Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja dat heb ik ook.. Als ik het koop is het wel leuk, maar dan belandt het toch in de kast. Ben soms een beetje een impulsieve shopper. Ik haat het om met lege handen thuis te komen, dus dan koop ik toch maar "dat ene shirtje"
||
Citaat:
haha ja dat heb ik ook altijd.. ik heb onderhand best veel dingen die ik maar 1 keer gedragen heb.. best wel zonde eigenlijk ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ja mijn Gala jurk..
Iedereen kwam in zon assepoester jurk en ik had een zwarte latex jurk aan ![]() met een soort van gaten erin... Die draag ik nooit meer ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Teveel.
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Erg herkenbaar
![]() Ik heb 2 maanden terug 2 broeken gekocht maar ik was toen wat dikker (net na de vakantie ![]() ![]() Verder ook nog een paar truitjes in m'n kast liggen die ik bijna nog niet gedragen heb, beetje te impulsief gekocht ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
ik heb net mn kast uitgeruimd, alles weg wat ik nooit meer draag of wat ik nog nooit gedragen heb
![]() het is een hele grote tas vol.... en dit is al de 2e keer dit jaar dat ik zo'n actie uitvoer, alleen vorige keer was ik nog mild, nu gaat alles eruit wat ik de komende jaren nog heb laten hangen in de hoop dat ik het nog eens aan zou trekken, maar nee... |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik heb dat ook altijd! ik heb echt wel een paar broeken die ik maar 1 x aangehad heb. Vanmiddag heb ik mn kleding kast opgeruim
![]() ja. ![]()
|
![]() |
Ik herken het. Soms begrijp ik ook niet wat me bezielde toen ik bepaalde kledingstukken kocht. Sommige dingen heb ik echt nooit aangetrokken. Vrijdag ga ik weer kleding kopen en dan hoop ik dat ik die kleding wel wat vaker zal aantrekken. Maar ik heb sowieso nieuwe kleding nodig, omdat ik ben afgevallen.
![]()
|
![]() |
Ik koop wel eens kleding,die ik erg mooi vind maar waarvan ik stiekem al weet dat ik het niet aan ga trekken omdat het mij niet staat of omdat ik niks heb wat er bij combineert,en toch koop ik het dan.
En dan komt het redelijk vaak uit de kast onder het motto van "misschien staat het nu wel" maar dan vliegt het ook net zo hard de kast weer in. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Tips gezocht. Thetrue | 15 | 18-01-2016 16:46 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Psychologie |
Ik ben niet te vertrouwen... Baby^Boo | 50 | 01-07-2005 00:09 | |
Verhalen & Gedichten |
The End [deel 1] Mozes' Schaap | 6 | 11-08-2004 21:36 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |