Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2013, 21:03
Jllgrts
Jllgrts is offline
Hoi ik ben een jongen mar ik vinger mezelf als ik in Bad zit is dat normaal
Met citaat reageren
Oud 21-04-2013, 21:13
DAH
DAH is offline
Nee, dat is heel raar. Wat nu? Ga je stoppen omdat een onbekend persoon op het internet zegt dat het raar is? Doe wat je fijn vindt, zolang het binnen.de wet is en je niet beschadigt..
Oud 21-04-2013, 21:55
MMollie
MMollie is offline
Jongen en vingeren.., hoe ?
Oud 21-04-2013, 22:08
bloodyb
bloodyb is offline
Jongens hebben ook een gaatje waar ze iets in kunnen steken.....
Oud 21-04-2013, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Jongens hebben ook een gaatje waar ze iets in kunnen steken.....

Klopt en ook een g plek, net als de dames. Bij jongens/mannen is dat de prostaat en die kan je stimuleren door..... een vinger/vingers/speeltje up your butt te steken. Als je dat lekker vind om een keer te proberen, KAN extra lekker zijn om dat te gebruiken tijdens het rukken en/of seksen.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2013, 16:03
Verwijderd
lekker toch, gebruik ook de achterkant van een (het liefst nieuwe i.v.m. hygiëne) tandenborstel erin
ook lekker
Met citaat reageren
Oud 22-04-2013, 18:22
Verwijderd
Mwah, ik vind de achterkant van een tandenborstel te dun.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2013, 06:24
Verwijderd
true, maar ben 12 en begin voorzichtig
Met citaat reageren
Oud 23-04-2013, 10:34
bloodyb
bloodyb is offline
En daarna weer je tanden er mee poetsen?
Oud 23-04-2013, 12:30
Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Daarom gebruikt ie ook de achterkant wss. Maar goed, nog steeds niet echt ideaal

OT: is niks geks aan, genoeg mannen die dit lekker vinden.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 05:47
Verwijderd
Citaat:
not really bro
mag ik bezorgd om je gedachten zijn???
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 15:45
TheHunter
TheHunter is offline
1 keer geprobeerd, was best lekker maar wat een lucht als je klaar bent.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 18:28
Verwijderd
Citaat:
1 keer geprobeerd, was best lekker maar wat een lucht als je klaar bent.
Lucht als in stank of lucht in je kont? Wat gebruikte je?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 19:20
TheHunter
TheHunter is offline
M'n vinger, en lucht als in stinkende vinger daarna. Te veel gedoe enzo om schoon te maken, dus als alleen als ik ruim de tijd heb doe ik 't .
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 22:59
Verwijderd
Citaat:
M'n vinger, en lucht als in stinkende vinger daarna. Te veel gedoe enzo om schoon te maken, dus als alleen als ik ruim de tijd heb doe ik 't .
Als je zorgt dat je het minstens 2 uur nadat je naar de wc bent geweest doet, dan is alles "down there" door je lichaam weer schoongemaakt en zou het dus minder moeten stinken en geen troep geven.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 01:59
Verwijderd
Citaat:
ik heb hier verder geen ervaring mee maar goed je handen wassen (eventueel met nagelborsteltje) is niet voldoende? Of noem je dat teveel gedoe? Lijkt mij een kwestie van een paar minuten werk.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 03:07
Verwijderd
Dit is zo bizar en nasty.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 15:17
Verwijderd
Citaat:
waarom?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Klopt
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 19:09
Verwijderd
Waarom is het 'bizar' en 'nasty' om je eigen vinger in je eigen kont te stoppen?
Een voet met pus en maden die uit je hoofd groeit, dat is bizar en nasty.

