Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Waarschijnlijker is dat Kiki denkt dat inches en centimeters hetzelfde zijn. Dat zijn ze niet, Kiki! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
On topic: het is een stuk speelgoed. Het beoordelen van speelgoed op realisme en verwachten dat speelgoed realistisch is, is nogal dom. Barbie is er toch juist om mooi uit te zien? Voetbalgerelateerd speelgoed bijvoorbeeld wordt toch vooral met plaatjes van de beste voetballers/voetbalclubs er op verkocht, en niet van de "gemiddelde" voetballer/-club?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Ik kan me niet voorstellen dat het echt zo'n impact heeft op kids, een Barbiepop haar figuur. Maar ik sluit het ook niet uit. Mocht 't wel zo zijn dan ligt de hoofdverantwoordelijkheid toch bij de ouders, naar mijn mening, niet zozeer bij Mattel. |
![]() |
||
Citaat:
Maar zoals al gezegd is, je moet gewoon proberen te zorgen dat je kinderen niet op poppen willen lijken.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat meisjes eerder de lifestyle van Barbie aantrekkelijk vinden, shoppen, paarden, roze campers, strikjes en glitters. Ik zie vaker vrouwen op tv komen die op die manier Barbie (willen) zijn dan die wat zich werkelijk het uiterlijk proberen aan te meten. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Vroeger vond men Barbie te sexy en is Mattel met Skipper en Mitch gekomen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat ik het niet weet/herken, wil niet zeggen dat het niet kan, daarmee was ik nieuwsgierig of jij daar wel iets over had gehoord. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus ik snap niet waarom ze er zo'n probleem van maken. Het ligt dan ook aan de ouders hoe ze hun kinderen opvoeden. Als kinderen worden opgevoegd van: Barbie is zoals de meeste mensen zijn. Dan gaan kinderen dat denken en dan gaat het fout. Dat is niet realistisch. Als je kinderen opvoedt van: Barbie is nep, het is speelgoed net als my little pony, dan gaan kinderen denken. Barbie is nep. Anders gaan ze my little pony's nog normaal vinden. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar goed, jij wil dus beweren dat de borsten van een vrouw alleen interessant zijn als ze zes talen kunnen praten en dat kikkers eigenlijk vruchten zijn?
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|