Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2013, 20:01
JVV079
JVV079 is offline
Sinds een paar dagen heb ik door iemand die ik heb leren kennen contact met een meisje van 13 (Zelf ben ik 17) . We zijn heel open tegen elkaar en dus klikte het al vrij snel , ze geeft me zelfvertrouwen en een lach op me gezicht .. Dit is best fijn omdat ik 2 andere mensen heel erg mis (Eentje zit op dit forum)

Ik ben niet verliefd ofzo, maar ik vroeg me af wat jullie mening is. Wat vinden jullie ervan als een 17 jarige met een 13 jarige heeft? Leeftijd is "maar" een getal en ik denk ook nog echt niet aan een relatie met haar maar het kan best snel gaan... Ik zou het nu niet willen

Maar ik wil jullie mening dus weten...

Sorry voor de rommelige post -.-
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2013, 20:41
Schrödinger
Schrödinger is offline
Als je je plannen gaat baseren op wat mensen hier zeggen vind ik het geen goed plan.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 20:42
Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Citaat:
Sinds een paar dagen heb ik door iemand die ik heb leren kennen contact met een meisje van 13 (Zelf ben ik 17) . We zijn heel open tegen elkaar en dus klikte het al vrij snel , ze geeft me zelfvertrouwen en een lach op me gezicht .. Dit is best fijn omdat ik 2 andere mensen heel erg mis (Eentje zit op dit forum)

Ik ben niet verliefd ofzo, maar ik vroeg me af wat jullie mening is. Wat vinden jullie ervan als een 17 jarige met een 13 jarige heeft? Leeftijd is "maar" een getal en ik denk ook nog echt niet aan een relatie met haar maar het kan best snel gaan... Ik zou het nu niet willen

Maar ik wil jullie mening dus weten...

Sorry voor de rommelige post -.-
Er worden wel meer vragen gevraagd qua leeftijd groepen.
Inprincipe is dit normaal, zolang je maar in je achter hoofd houd dat zij in de begin fase van de puberteit is ,en jij waarschijnlijk er al bijna eruit bent/of er zelfs al uit bent.
En als je samen plezier heb is daar toch niks mis mee?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 20:43
JVV079
JVV079 is offline
Ik weet al wel wat zij wel en niet wilt - Op seksueel gebied - Daar zijn we gewoon heel open over...

@Schrödinger Ik snap je opmerking niet?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 20:45
Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Citaat:
Ik weet al wel wat zij wel en niet wilt - Op seksueel gebied - Daar zijn we gewoon heel open over...
Nouja, dan is het toch duidelijk?
Naar mijn mening gewoon plezier maken
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 20:56
JVV079
JVV079 is offline
Ik weet het gewoon echt niet >_> Al die stomme hoeren zijn van mijn leeftijd en al die leuke meiden zijn jonger -.-
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 21:05
Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Citaat:
Ik weet het gewoon echt niet >_> Al die stomme hoeren zijn van mijn leeftijd en al die leuke meiden zijn jonger -.-
niet alle 17+ jarige meisjes zijn niet 'hoeren' misschien waar jij mee om gaat

Misschien opzoek gaan naar andere leuke meiden van je leeftijd, er zullen vast wel een paar zijn mits je er voor open staat natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 21:08
JVV079
JVV079 is offline
Ik had er eentje van 15 maar daar heb ik het totaal mee verpest =( Ik ben niet de meest gelukkige in de liefde....
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 11:32
tomska
tomska is offline
Vind je haar nou wel of niet leuk en heb jij het gevoel dat zij jou ook leuk vind??
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Ik had er eentje van 15 maar daar heb ik het totaal mee verpest =( Ik ben niet de meest gelukkige in de liefde....
98% van de mensen van jouw leeftijd zijn niet "de meest gelukkige in de liefde".

En verder, als het werkt dan werkt het. Ik weet niet wat je ziet in een kind van 13 maar als het goed loopt, waarom niet? Alleen zou ik er niet teveel van laten afhangen.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 13:56
Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Citaat:
Je zal inderdaad niet meteen de waren vinden, er zullen waarschijnlijk nog wel meisjes komen en gaan. (oftewel er zwemmen meer vissen in de zee dan alleen die ene)
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 14:25
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Citaat:

@Schrödinger Ik snap je opmerking niet?
Als wij hier zeggen dat je geen relatie (of wat dan ook ) met haar moet aangaan, doe je het dan niet?

Hij bedoelt dat je moet doen wat voor jou (/ jullie) goed voelt, en je mening niet moet baseren op wat een aantal willekeurige mensen op een forum tegen je zegt dat je zou moeten doen.

en 13-17 is nou ook weer geen mega verschil. Ja jullie zitten in verschillende fases. Is dat erg? Dat is aan jullie zelf om te beoordelen. Houd er wel rekening mee dat haar ouders het misschien vreemd vinden of afkeuren.
Oud 06-05-2013, 16:42
Verwijderd
.
Citaat:
Houd er wel rekening mee dat haar ouders het misschien vreemd vinden of afkeuren.
JA mischien vinden haar ouders het helemaal niet goed
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 17:35
TheHunter
TheHunter is offline
Je zegt dat je niet verliefd bent maar vraagt ons wel wat we er van vinden als een 17 jarige met een 13 jarige heeft? Beetje controversieel maarja, liefde kent geen grenzen! Dus ook niet qua leeftijd... Al denk ik wel dat haar ouders hier raar van opkijken.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 18:26
Verwijderd
ja volgens mij ook
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 18:35
JVV079
JVV079 is offline
Citaat:
Je zegt dat je niet verliefd bent maar vraagt ons wel wat we er van vinden als een 17 jarige met een 13 jarige heeft? Beetje controversieel maarja, liefde kent geen grenzen! Dus ook niet qua leeftijd... Al denk ik wel dat haar ouders hier raar van opkijken.

Ik vind haar gewoon een leuke meid - Niet LEUK LEUK en ook niet VERLIEFD LEUK - maar ik kom dan gewoon snel in die fase dat ik zo iemand dan wél leuk leuk ga vinden.

En ik ben niet zo'n badboy ofzo, zo zie ik er totaal niet uit. Iedereen noemt me schattig - wat best irritant is als je 17 bent- Dus ik denk ook niet dat mensen een negatief beeld van mij hebben als ze me zien...

Mijn nicht heeft met een 5 jaar oudere jongen en daar werd in het begin ook raar op gereageerd - ook door mij hoor - maar na een tijd merk je gewoon dat het een goede gozer is, die niet alleen op seks enzo uit is ... (Ze doen het vast wel, alleen me nicht ontkent het ... Maar ik ben niet dom )
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 18:35
JVV079
JVV079 is offline
Al kan ik trouwens niet wachten tot ze weer terug is uit Spanje :$
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 18:42
TheHunter
TheHunter is offline
Oke, maar zoals je zelf zegt, er werd eerst ook raar op de relatie van je nicht gereageerd, dit kun je dus ook verwachten bij dat meisje. Als je haar echt leuk gaat vinden, dan denk ik dat je jezelf toch niet meer kan overhalen om het niet te proberen . Wie weet zit er ook een groot leeftijdsverschil (10 jaar of meer) tussen de vader/moeder van dat meisje, en hebben ze er dus niet zo veel op tegen omdat ze zelf ook zo verschillen in leeftijd.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 18:46
JVV079
JVV079 is offline
Citaat:
Oke, maar zoals je zelf zegt, er werd eerst ook raar op de relatie van je nicht gereageerd, dit kun je dus ook verwachten bij dat meisje. Als je haar echt leuk gaat vinden, dan denk ik dat je jezelf toch niet meer kan overhalen om het niet te proberen . Wie weet zit er ook een groot leeftijdsverschil (10 jaar of meer) tussen de vader/moeder van dat meisje, en hebben ze er dus niet zo veel op tegen omdat ze zelf ook zo verschillen in leeftijd.
Het "probleem" is wel dat mijn nicht 15 (bijna 16) was en die jongen dus 20... Zij is 13 en ik nu 17 ... (Nog lang geen 18) ... Ook leek mijn nicht ook wel wat volwassener (Make up, hakken, tijgerprint, drinken,roken) ......

