Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2013, 11:37
Miekje*
Miekje* is offline

Chick Rock 44
MargotTenenbaum 42
Paranoide 41
Klaverhap 36
Quis 3.0 30
Turk February 30
Etmakas 30
Pip 28
Sadye 25
Miekje* 23
Trimm Trabb 20
Little Phoebe 18
Noedelhap 15
Lusi 14
Ingegerd 13
Absinthe. 12
.sann 10
Lieveheersbeest 10
Carn 8
Stefenootje 8
Lorelei 8
Quintiano 8
Sarah 5
Uomi 5
Qimm 5
Nardin 3
Haubenmeise 3
umberto 2
Frayne 1
deadlock 1
Prospect 1
Andijvie 1
Wout 1
Oud 12-06-2013, 11:43
Verwijderd
Klopt.

verder: anti-0
Oud 12-06-2013, 11:54
Lorelei
Lorelei is offline
Ik moet een onderzoeksvoorstel schrijven voor een vak over gebarentaal en mijn inspiratieniveau ligt echt onder nul.
Oud 12-06-2013, 12:02
Verwijderd
@Miekje: EasyPill lust ze niet en bij verstoptruuks in stukjes worst eet ze alleen de worst op. Dat moest ik eigenlijk meteen al zeggen maar ik zit op de telefoon dus typen gaat langzaam genoeg om al doende dingen te vergeten. Volgens mij doe ik haar ook geen pijn maar dat opendoen van 'r bek gaat bepaald niet vlekkeloos, zelfs als je de et-tu-brutus-landverradersblik buiten beschouwing laat.

De kat in kwestie heeft gisteren een darmoperatie gehad en moet nu 4x per dag antibiotica en 2x per dag laxerend spul.
Oud 12-06-2013, 12:08
Verwijderd
Doen dierenartsen of hun assistentes aan huisbezoeken? De praktijk zit hier om de hoek. Misschien kunnen we ze omkopen om die shit te komen injecteren, eens per dag.
Oud 12-06-2013, 12:11
Verwijderd
Ik vind Nardin helemaal niet op mij lijken.

Niets ten nadele van Nardins uiterlijk verder, maar ik zie het oprecht niet.
Oud 12-06-2013, 12:13
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik moet een onderzoeksvoorstel schrijven voor een vak over gebarentaal en mijn inspiratieniveau ligt echt onder nul.
Citaat:
@Miekje: EasyPill lust ze niet en bij verstoptruuks in stukjes worst eet ze alleen de worst op. Dat moest ik eigenlijk meteen al zeggen maar ik zit op de telefoon dus typen gaat langzaam genoeg om al doende dingen te vergeten. Volgens mij doe ik haar ook geen pijn maar dat opendoen van 'r bek gaat bepaald niet vlekkeloos, zelfs als je de et-tu-brutus-landverradersblik buiten beschouwing laat.

De kat in kwestie heeft gisteren een darmoperatie gehad en moet nu 4x per dag antibiotica en 2x per dag laxerend spul.
Bekken open trekken gaat ook bijna niet vlekkeloos, om de simpele reden dat ze dat gewoon niet willen Mocht het nou echt niet lukken op wat voor manier dan ook: kat in een badlaken wikkelen (Alsof je en baby inbakert) en pil er zo in stoppen. Veilig voor jou, veilig voor de kat. De slaaptruc zonder haar bek open te doen, maar meteen de pincet-met-pil in haar bek proppen wil ook nog weleens werken, maar zorg dan wel voor een pincet zonder scherpe randjes. Pillenschieters zijn kut, dat je het even weet,

Vier keer per dag antibiotica Krijgt het beest ook nog pijnstilling, of moet 'ie het op z'n antibiotica doen? En hoe heet zijn antibiotica? /verhoormodus
Oud 12-06-2013, 12:14
Lorelei
Lorelei is offline
En ik maar denken dat je iets ging zeggen over mijn gebarentaal-onderzoeksvoorstel... MAAR NEE HOOR
Oud 12-06-2013, 12:16
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Doen dierenartsen of hun assistentes aan huisbezoeken? De praktijk zit hier om de hoek. Misschien kunnen we ze omkopen om die shit te komen injecteren, eens per dag.
In principe doen de meeste dierenartsen geen huisbezoeken, tenzij het om een euthanasie gaat En er is een antibioticumprik die 2 weken werkt, maar het kan goed zijn dat het niet het spectrum dekt die de DA gedekt wil hebben, omdat het om darmbacteriën gaat. En in principe zou je ook zelf elke dag langs kunnen gaan voor een prik, maar dat kost je en heel veel centen meer, en meer tijd, en die kat is vast niet zo hels dat je de pillen er écht niet in krijgt.
Oud 12-06-2013, 12:17
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
En ik maar denken dat je iets ging zeggen over mijn gebarentaal-onderzoeksvoorstel... MAAR NEE HOOR
Oh, vergeten Ik wou zeggen dat ik in hetzelfde schuitje zit, want ik moet een biologie-onderzoek doen in drie weken tijd. En ik heb nog drie dagen om een onderzoeksvraag met hypothese te bedenken, anders heb ik niet meer genoeg tijd voor het onderzoek zelf. En je raadt het al, ik ben ook Koos inspiratieloos.
Oud 12-06-2013, 12:19
Miekje*
Miekje* is offline
Kun je trouwens niet een onderzoeksvoorstel doen over hoe gebarentaal in verschillende talen van elkaar verschilt?

edit: laat maar, dat is zo simpel, dat is vast al gedaan.
Oud 12-06-2013, 12:41
Qimm
Qimm is offline
kan/mag zo'n tablet ook vermalen worden? Dan kun je het makkelijker verstoppen in wat lekkers
Oud 12-06-2013, 12:52
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
kan/mag zo'n tablet ook vermalen worden? Dan kun je het makkelijker verstoppen in wat lekkers
Bij sommige tabletten mag dat. Bij tabletten met een coating mag dat niet en bij capsules kan dat natuurlijk niet eens.
Oud 12-06-2013, 12:54
Verwijderd
Ik zit in de wachtkamer van de kno-arts en ik zit naast een vrouw die het ene anta flu snoepje na het andere in haar mond duwt. Echt, een erin, papiertje van het volgende af en in de mond. En dat al een keer of zes, zeven. Ik vind het een beetje vreemd.
Oud 12-06-2013, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Kun je trouwens niet een onderzoeksvoorstel doen over hoe gebarentaal in verschillende talen van elkaar verschilt?

edit: laat maar, dat is zo simpel, dat is vast al gedaan.
Of juist over iets universeels in de gebarentaal in verschillende talen. Cultuurverschillen en hoe die naar voren komen/of die net zo groot zijn als bij gesproken taal? Maar goed. Ik zal ook wel te simpel denken
Oud 12-06-2013, 12:57
Verwijderd
Pioentje wilde ook nooit iets slikken. Ik deed dan de pillen pletten tussen 2 lepels, en het poeder over een kleine hoeveelheid slagroom of iets anders waar ze helemaal horny van wordt. Dat ging prima

en ik moet nu weg voor examen engels en daarna zal ik jouw whatsappies beantwoorden Para, maar het antwoord is ja maar hangt er vanaf hoe laat.
Oud 12-06-2013, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Of het aanleren van gebarentaal op baby/peuterleeftijd de spraak/taalontwikkeling bevordert of juist remt!
Oud 12-06-2013, 13:02
Verwijderd
Succes Pip!
Oud 12-06-2013, 13:03
Verwijderd
Onze katten willen ook nooit pillen en tot op heden heb ik geen succesvolle manier gevonden om ze te TRICKEN. Zelf kapotstampen en vermengen met blikvoer werkte niet. Misschien is blikvoer niet lekker genoeg om viezepillensmaak te maskeren.
Oud 12-06-2013, 13:05
Verwijderd
Ik weet niet of het màskeren is of maskèren Het eerste lijkt logischer maar het klinkt verkeerd.
Oud 12-06-2013, 13:07
Verwijderd
Maskéren
Oud 12-06-2013, 13:09
Verwijderd
Oke!
Oud 12-06-2013, 13:10
Verwijderd
Febreze maskeert niet, maar verwijdert geurtjes!
Oud 12-06-2013, 13:11
Verwijderd
En dan zie je altijd erg behulpzame plaatjes van vieze wolkjes die worden omringd door roze andere stofjes, waarna ze samen buiten beeld verdwijnen.
Oud 12-06-2013, 13:13
Verwijderd
Het uitlegplaatje van activia vind ik ook erg mooi. Een borrelbuik met grijze vastlopende bolletjes, en dan komt de groene pijl die recht naar beneden kan. Zo begrijpen mensen het tenminste.
Advertentie
Oud 12-06-2013, 13:15
Miekje*
Miekje* is offline
Ja, dan maak je het VISUEEL.

Ik krijg een vieze smaak in mijn mond van dat woord.
Oud 12-06-2013, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Het uitlegplaatje van activia vind ik ook erg mooi. Een borrelbuik met grijze vastlopende bolletjes, en dan komt de groene pijl die recht naar beneden kan. Zo begrijpen mensen het tenminste.
Oja, die ken ik wel. Dáár moet het heen, poep. Naar beneden!
Oud 12-06-2013, 13:21
Verwijderd
De koning en koningin waren in heerlen en ze hadden bij de kerk een kunstwerk staan dat eruit ziet als 4 tieten die hangen aan een aantal piemels met darmen.
Oud 12-06-2013, 13:22
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
De koning en koningin waren in heerlen en ze hadden bij de kerk een kunstwerk staan dat eruit ziet als 4 tieten die hangen aan een aantal piemels met darmen.
Foto
Oud 12-06-2013, 13:24
Verwijderd
Spoiler

Deze heeft een ex-klasgenootje gemaakt en op internet gezet.
Oud 12-06-2013, 13:25
Verwijderd
Wtf
Oud 12-06-2013, 13:26
Verwijderd
Ja, dat dacht ik ook.
Oud 12-06-2013, 13:26
Hazel
Hazel is offline
Haha, geweldig
Oud 12-06-2013, 13:29
Qimm
Qimm is offline
holy shit!
Oud 12-06-2013, 13:32
Verwijderd
En er staan basisschoolkinderen bij. Ze hebben vast een fascinerende biologieles gehad vandaag.
Oud 12-06-2013, 13:35
Miekje*
Miekje* is offline
Omg, dat kunstwerk

Ik wil al vanaf een uur of 1 opruimen, maar ik zit nog steeds achter de pc
Oud 12-06-2013, 13:41
Miekje*
Miekje* is offline
De graslelie in onze woonkamer krijgt weer kinderen, maar mijn potten zijn vol En mijn vesterbank ook. Wie wil er een grasleliebaby?
Oud 12-06-2013, 13:47
Verwijderd
Ik maar zou niet weten hoe k die krijg.
Oud 12-06-2013, 13:49
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik maar zou niet weten hoe k die krijg.
Ik kan er één in een vochtig zakje met keukenpapier doen, vervolgens in een bubbelenvelop stoppen en hopen dat 'ie het overleeft
Oud 12-06-2013, 13:57
Verwijderd
Wij hebben al tig graslelies in huis staan. Nee dankje.
Oud 12-06-2013, 13:59
Miekje*
Miekje* is offline
Ja, wij ook Misschien moeten we de kinderen eens uit huis plaatsen. Zelf heb ik er drie, twee in een open pot en één in een gesloten, en beneden staat de moederplant van twee van mijn planten. De derde heb ik als ukkig miniplantje in een tuincentrum gekocht, maar die is nu behoorlijk uit zijn pot aan het groeien.
Oud 12-06-2013, 14:00
Verwijderd
Nee doe maar niet Miek. Wel heel lief aangeboden.
Verwijderd
Ik ben een plantenseriemoordenaar helaas. Echt, ik koop ze, en een dag later zijn ze dood. Zelfs mijn zonnebloem. Die gaan nooit dood!
Verwijderd
Wij hebben er drie. Mijn moeder ligt steeds op ze te schelden dat ze te snel groeien.
Oud 12-06-2013, 14:06
Verwijderd
Ik moet een hoortoestel

Ofja. Mijn gehoor is dusdanig slecht dat ik in aanmerking kom voor zo'n ding.
Oud 12-06-2013, 14:07
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nee doe maar niet Miek. Wel heel lief aangeboden.
Oki ^^ Ik had het met liefde gedaan, hoor. Graslelies zijn wel sterk, ik heb er ook eens één naar Canada gestuurd.

Citaat:
Wij hebben er drie. Mijn moeder ligt steeds op ze te schelden dat ze te snel groeien.
Ze groeien ontzettend snel, ja Ik ben nu steeds de lange stengels uit mijn kinderen aan het plukken, zodat de plantjes wat voller worden. Sinds gisteren heb ik een draecena, ik ben benieuwd hoe die het gaat doen. Ik heb ook eens een aloë verastek gehad en een spathiphyllum, maar die gingen allebei dood toen ik in Wales zat (omdat mijn moeder ze geen water gaf ). Dus ik wil eigenlijk ook wel weer een aloë en een spatty.
Oud 12-06-2013, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Ik moet een hoortoestel

Hoe komt dat? Gehoorbeschadiging of 'gewoon'?
Oud 12-06-2013, 14:08
Verwijderd
Ik wil wel een graslelie Miekje!
Oud 12-06-2013, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Hoe komt dat? Gehoorbeschadiging of 'gewoon'?
Erfelijk. Mijn moeder, zus en zusje hebben exact hetzelfde gehoorverlies, een aantal tantes ook. Dus eigenlijk 'gewoon', denk ik.
Oud 12-06-2013, 14:10
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik moet een hoortoestel

Oh, jeetje
Citaat:
Ik wil wel een graslelie Miekje!
Oki ^^ Dan stuur ik er binnenkort één naar je op. Moet je nog wel ff je nieuwe adres pmmen, want ik heb je oude nog.

Regels voor berichten