Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Misschien opzoek gaan naar andere leuke meiden van je leeftijd, er zullen vast wel een paar zijn mits je er voor open staat natuurlijk |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder, als het werkt dan werkt het. Ik weet niet wat je ziet in een kind van 13 maar als het goed loopt, waarom niet? Alleen zou ik er niet teveel van laten afhangen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hij bedoelt dat je moet doen wat voor jou (/ jullie) goed voelt, en je mening niet moet baseren op wat een aantal willekeurige mensen op een forum tegen je zegt dat je zou moeten doen. en 13-17 is nou ook weer geen mega verschil. Ja jullie zitten in verschillende fases. Is dat erg? Dat is aan jullie zelf om te beoordelen. Houd er wel rekening mee dat haar ouders het misschien vreemd vinden of afkeuren.
||
Citaat:
Ik vind haar gewoon een leuke meid - Niet LEUK LEUK en ook niet VERLIEFD LEUK - maar ik kom dan gewoon snel in die fase dat ik zo iemand dan wél leuk leuk ga vinden. En ik ben niet zo'n badboy ofzo, zo zie ik er totaal niet uit. Iedereen noemt me schattig - wat best irritant is als je 17 bent- Dus ik denk ook niet dat mensen een negatief beeld van mij hebben als ze me zien... Mijn nicht heeft met een 5 jaar oudere jongen en daar werd in het begin ook raar op gereageerd - ook door mij hoor - maar na een tijd merk je gewoon dat het een goede gozer is, die niet alleen op seks enzo uit is ... (Ze doen het vast wel, alleen me nicht ontkent het ... Maar ik ben niet dom ![]() |
![]() |
|
Oke, maar zoals je zelf zegt, er werd eerst ook raar op de relatie van je nicht gereageerd, dit kun je dus ook verwachten bij dat meisje. Als je haar echt leuk gaat vinden, dan denk ik dat je jezelf toch niet meer kan overhalen om het niet te proberen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet het nog niet.. Misschien moeten we er maar even goed over praten als ze terug is... |
![]() |
|
En de hoofdprijs voor het grootste forumwar-koppel gaat naarrrrrrr.....
Ontopic: Er word bedoeld dat er vanuit de omgeving van zijn nicht er raar op gereageerd werd, niet dat JVV079 raar op z'n nicht reageerd. En hij wilde trouwens praten met het 13 jarige meisje neem ik aan... Geloof ik de derde keer dat blackbird een topic verkeerd interpreteert, en zou je ook wat vaker de wijzig-button willen gebruiken i.p.v. te dubbelposten (ben geen forummod maar stoort me wel). |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb gewoon een goede band met mijn nicht? Wij zijn allebei even oud en we hebben niet zo'n grote familie met allemaal jonge kinderen dus daarom schiet je toch beter met elkaar op.. (DIT DEEL IS VERWIJDERT OMDAT IK HET NIET ZO NETJES VOND) Vanaf mijn geboorte kan ik al goed met me nicht opschieten en dat zal altijd zo blijven.. Dus waarom mag ik niet met haar praten? Laatst gewijzigd op 06-05-2013 om 20:34. |
![]() |
||
Citaat:
Zij heeft er blijkbaar al enige ervaring mee en misschien kan ze jou hiermee ook helpen! Ik zeg doen! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb zelf ervaring met deze situatie, maar bij mij IS(niet was
![]() Wat het maakt dat onze relatie goed loopt is het feit dat we erin willen investeren en ons willen aanpassen op de manier waarop we met dingen omgaan, zonder dat dit aantast wie wij zijn. Ik ga geen gekke dingen van hem eisen, en hij niet van mij. Maar om een fatsoenlijke relatie überhaupt te starten moet je op hetzelfde niveau zitten! Dat is heel belangrijk. Als zij volwassen voor haar leeftijd is kan het best werken. Maar misschien heeft zij hele andere interesses, misschien wilt zij wel op stap gaan en niet gebonden zijn. En misschien wil jij lekker samen thuis een film kijken en een vaste relatie beginnen. Zou jij als 13-jarige in een vaste relatie willen zitten? Ik niet in ieder geval. Laat ik het zo zeggen, er is altijd een kans. Maar op die leeftijd is er weinig kans op een serieuze relatie. Daarom zou ik het liever niet erop riskeren en straks de vriendschap beschadigen. Zeker niet als je al aangeeft dat je niet echt verliefd bent. Geniet gewoon lekker van je leven als vrijgezel zonder beperkingen en maak lekker plezier met dat meisje! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat komt vaak door de puberteit , meiden beginnen eerder te puberen en jongens later .het zou dan kunnen zijn dat een meisje van 13 even lang heeft gepuberd als een jongen van bijna 17 waar door ze dus qua leeftijd veel verschillen maar in ontwikkeling niet. Kijk maar eens bij je thuis is je vader ouder dan je moeder ? Je opa ouder dan je oma? |
![]() |
|
![]() |
ik weet zeker dat ze niks met je te maken wilt hebben mijn vriendje woont hier ong 35 minuten vandaan met de auto ....maar dat is vrij kort en als ze nou 4 uur ofsow bij je vandaan zou wonen dan wilt ze het denk ik niet ......dat is echt lang
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
*Dragonbitch* en Koningcarl doe ff normaal? Als ik seks wil fake ik mijn ID wel en ga ik naar de hoeren? Liefde draait niet om seks mongool >_>
Tomska Ze is met haar 2 zusjes en ouders.. Ik weet zeker dat ze daar niet een of andere jongen aan de haak gaat slaan hoor.... Ga jij lekker naar je vriendin die aangerand is, Mereltje. ;-) En bedankt Geekgirl99 voor tenminste een normale reactie! ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dan nog, seks zou veel makkelijker zijn met je vriendin dan bij de hoeren en daarnaast is het ook nog goedkoper. Snap je zelf waarschijnlijk ook wel. Laatst gewijzigd op 11-05-2013 om 16:16. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-05-2013 om 17:42. Reden: taalfouten |
![]() |
||
Citaat:
en wtf.. je zegt net dat je hoopt dat het tot een relatie gaat komen en nu ben je weer niet verliefd?? waarom heb je nou dit topic aangemaakt?? om te zeggen van: hey ik ben verliefd op een 13 jarige is dit normaal of hey een 13 jarige is verliefd op mij zal ik er voor gaan want ik vind haar ook wel leuk... want om nou uit het niets te vragen of het normaal is als een 17 en een 13 jarige een relatie hebben vind ik wel vreemd.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
contact jongen 13 jaar TjibbeTellegen | 2 | 20-11-2016 15:09 | |
Liefde & Relatie |
Mijn hele verhaal, verkeerde keuzes?? anoniembenik | 9 | 01-05-2014 22:17 | |
Liefde & Relatie |
Interview voor tijdschrift: 13 jaar en vaste vriend SmitLibelle | 7 | 23-06-2011 20:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Explosie Eindhoven Verwijderd | 152 | 08-11-2004 16:40 |