Ik weet het nog niet.. Misschien moeten we er maar even goed over praten als ze terug is...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 18:58
Verwijderd
waarom ga je met je nicht praten slaat nergens op
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 18:58
Verwijderd
ze mag toch zelf weten wat ze doet
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 19:10
Verwijderd
Citaat:
ze mag toch zelf weten wat ze doet
Dus?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 19:14
Verwijderd
wat DUS en reageer niet alltijd op me joh reverend ik word echt super boos van jou........ maar waarom ga je met je nicht praten
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 19:16
Verwijderd
Dat ze zelf mag weten wat ze doet betekent toch niet dat haar neef niet met haar mag praten, dommie.

"Waarom zeg je dat hij dat niet moet doen, hij mag toch zelf weten wat hij wel of niet doet", om het even om te keren.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 19:29
TheHunter
TheHunter is offline
En de hoofdprijs voor het grootste forumwar-koppel gaat naarrrrrrr.....

Ontopic: Er word bedoeld dat er vanuit de omgeving van zijn nicht er raar op gereageerd werd, niet dat JVV079 raar op z'n nicht reageerd. En hij wilde trouwens praten met het 13 jarige meisje neem ik aan...

Geloof ik de derde keer dat blackbird een topic verkeerd interpreteert, en zou je ook wat vaker de wijzig-button willen gebruiken i.p.v. te dubbelposten (ben geen forummod maar stoort me wel).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2013, 19:35
JVV079
JVV079 is offline
Citaat:
wat DUS en reageer niet alltijd op me joh reverend ik word echt super boos van jou........ maar waarom ga je met je nicht praten

Ik heb gewoon een goede band met mijn nicht? Wij zijn allebei even oud en we hebben niet zo'n grote familie met allemaal jonge kinderen dus daarom schiet je toch beter met elkaar op..

(DIT DEEL IS VERWIJDERT OMDAT IK HET NIET ZO NETJES VOND)

Vanaf mijn geboorte kan ik al goed met me nicht opschieten en dat zal altijd zo blijven.. Dus waarom mag ik niet met haar praten?

Laatst gewijzigd op 06-05-2013 om 20:34.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 20:30
Verwijderd
en het was aardig bedoeld weet je ik viel je niet aan
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 20:52
Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Citaat:
Ik heb gewoon een goede band met mijn nicht? Wij zijn allebei even oud en we hebben niet zo'n grote familie met allemaal jonge kinderen dus daarom schiet je toch beter met elkaar op..

(DIT DEEL IS VERWIJDERT OMDAT IK HET NIET ZO NETJES VOND)

Vanaf mijn geboorte kan ik al goed met me nicht opschieten en dat zal altijd zo blijven.. Dus waarom mag ik niet met haar praten?
Misschien inderdaad slim om met je nicht te gaan praten over dit.
Zij heeft er blijkbaar al enige ervaring mee en misschien kan ze jou hiermee ook helpen!

Ik zeg doen!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 21:00
JVV079
JVV079 is offline
Citaat:
Misschien inderdaad slim om met je nicht te gaan praten over dit.
Zij heeft er blijkbaar al enige ervaring mee en misschien kan ze jou hiermee ook helpen!

Ik zeg doen!
Nee ik ga niet met mijn nicht hierover praten... Die kan dat sowieso niet geheim houden! Ik ga gewoon met die meid zelf praten en dan zien we wel hoe het schip strand.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 21:41
Cyella
Cyella is offline
Ik heb zelf ervaring met deze situatie, maar bij mij IS(niet was ) het andersom! Ik ben 17(bijna 18) en hij (net) 22. Vijf jaar verschil dus. We hebben een jaar een relatie nu, en ik ben over het algemeen heel tevreden over wat wij hebben

Wat het maakt dat onze relatie goed loopt is het feit dat we erin willen investeren en ons willen aanpassen op de manier waarop we met dingen omgaan, zonder dat dit aantast wie wij zijn. Ik ga geen gekke dingen van hem eisen, en hij niet van mij.

Maar om een fatsoenlijke relatie überhaupt te starten moet je op hetzelfde niveau zitten! Dat is heel belangrijk. Als zij volwassen voor haar leeftijd is kan het best werken. Maar misschien heeft zij hele andere interesses, misschien wilt zij wel op stap gaan en niet gebonden zijn. En misschien wil jij lekker samen thuis een film kijken en een vaste relatie beginnen. Zou jij als 13-jarige in een vaste relatie willen zitten? Ik niet in ieder geval.

Laat ik het zo zeggen, er is altijd een kans. Maar op die leeftijd is er weinig kans op een serieuze relatie. Daarom zou ik het liever niet erop riskeren en straks de vriendschap beschadigen. Zeker niet als je al aangeeft dat je niet echt verliefd bent. Geniet gewoon lekker van je leven als vrijgezel zonder beperkingen en maak lekker plezier met dat meisje!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 21:42
"Noa"
"Noa" is offline
Citaat:
Er worden wel meer vragen gevraagd qua leeftijd groepen.
Inprincipe is dit normaal, zolang je maar in je achter hoofd houd dat zij in de begin fase van de puberteit is ,en jij waarschijnlijk er al bijna eruit bent/of er zelfs al uit bent.
En als je samen plezier heb is daar toch niks mis mee?
Het gebeurd vaker dat oudere jongens op jongere meiden vallen of dat jonge meiden op oudere jongens vallen.
Dat komt vaak door de puberteit , meiden beginnen eerder te puberen en jongens later .het zou dan kunnen zijn dat een meisje van 13 even lang heeft gepuberd als een jongen van bijna 17 waar door ze dus qua leeftijd veel verschillen maar in ontwikkeling niet. Kijk maar eens bij je thuis is je vader ouder dan je moeder ? Je opa ouder dan je oma?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 21:36
fxlove
fxlove is offline
Bij volwassenen maakt 4 jaar leeftijdsverschil niets uit, maar In deze fase is er wel een groot verschil tussen jullie, wat problemen kan geven. Ik vind persoonlijk dat het opzich wel zou kunnen, als je van elkaar houd enzo, maar ik denk niet dat het goed zal werken.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 22:45
JVV079
JVV079 is offline
Waarom zou het niet kunnen werken? We weten van elkaar wat we willen en daar hou ik ook gewoon rekening mee.. Ze is echt niet zo'n klein plat meisje hoor
Met citaat reageren
Oud 09-05-2013, 16:24
Ivo
Ivo is offline
Mijn moeder was 16, mijn vader bijna 24 toen ze elkaar ontmoetten. Inmiddels is het 2013 en zijn ze al 35 jaar samen gelukkig. Naast leeftijdsverschil was daar ook nog een afstand van 160 kilometer.

Openheid, eerlijkheid en vrijheid zijn belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2013, 16:36
JVV079
JVV079 is offline
Ze vind me leuk en zelfs een klein beetje verliefd..... .....
Met citaat reageren
Oud 09-05-2013, 18:51
Vowel
Vowel is offline
Je gaf zelf aan niet verliefd te zijn. Wat wil je nu eigenlijk precies?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2013, 23:14
Verwijderd
Denk dat ie vooral seks wilt en nu eigenlijk vraagt of dat zou kunnen maar durft dit niet direct te vragen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2013, 17:22
*DragonBitch*
*DragonBitch* is offline
ik weet zeker dat ze niks met je te maken wilt hebben mijn vriendje woont hier ong 35 minuten vandaan met de auto ....maar dat is vrij kort en als ze nou 4 uur ofsow bij je vandaan zou wonen dan wilt ze het denk ik niet ......dat is echt lang
Oud 10-05-2013, 17:27
GeekGirl99
GeekGirl99 is offline
Ik vind het gewoon kunnen, maar besef wel dat ze nog maar 13 is, dus voor seks/ seksuele handelingen is ze te jong. (Mijn mening)
Oud 10-05-2013, 20:42
tomska
tomska is offline
Citaat:
ik weet zeker dat ze niks met je te maken wilt hebben mijn vriendje woont hier ong 35 minuten vandaan met de auto ....maar dat is vrij kort en als ze nou 4 uur ofsow bij je vandaan zou wonen dan wilt ze het denk ik niet ......dat is echt lang
ze is alleen op vakantie in spanje
Met citaat reageren
Oud 11-05-2013, 09:16
JVV079
JVV079 is offline
*Dragonbitch* en Koningcarl doe ff normaal? Als ik seks wil fake ik mijn ID wel en ga ik naar de hoeren? Liefde draait niet om seks mongool >_>

Tomska Ze is met haar 2 zusjes en ouders.. Ik weet zeker dat ze daar niet een of andere jongen aan de haak gaat slaan hoor.... Ga jij lekker naar je vriendin die aangerand is, Mereltje. ;-)