Laatst gewijzigd op 06-05-2013 om 20:18.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 20:42
Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Citaat:
Waarom is het 'bizar' en 'nasty' om je eigen vinger in je eigen kont te stoppen?
Een voet met pus en maden die uit je hoofd groeit, dat is bizar en nasty.
Wat een vergelijking?
Is je kontgat niet bedoelt om je uitwerpselen eruit te laten glijden? dus het is wel degelijk bizar & nasty
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 23:23
Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Wat een vergelijking?
Is je kontgat niet bedoelt om je uitwerpselen eruit te laten glijden? dus het is wel degelijk bizar & nasty
Is een vagina niet bedoeld om uitwerpselen en kinderen uit te laten komen? Dan is dat dus ook bizar & nasty.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 23:32
BorderCross
BorderCross is offline
Misschien offtopic, maar meestal de mensen die dit bizar & nasty vinden experimenteren later met anale seks alsof dat anders is, beetje hypocriet..
Oud 06-05-2013, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Wat een vergelijking?
Dat is geen vergelijking, ik noem je alleen iets dat bizar en nasty is. Maar als jij er graag een bekrompen mening op na wil houden, ga je gang. Maar ga dan niet lopen facepalmen als je wordt aangesproken op opmerkingen van je die als kut op dirk slaan.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Tot je erachter komt hoe lekker je klaarkomt als je tijdens het rukken je prostaat stimuleert...
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 04:21
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Is een vagina niet bedoeld om uitwerpselen en kinderen uit te laten komen? Dan is dat dus ook bizar & nasty.
Lieve schat, er komen geen uitwerpselen uit een vagina.

En verder: Bizar en nasty? Haha, zo'n beetje alle seksuele handelingen zijn bizar en nasty. Daarom is het zo leuk.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 08:38
Verwijderd
nou bedankt alsof een vagina super goor is (naja tijdens de ongesteldheid) een kontgat is niet zo goor maar als je in bad zit stinkt hij minder als je zeep gebruikt en toen ik eerst nog vingerde toen knipte ik alltijd eerst mijn nagels mischien helpt dat ook ??!!!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 10:02
Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Lieve schat, er komen geen uitwerpselen uit een vagina.

En verder: Bizar en nasty? Haha, zo'n beetje alle seksuele handelingen zijn bizar en nasty. Daarom is het zo leuk.
Mjah, ik vind urine toch ook een uitwerpsel, niet bepaald fris om daar met je tongetje overheen te gaan _o-
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Mjah, ik vind urine toch ook een uitwerpsel, niet bepaald fris om daar met je tongetje overheen te gaan _o-
Dat komt niet uit je vagina maar uit je pisgaatje.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 10:10
Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Dat komt niet uit je vagina maar uit je pisgaatje.
Ik versta daar net als 90% van de mensheid het gehele geslachtsorgaan onder.. Maar goed, officieel heb je gelijk..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 10:54
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik versta daar net als 90% van de mensheid het gehele geslachtsorgaan onder.. Maar goed, officieel heb je gelijk..
90% van de mensheid? Haha, ik heb nog nooit iemand (anders dan jij ) horen zeggen dat urine uit de vagina komt.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 14:18
Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
90% van de mensheid? Haha, ik heb nog nooit iemand (anders dan jij ) horen zeggen dat urine uit de vagina komt.
Nee, want wie in het dagelijkse leven praat daar nou ook over?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 15:57
Verwijderd
Hoe weet jij dan dat bijna iedereen er zo over denkt.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 17:36
Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Hoe weet jij dan dat bijna iedereen er zo over denkt.
Omdat ik op fora e.d. (vrijwel) nooit mensen zie die enkel over de binnenkant praten als ze het over "de vagina" hebben, maar meer over het gehele orgaan.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 22:52
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Omdat ik op fora e.d. (vrijwel) nooit mensen zie die enkel over de binnenkant praten als ze het over "de vagina" hebben, maar meer over het gehele orgaan.
Eigenlijk wel, want mensen zullen gauw opkijken als iemand zegt ik plas uit mijn vagina
Bereid je dan maar alvast voor op een discussie
Oud 07-05-2013, 22:54
Verwijderd
En wanneer zou zoiets ten sprake komen? Ik denk dat iedereen wel weet waar het vandaan komt.. Beetje zinloos verder.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 22:59
TheHunter
TheHunter is offline
Citaat:
Eigenlijk wel, want mensen zullen gauw opkijken als iemand zegt ik plas uit mijn vagina
Bereid je dan maar alvast voor op een discussie
Ik denk het niet, maar oke

Laatst gewijzigd op 07-05-2013 om 23:20.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 23:08
DAH
DAH is offline
Ik heb in de tweede al geleerd hoe het allemaal precies zit met vagina enzovoorts.
Oud 07-05-2013, 23:48
Verwijderd
Dit is niet bizar en/of nasty
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 01:09
Verwijderd
Mijn mening is dat het wel bizar en nasty is.
Dat jullie inspelen op een mening en er een discussie rondom voeren is niet mijn pakkie aan.

Ik stop voedsel en drinken in mijn mond en de UITgang is dus mijn kontgat. Ik vind het bizar om hier een vinger in te steken, ik steek ook geen vinger in de riolering.

Daarnaast heb ik nooit ook maar nagedacht over een vinger in mijn reet te steken of laten steken en nooit de behoefte gehad dit bij een ander te doen of te aanschouwen (wtf.).

Dat jullie het lekker vinden en normale zaak is jullie pakkie aan, mij niet gezien.
Daarnaast sta ik niet raar te kijken als jullie dalijk allemaal homo's worden.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 04:14
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Want alleen homo's vinden anale stimulatie lekker..? Of alleen mannen?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 10:44
DAH
DAH is offline
De penis is ook de uitgang voor afvalstoffen. Gebruik je die ook niet?
Oud 08-05-2013, 11:12
Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Dat jullie het lekker vinden en normale zaak is jullie pakkie aan, mij niet gezien.
Geef me 5 minuten met jouw ass en pik en ik weet zeker dat je hier anders over denkt _o-
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 12:37
Verwijderd
yak.....*-*
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 16:18
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
yak.....*-*
Wat nou "yak"? Wanneer begin je eens met normaal te reageren? In zo'n beetje ieder topic maak je zinloze opmerkingen (dingen als "Whahahahaha" of "XD" of "yak" zijn geen nuttige bijdragen), je schrijft irritant en je zegt de meest absurde dingen.. Sorry hoor, maar ik ben niet de enige die dat denkt en ik heb er nu wel genoeg van.

Ik snap dat je pas 13 bent en dat ik niet van je kan verwachten dat je volwassener doet, maar je kunt toch op z'n minst nadenken voor je iets typt.

En dan nu even om op je te reageren: wat is er precies yak?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 22:53
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Wat nou "yak"? Wanneer begin je eens met normaal te reageren? In zo'n beetje ieder topic maak je zinloze opmerkingen (dingen als "Whahahahaha" of "XD" of "yak" zijn geen nuttige bijdragen), je schrijft irritant en je zegt de meest absurde dingen.. Sorry hoor, maar ik ben niet de enige die dat denkt en ik heb er nu wel genoeg van.

Ik snap dat je pas 13 bent en dat ik niet van je kan verwachten dat je volwassener doet, maar je kunt toch op z'n minst nadenken voor je iets typt.

Het moment waar iedereen op heeft zitten wachten

De meeste mensen vinden het taboe. Je mening kan hierbij niet echt goed onderbouwd worden als je er zelf niet mee geëxperimenteerd mee hebt, want "vies", "niet normaal" zijn nogal slechte argumenten
Oud 08-05-2013, 23:19
Verwijderd
Niet dat ze er naar gaat luisteren. Ze gaat waarschijnlijk zeggen dat je onaardig bent ofzo..
Met citaat reageren
Oud 09-05-2013, 06:53
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
De meeste mensen vinden het taboe. Je mening kan hierbij niet echt goed onderbouwd worden als je er zelf niet mee geëxperimenteerd mee hebt, want "vies", "niet normaal" zijn nogal slechte argumenten
Dat klopt. Maar yak en vies en 'niet normaal' zijn termen die zo'n beetje op iedere seksuele handeling betrekking hebben, als je er te nuchter over na gaat denken en ik snap niet zo goed hoe dit bijvoorbeeld yak is, maar andere dingen niet. Zelfs als je er zelf niet mee hebt geëxperimenteerd.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2013, 23:31
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Dat klopt. Maar yak en vies en 'niet normaal' zijn termen die zo'n beetje op iedere seksuele handeling betrekking hebben, als je er te nuchter over na gaat denken en ik snap niet zo goed hoe dit bijvoorbeeld yak is, maar andere dingen niet. Zelfs als je er zelf niet mee hebt geëxperimenteerd.
Seksuele handelingen horen niet schoon te zijn, en degene die dat wel beweert heeft er blijkbaar geen verstand van, zo ook bij dit onderwerp. Dus ik sluit me zeker bij jou aan
Oud 10-05-2013, 08:34
Verwijderd
Citaat:

YAK betekend goor vies niet schoon snap je ....
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten