Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2002, 18:07
Cameo
Cameo is offline
Ik keek in mijn kast en vond dat er wel veel kleding was die ik maar een paar keer heb aangehad.... eigenlijk zonde !!
Oud 25-09-2002, 18:38
Black Sugar
Black Sugar is offline
Oww, dat ken ik.

Wat doen jullie eigenlijk met dat soort kleding.
Ik ga altijd proberen het vaker te dragen.
Oud 25-09-2002, 18:43
Esmée
Esmée is offline
Ja dat ken ik ook... soms probeer ik er dan wel weer nieuwe combi's mee te bedenken dat ik het weer eens draag, maar vaak heb ik ook zoiets van nee, dat vind ik niet meer leuk.. dus dan blijft het in de kast liggen
Oud 25-09-2002, 18:48
Verwijderd
Heb wel een paar van die kledingstukken. Die dingen zijn op zich best mooi, maar ik weet ze nooit te combineren. Daarnaast heb ik nog een boel kleding in de kast hangen van 4 à 5 jaar terug. Ik ben in de die tijd niet echt gegroeid en die nemen eigenlijk ook alleen maar ruimte in, want ik trek ze nooit aan. Maar ik vind het ook weer zonde om weg te gooien, want ik denk misschien kan er later nog iets mee, of laten nog aanpassen. En dat heb ik dus ook met kledingstukken die ik maar 1 keer aangehad heb. Ik bewaar dus alles
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 18:49
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
bertbart schreef:
. Maar ik vind het ook weer zonde om weg te gooien, want ik denk misschien kan er later nog iets mee, of laten nog aanpassen. En dat heb ik dus ook met kledingstukken die ik maar 1 keer aangehad heb. Ik bewaar dus alles
Herkenning
Oud 25-09-2002, 19:25
Vice
Vice is offline
Heb ik ook. M'n kledingkast zit vol en de helft van de kleding draag ik bijna nooit. Maar ik vind het zonde om het dan weg te gooien. Misschien dat ik het ooit nog ga dragen (vast niet)
Oud 25-09-2002, 21:22
Roos
Roos is offline
Ja dat heb ik ook.. Als ik het koop is het wel leuk, maar dan belandt het toch in de kast. Ben soms een beetje een impulsieve shopper. Ik haat het om met lege handen thuis te komen, dus dan koop ik toch maar "dat ene shirtje"
Oud 25-09-2002, 21:35
mood indigow
mood indigow is offline
Citaat:
rosi schreef:
Ja dat heb ik ook.. Als ik het koop is het wel leuk, maar dan belandt het toch in de kast. Ben soms een beetje een impulsieve shopper. Ik haat het om met lege handen thuis te komen, dus dan koop ik toch maar "dat ene shirtje"

haha ja dat heb ik ook altijd.. ik heb onderhand best veel dingen die ik maar 1 keer gedragen heb.. best wel zonde eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 21:43
feline
feline is offline
Ik heb haast geen kleding die ik maar 1 keer draag. Ik vind het zelfs al zonde als ik het 'maar' 10 keer heb gedragen.
Oud 26-09-2002, 02:55
Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
iemand een paar t-shirtjes kopen? Of zullen we een grote t-shirt ruildag houden? zo'n soort rommelmarktje. Kheb nog wel wat t-shirtjes die niet echt meer bij mijn stijl horen!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 11:13
rabecca
rabecca is offline
Ja mijn Gala jurk..
Iedereen kwam in zon assepoester jurk en ik had een zwarte latex jurk aan
met een soort van gaten erin...
Die draag ik nooit meer gewoon geen gelegenheid voor denk ik
Oud 26-09-2002, 12:10
Sir Smoke-A-Lot
Citaat:
rabecca schreef:
Ja mijn Gala jurk..
Iedereen kwam in zon assepoester jurk en ik had een zwarte latex jurk aan
met een soort van gaten erin...
Die draag ik nooit meer gewoon geen gelegenheid voor denk ik
leuk outfit voor een spannende striptease! zal je vriendje heel blij mee zijn!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 12:13
Verwijderd
Teveel. Ik bedacht me gisterenavond dat ik weleens mijn kledingkamer op kon gaan ruimen, en kwam echt dingen tegen die ik nauwelijks of zelfs nooit aangehad heb.. Ik koop echt ALTIJD iets, soms speciaal voor 1 gelegenheid, sommige dingen gewoon omdat ik het leukvind maar dan belandt het om de een of andere reden toch achterin de kast.. En toch heb ik gisteren niets weggegooid.. En sommige dingen iets meer in zicht gehangen.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 12:38
Paulaah
Paulaah is offline
Jaa dat heb ik ook wel.. ik laat het in mijn kast liggen.. met het idee: "dat doe ik vast nog wel een keer aan"
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 13:01
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Jaaa dat ken ik.

Soms heb ik iets 1, misschien 2 of 3 keer aan en daarna draag ik het nooit meer. Maar toch vind ik het zonde om weg te gooien, wan je weet maar nooit voor die 'ene speciale gelegenheid' of'opeens een hip idee ofzo
Oud 26-09-2002, 13:20
rabecca
rabecca is offline
Citaat:
Sir Smoke-A-Lot schreef:
leuk outfit voor een spannende striptease! zal je vriendje heel blij mee zijn!
Haha als ik er nou ook nog 1 had was het helemaal mooi!
Oud 26-09-2002, 13:22
Sir Smoke-A-Lot
Citaat:
rabecca schreef:
Haha als ik er nou ook nog 1 had was het helemaal mooi!
*meld zich aan*
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 13:29
rabecca
rabecca is offline
Citaat:
Sir Smoke-A-Lot schreef:
*meld zich aan*
*gooit het op een stapel bij de ander 100*

Oud 26-09-2002, 13:48
Sir Smoke-A-Lot
Citaat:
rabecca schreef:
*gooit het op een stapel bij de ander 100*

*trekt een nummertje en sluit achteraan in de rij*
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 16:34
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
heb ik eigenlijk niet echt... nou ja behalve met feestjurken ofzo die ik maar 1x per jaar aan heb.
Oud 26-09-2002, 16:42
coecie
coecie is offline
je moet dingen die je niet zovaak draagt gewoon uitlenen aan mensen die het wel graag willen dragen, soms krijg je door de manier waarop zij het combineren weer nieuwe ideeen voor jezelf
Oud 26-09-2002, 17:19
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Erg herkenbaar

Ik heb 2 maanden terug 2 broeken gekocht maar ik was toen wat dikker (net na de vakantie ) en nu is dat er weer af en zijn die broeken te groot... Die ene heb ik 2 x aan gehad die andere nog geen 1 x En ze liggen daar nu maar.

Verder ook nog een paar truitjes in m'n kast liggen die ik bijna nog niet gedragen heb, beetje te impulsief gekocht
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 17:31
Blubje
Blubje is offline
niet zo veel last vat en zo wel, dan kijk ik of ik het nog echt leuk vind, zo niet dan kijk ik of mn zusje t leuk vind en die ook niet, naja dan verdwijnt t diep ver weg in mn kast
Oud 26-09-2002, 20:32
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
rosi schreef:
Ja, inderdaad .
Oud 26-09-2002, 20:35
Verwijderd
ik heb net mn kast uitgeruimd, alles weg wat ik nooit meer draag of wat ik nog nooit gedragen heb

het is een hele grote tas vol....
en dit is al de 2e keer dit jaar dat ik zo'n actie uitvoer, alleen vorige keer was ik nog mild, nu gaat alles eruit wat ik de komende jaren nog heb laten hangen in de hoop dat ik het nog eens aan zou trekken, maar nee...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2002, 21:06
Verwijderd
Dassen.... maar dat komt meer doordat als er een of ander iets is daar steeds een nieuwe voor koop, terwijl dat totaal onnodig is, verder wat dure t-shirts. Nike joggingsbroeken terwijl ik toch altijd dezelfde aantrek..
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 14:34
Verwijderd
Verschrikkelijk herkenbaar. Dan loop ik in de stad, en zie ik eigenlijk niets waarvan ik denk "dat wil ik hebben". En dan koop ik maar iets waarvan ik denk "ach ja, dat is wel leuk." En dan belandt het 9 van de 10 keer achteraan in de kast, om er nooit meer uit te komen
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 18:23
Shibby
Shibby is offline
Ik heb dat ook altijd! ik heb echt wel een paar broeken die ik maar 1 x aangehad heb. Vanmiddag heb ik mn kleding kast opgeruim *trots* en de helft er uit gesmeten. GOED HE! nu heb ik nog steeds een hoop rotzooi maar dus niet meer zoveel....

ja.

Oud 02-10-2002, 12:51
Sommetje
Sommetje is offline
Ik herken het. Soms begrijp ik ook niet wat me bezielde toen ik bepaalde kledingstukken kocht. Sommige dingen heb ik echt nooit aangetrokken. Vrijdag ga ik weer kleding kopen en dan hoop ik dat ik die kleding wel wat vaker zal aantrekken. Maar ik heb sowieso nieuwe kleding nodig, omdat ik ben afgevallen.
Oud 02-10-2002, 12:54
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik koop wel eens kleding,die ik erg mooi vind maar waarvan ik stiekem al weet dat ik het niet aan ga trekken omdat het mij niet staat of omdat ik niks heb wat er bij combineert,en toch koop ik het dan.
En dan komt het redelijk vaak uit de kast onder het motto van "misschien staat het nu wel" maar dan vliegt het ook net zo hard de kast weer in.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 16:12
Denise84
Denise84 is offline
heb ik ook veel
Oud 04-10-2002, 17:45
Piccola
Piccola is offline
Dat ken ik heel erg! En dat gaat mijn moeder altijd zeiken. Dus dan geef ik het maar aan haar en dan mag ik iets nieuws kopen!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 18:37
the tourist
the tourist is offline
Ja, best wel veel eigenlijk. Ik laat die kleren altijd in mijn kast liggen, terwijl ik toch weet dat ik ze niet meer aan doe. Maar nu ben ik wat van die kleren op internet verkopen, verdien ik tenminste nog iets!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 23:18
Pink panter
Pink panter is offline
ik heb pas een kei leuke trui gekocht..
vin hem ineens lelijk dus draag hem nie meer
Oud 05-10-2002, 23:18
Pink panter
Pink panter is offline
typisch ik
Oud 06-10-2002, 17:37
Cameo
Cameo is offline
vooral lullig als je er veel geld voor hebt neergeteld.....
Reageren

Regels voor berichten