En bedankt Geekgirl99 voor tenminste een normale reactie! Ik weet wat ze wel en niet wilt en wat ze wel en niet erg vindt :-) Dus dat zou helemaal goed komen als het ooit tot een relatie komt haha
Met citaat reageren
Oud 11-05-2013, 12:16
Verwijderd
Je hoeft je ID niet te faken voor hoeren hoor.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2013, 14:02
Verwijderd
Citaat:
*Dragonbitch* en Koningcarl doe ff normaal? Als ik seks wil fake ik mijn ID wel en ga ik naar de hoeren? Liefde draait niet om seks mongool >_>

Tomska Ze is met haar 2 zusjes en ouders.. Ik weet zeker dat ze daar niet een of andere jongen aan de haak gaat slaan hoor.... Ga jij lekker naar je vriendin die aangerand is, Mereltje. ;-)

En bedankt Geekgirl99 voor tenminste een normale reactie! Ik weet wat ze wel en niet wilt en wat ze wel en niet erg vindt :-) Dus dat zou helemaal goed komen als het ooit tot een relatie komt haha
Nu opeens liefde? Je had zelf gezegd dat je niet verliefd was. Of is dat in die paar dagen omgeslagen? Je reageert ook wel erg op je teentjes getrapt. Toch een kern van waarheid?

En dan nog, seks zou veel makkelijker zijn met je vriendin dan bij de hoeren en daarnaast is het ook nog goedkoper. Snap je zelf waarschijnlijk ook wel.

Laatst gewijzigd op 11-05-2013 om 16:16.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2013, 16:11
*DragonBitch*
*DragonBitch* is offline
ja je was eerst niet verliefd dan weer wel en dan een beetje ...Maar ....hoe heet ze eigenlijk dat Meisje en is zij 13
Oud 11-05-2013, 17:37
tomska
tomska is offline
Citaat:

srry hoor maar ik begrijp niet wat jou nogal brute reactie te maken heeft met waarop ik reageerde... ik zei tegen dragonbitch dat ze daar alleen op vakantie was niet meer en niet minder.. ik heb het nooit gehad over dat ze daar miss een jongen aan de haak zou slaan en dan ga je het ineens hebben over . aanranding van mijn vriendin??...... ik ben het eens met koningcarl.. jij bent echt wel heel snel op je teentjes getrapt

Laatst gewijzigd op 11-05-2013 om 17:42. Reden: taalfouten
Met citaat reageren
Oud 11-05-2013, 19:36
JVV079
JVV079 is offline
Citaat:
ja je was eerst niet verliefd dan weer wel en dan een beetje ...Maar ....hoe heet ze eigenlijk dat Meisje en is zij 13

Nee,,, ZIJ is een beetje verliefd.. Ik vind haar een leuke meid ... niet LEUK LEUK ... Hoezo wil je dat laatste weten?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2013, 19:51
tomska
tomska is offline
Citaat:
Nee,,, ZIJ is een beetje verliefd.. Ik vind haar een leuke meid ... niet LEUK LEUK ... Hoezo wil je dat laatste weten?
miss wat makkelijker aangezien je het de hele tijd over verschillende personen hebt
Met citaat reageren
Oud 11-05-2013, 19:56
tomska
tomska is offline
Citaat:

en wtf.. je zegt net dat je hoopt dat het tot een relatie gaat komen en nu ben je weer niet verliefd?? waarom heb je nou dit topic aangemaakt?? om te zeggen van: hey ik ben verliefd op een 13 jarige is dit normaal of hey een 13 jarige is verliefd op mij zal ik er voor gaan want ik vind haar ook wel leuk... want om nou uit het niets te vragen of het normaal is als een 17 en een 13 jarige een relatie hebben vind ik wel vreemd..
Met citaat reageren
Oud 11-05-2013, 19:57
*DragonBitch*
*DragonBitch* is offline
is het ook...en ik wil het laatste weten (zoals Tomska al zei) omdat je het over verschillende personen hebt
Oud 11-05-2013, 21:30
Verwijderd
Ik vind je maar een geval apart. Wat wil je nu? En sowieso, als je verliefd bent zou het toch niks uitmaken wat andere mensen daarvan denken? Als je daar je 'verliefdheid' van af laat hangen dan ben je niet verliefd. Maar zoals ik eerder zei, wat wil je nou?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten