Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2013, 10:27
Thebestofgirl96
Thebestofgirl96 is offline
Hey,
ik vroeg me af wat nou een echt een vrouwendrankje is?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2013, 10:47
Patataap
Patataap is offline
breezers natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 26-05-2013, 12:34
Verwijderd
Blijkbaar ook witte wijn.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2013, 12:41
Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Boeie, gewoon lekker drinken wat je lekker vindt
Oud 26-05-2013, 12:45
Verwijderd
Alles wat geen whisky is.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2013, 14:30
MarcWeller
MarcWeller is offline
Bier
Met citaat reageren
Oud 26-05-2013, 17:24
AzN
AzN is offline
Rosé bier
Oud 26-05-2013, 21:50
Vice
Vice is offline
Citaat:
Rosé bier
Oud 27-05-2013, 01:54
Prospect
Prospect is offline
Wijn.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 07:29
Marcella_K
Marcella_K is offline
Prosecco, rosebier, breezers, witte wijn, rosewijn
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 09:00
Synaps
Synaps is offline
Sowieso op nummer één: witte wijn
En verder, afhankelijk van de leeftijd en groep waar ze bij horen: Prosecco, rosebier, breezer, rosewijn, Bacardicola, Canei, rode wijn.
Wil je zeker weten om chicks aan te kunnen bieden in de club of niet?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 09:13
Verwijderd
(Zoete) witte wijn, champagne, kir royal, cava, allerlei kleurige cocktails met zoete likeuren (safari, pisang, passoa, malibu, blue curaçao, pushkin rode en zwarte wodka,...), bessen (en andere vruchtenjenevers), baileys,...

De cosmopolitan (Sex and the city materiaal).
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 11:28
bierkoning
bierkoning is offline
Ik zou zeggen:

- Jillz
- Witte/rode wijn
- rose bier
- bessen
Oud 27-05-2013, 11:31
Verwijderd
Rode wijn is in mijn hoofd meer gelinkt aan mannen. Rode wijn hoort bij vleesch! En mannen eten vleesch! Wit is voor bij vis en vrouwen eten sneller vis.

Maar niet dat ik zo door het leven ga hoor ^^ mij zal het een zorg zijn wat iemand eet/drinkt en mannelijk/vrouwelijk is. Maar als we toch de vooroordelen in kruipen, dan is rode wijn mannelijk in mijn hoofd
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 11:34
bierkoning
bierkoning is offline
Ja oke, maar het in 't Gooi is wijn voornamelijk voor de vrouwen. Over het algemeen idd witte wijn. Maar ook rode wijn. Bij het eten wordt er over het algemeen door de man en vrouw gezamenlijk rode wijn gedronken.
Oud 28-05-2013, 21:36
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
(Zoete) witte wijn, champagne, kir royal, cava, allerlei kleurige cocktails met zoete likeuren (safari, pisang, passoa, malibu, blue curaçao, pushkin rode en zwarte wodka,...), bessen (en andere vruchtenjenevers), baileys,...

De cosmopolitan (Sex and the city materiaal).
Die zoete meuk is denk ik meer unisex, ik en veel vrienden die jongens zijn houden ook wel van een lekkere Petrikov, Safari of El Picu
Oud 29-05-2013, 02:27
Prospect
Prospect is offline
Citaat:
El Picu

Gadverdamme, die ranzige blauwe mandarijnentroep?
Word al misselijk bij de gedachte, was m'n eerste ervaring met alcohol en de aanleiding vn mijn eerste (en gelukkig enigste) aanvaring met bureau Halt xD
Hier in de buurt is dat spul ook echte 'wijvendrank'.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2013, 06:50
Verwijderd
Citaat:
Die zoete meuk is denk ik meer unisex, ik en veel vrienden die jongens zijn houden ook wel van een lekkere Petrikov, Safari of El Picu
Ik vind breezers meer unisex dan zoete cocktails. Breezers is nog met rum en fris en zit in flesjes. Sowieso is dat gewoon gemaakt om aan te slaan bij jongeren.
Cocktails komen in fancy glaasjes met suikerrandjes, parapluutjes en glittertjes (om het even te overdrijven), daar wil je je als stoere vent toch niet aan wagen?

En het gaat ook niet echt om wat er nu in principe door welk geslacht echt werkelijk gedronken wordt, denk ik, meer over waar je aan denkt bij vrouwendrank. Ik ken zat vrouwen die bier zuipen en zat mannen die even graag cava drinken, dus het zijn toch allemaal maar dingen die van persoon tot persoon afhangen.

En El Picu heb ik ooit op een verjaardag gehad, in de veronderstelling dat de smaak niet veel kon verschillen van Blue Curaçao, was dat even een tegenvaller. Niemand heeft dat spul gedronken.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2013, 11:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Amaretto, Malibu, Baileys.. Zoete drankjes
Oud 29-05-2013, 12:35
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Gin
Oud 29-05-2013, 19:00
Verwijderd
Rosé bier, zoete witte wijn.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2013, 19:38
MTpower
MTpower is offline
Crystal Clear
Oud 29-05-2013, 20:41
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Ik vind breezers meer unisex dan zoete cocktails. Breezers is nog met rum en fris en zit in flesjes. Sowieso is dat gewoon gemaakt om aan te slaan bij jongeren.
Cocktails komen in fancy glaasjes met suikerrandjes, parapluutjes en glittertjes (om het even te overdrijven), daar wil je je als stoere vent toch niet aan wagen?

En het gaat ook niet echt om wat er nu in principe door welk geslacht echt werkelijk gedronken wordt, denk ik, meer over waar je aan denkt bij vrouwendrank. Ik ken zat vrouwen die bier zuipen en zat mannen die even graag cava drinken, dus het zijn toch allemaal maar dingen die van persoon tot persoon afhangen.

En El Picu heb ik ooit op een verjaardag gehad, in de veronderstelling dat de smaak niet veel kon verschillen van Blue Curaçao, was dat even een tegenvaller. Niemand heeft dat spul gedronken.
OOOOOOOOOOH jij hebt het over de eckte eckte cocktails uit coole glaasjes enzo, ? Ik had het gewoon over het drankje zelf, meestal doen we dat gewoon uit normale glazen of de fles, soms gemixt maar meestal normaal, ligt eraan wat er voor handen is
Oud 30-05-2013, 07:41
Verwijderd
Alle zoete rommel ja. Mannen die zulke dingen drinken doen dat vrijwel altijd om met limonadeglazen tegelijk dronken te worden, vrouwen drinken het geleidelijk een avond lang.

Breezers zijn vooral 16-, niet per se voor vrouwen of mannen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2013, 20:09
arPos
arPos is offline
ik vind prosecco altijd erg wijferig.

maar de meeste lusten ook wel een pilsje.
Oud 05-06-2013, 20:41
Aitor
Aitor is offline
Melody(vind ik zelf eigenlijk egt lekker), Breezer, Martini
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten