Advertentie | |
|
![]() |
|
Duidelijke afspraken maken lijkt me inderdaad nog het beste idee, blijf vriendelijk als je 'm nu vraagt na de wedstrijd nog even te kunnen douchen (dag van tevoren) en hou je daar ook aan, sta dan ook gedroogd en aangekleed klaar op het moment van de afspraak (of nog beter, even ervoor) om 'm geen kans te geven je erop aan te spreken. Let ook op dat tijden synchroon lopen, misschien loopt zijn horloge/telefoon wel 10 min. voor..
Ik weet niet wat 'm zo prikkelt maar misschien heb je je ook wel even te bewijzen, laat zien dat je je afspraken nakomt. |
![]() |
|
Het is heel lastig, maar probeer de meest volwassene van jullie twee te zijn. Ga niet tegen hem in en geef hem zo min mogelijk reden boos te worden.
Bespreek ook eens met je moeder hoe je vader doet. Misschien kan zij eens met hem praten of hem overhalen op een cursus woedebeheersing o.i.d. te gaan. Ga anders met eerst met je moeder in gesprek, zorg dat jullie duidelijke afspraken maken over de dingen die je graag anders zou zien bij je vader en ga dan samen met hem in gesprek.
|
Heb je er al eens met hem over gepraat? Zo niet probeer dat eens. En begin dan niet met jij doet dit en dat. Maar zeg dat het je dwars zit hoe het gaat, je vader vind kennelijk dat er iets aan jou moet veranderen? Vraag hem wat hij graag anders ziet. Als dat redelijk is zou je er aan kunnen werken op voorwaarde dat hij ook normaal tegen jou gaat doen. Als ik het zo lees ligt het niet eens écht aan jou, maar zit er iets dieper. En als jij dan niet doet zoals hij wilt dan is dat voor hem gelijk de druppel al en wordt hij agressief/boos etc. Ik weet niet of jij iemand bent die liever overal tegenin gaat of dat je rustig bent en over t algemeen luistert en zo.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #133 rare kwast | 498 | 17-08-2008 22:28 | |
Liefde & Relatie |
Rot vader!! Ik kan er niet tegen!!!! $issy_1987 | 54 | 24-01-2005 19:56 |