Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En voor angst honden heb ik niet echt schrik, aangezien ik een honden fan ben ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is overigens niet de bedoeling dat je hier vraagt over hoe je het wel mee kunt smokkelen. Dat is illegaal en daar werken wij niet aan mee.
Als je het wil hebben over het risico om gepakt te worden, prima. En hondenfan of niet, die hond zit er niet op te wachten geaaid te worden door jou hoor, die is daar voor zijn werk en ik denk dat die honden (ik heb nog geen drugshond meegemaakt, dus ik weet het niet) best moeilijk kunnen zijn als je hun werk belemmert. Overigens is het ook niet de hond waar je bang voor moet zijn maar voor diegene die de hond bij heeft. Over betrapt worden terwijl je in Frankrijk reist :http://www.frankrijkalsvakantieland.nl/drugs.htm En in Italië zal het niet veel anders zijn, al kan ik daar zo snel niets vinden over straffen. En denk er aan: je reist met een bus met een Nederlands kenteken, de bus zit vol jongeren en als je in Italië rondloopt, je bent jong en je spreekt Nederlands. Als er een manier is om op te vallen als kanshebber, is het wel zo. Ik zou het risico niet willen/durven nemen. En je beweert niet verslaafd te zijn, je rookt omdat het zoooo ontzettend saai is ieder weekend, why the fuck denk je dat het saai gaat zijn op een ski-vakantie in Italië, valt dat bij jou ook onder saai ofzo? |
![]() |
|
Drugshonden zijn superchill! Toen ik naar Terschelling ging (algeheel drugsverbod) stond er ook 1 en die kon ik gewoon aaien. De vrouw waar die hond mee stond was echter heel veel minder aaibaar. Chagerijnige kop.
Laatst gewijzigd op 13-02-2013 om 08:20. Reden: typfoutjes |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mensen die bijvoorbeeld om iets voor sluitingstijd van de supermarkt nog ineens denken "shit, geen sigaretten meer!" en dan toch nog maar even snel op en neer gaan, is een goed kenmerk van verslaving. Als je dat weekend je er aan ergert niet te kunnen blowen of toch gaat proberen het wel te doen ben je simpelweg toch verslaafd aan je weekendelijkse joint. Verslaving heeft niks te maken met overdodis, frequentie oid. Het is simpelweg niet kunnen afwijken van je gewoonte. |
![]() |
|
In ieder geval. Als iedereen alles gaat controleren en je de lul kunt zijn en je het ook zonder jointje leuk gaat vinden én je niet verslaafd bent; laat het lekker thuis en ga dan heel veel blowen als je thuis bent! Je overleeft het vast wel zonder wiet dus als ik jou was zou ik het risico niet eens willen lopen.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je noemt jezelf een gebruiker zonder problemen, maar je wil jezelf wel in allerlei bochten wringen met alle risico's van dien om te gebruiken, terwijl je weet dat je al scherper in de gaten gehouden gaat worden. Ga gewoon leuk op reis en rook er een paar extra als je terug komt.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan het natuurlijk uitleggen:
Ik rook zelf ook regelmatig een jointje, bij voorkeur White Widdow, maar als ik me echt in bochten moet gaan wringen om het te krijgen, dan maar een keertje niet. TS is daar duidelijk wel toe bereid, kan duidelijk niet een korte periode zonder, daarom vind ik het een addict. Maar ik dacht dat dat wel duidelijk was, vandaar dat ik m'n motivatie even wegliet. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat valt er niet te snappen? Je neemt jezelf als maatstaf voor 'normaal' en iemand die daaroverheen gaat zie je als extreem.
Dat is hartstikke normaal verder, maar absoluut geen argument om iemand 'addict' te noemen. Als ik ga snowboarden wil ik ook graag wat jointjes meesmokkelen. Dat heeft niets te maken met niet-zonder-kunnen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
De vorige keer kwam eenzelfde topic op Geenstijl. Best bezochte S.com-topic ooit.
Ik zou het niet doen. Die honden ruiken écht alles. Als je het écht graag wil dan kun je beter lokale troep kopen. Dit is écht riskant. Paar dagen celstraf, van school gestuurd, mogelijke betrokkenen geschort. Sowieso lijkt drugs en snowboarden me al geen goede combo. Op schoolskireizen vallen er in de laatste dagen altijd al veel gewonden. Combo van veel drank, vermoeidheid en een gebrek aan ervaring.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
een drugshond is erg duur in training en de meeste honden worden zelfs afgekeurd.
er word vaker gebluft dat het een echte drugshond is dan dat er ook echt 1 staat. lekkere directrice heb jij dat ze je van te voren al laat merken het niet te vertrouwen. (kan natuurlijk dat ze dit al in voorgaande jaren heeft meegemaakt en het deze keer wil voorkomen) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Het mooie van wiet is dat ongeveer heel de wereld het rookt, en het dus ook overal verkrijgbaar is. Ga geen gevaar lopen voor een paar grammetjes als je het gewoon veilig daar kan halen; de truc is gewoon om de stoner te spotten, vervolgens zeg je dat je uit Amsterdam komt, gegarandeerd dat je wiet scoort.
|
![]() |
|
|