Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2013, 19:26
Katelyn199
Katelyn199 is offline
Stel je hebt een oorbel ( dus een gaatje laten schieten) en je wilt hem na 2 jaar opstretchen. Maar na ee paar maanden haal je de stretchers eruit. Dan groeien de gaten dicht.

Nou is mijn vraag of ook je oorbel gaatje,dat je hebt laten schieten ook dichtgroeit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-07-2013, 19:41
Patataap
Patataap is offline
Ja
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 19:49
Katelyn199
Katelyn199 is offline
Oh fijn had ik beter overna moeten denken. Dan moet ik er maar een oorbel inhouden als ik ze eruit haal. Alsof het een nieuw gaatje is -,-
Met citaat reageren
Oud 31-07-2013, 06:14
Verwijderd
Het groeit natuurlijk niet van de ene op de andere dag dicht, je kunt wachten met de oorbel indoen tot het gaatje een wat normalere grootte heeft gekregen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2013, 12:55
Verwijderd
Huh, dacht je nou echt dat je oor/lichaam "onthoudt" dat er een oorbelgaatje in je oor over moet blijven?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2013, 19:43
Katelyn199
Katelyn199 is offline
Jajaj ikweet het... mijn hersens werken niet in vakanties oke x3 maar bedankt allemaal!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2013, 00:53
Prospect
Prospect is offline
Ik snap je vraag niet precies na het lezen van de tekst, maar:
Ik heb stretchers en die heb ik eens een paar maanden uit gehad, ook niks anders erin (gewone oorbellen bijvoorbeeld) maar het groeide gewoon weer dicht tot 0,8mm (normaal oorbelgaatje).
Met citaat reageren
Oud 01-08-2013, 07:58
Katelyn199
Katelyn199 is offline
Ja mijn vraag was of heel je oor dan dichtgroeid incl je oorbelgaatjr 0.8.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2013, 10:49
Vowel
Vowel is offline
Ik heb nog nooit gehad dat er een gaatje is dichtgegroeid. Kan me voorstellen dat het uiteindelijk minder uitgerekt is als je lange tijd niets draagt, maar helemaal dicht? Nooit problemen mee gehad.

En mijn moeder trouwens ook niet. Zij draagt al ruim 10 jaar geen oorbellen meer, maar haar gaatjes zijn nog steeds niet dichtgegroeid.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2013, 11:31
tuttebel
tuttebel is offline
mijn oorbelgaatjes groeien 'dichter' na een paar maanden, maar dan kun je ze altijd nog doorprikken. in 1 oor heb ik een stretch van 8mm gehad en dat gaatje is kleiner gegroeid maar groeit niet meer zo dicht als het andere gaatje en hoef ik nooit door te prikken.
Oud 02-08-2013, 10:17
Oezem
Oezem is offline
Er zit gewoon vel in het gat, dus ik denk dat het in ieder geval veel langer duurt om echt dicht te groeien dan dat het duurt om in grootte te veranderen.
Bij mij groeien de gaatjes ook niet dicht, maar ik prik er wel af en toe een oorbel door omdat er viezigheid in gaat zitten, terwijl ze bij mijn zusje na een paar maanden oid al dicht gegroeid zijn (als in gaatje weg). Ik weet niet of dat met verschillen in onze huid oid te maken heeft of met het feit dat zij eigenlijk nauwelijks oorlellen heeft en ze door kraakbeen geschoten zijn.
Oud 02-08-2013, 15:37
Katelyn199
Katelyn199 is offline
Citaat:
Er zit gewoon vel in het gat, dus ik denk dat het in ieder geval veel langer duurt om echt dicht te groeien dan dat het duurt om in grootte te veranderen.
Bij mij groeien de gaatjes ook niet dicht, maar ik prik er wel af en toe een oorbel door omdat er viezigheid in gaat zitten, terwijl ze bij mijn zusje na een paar maanden oid al dicht gegroeid zijn (als in gaatje weg). Ik weet niet of dat met verschillen in onze huid oid te maken heeft of met het feit dat zij eigenlijk nauwelijks oorlellen heeft en ze door kraakbeen geschoten zijn.
Dat heeft met het kraakbeen temaken. Dan groeid het snel dicht
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 21:51
*oma*
*oma* is offline
Ik heb twee gaatjes in mijn oren die dichtgegroeid zijn. Die zou ik echt moeten doorprikken.
Oud 04-08-2013, 10:59
Verwijderd
Ik heb oorbellen en na een paar maanden zijn ze dichtgegroeid. Ik prik ze dan zelf weer door.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten