Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2013, 16:46
Records070
Records070 is offline
Ik heb sinds maybe klein jaartje een kroon, die toendertijd dzelfde kleur had als de rest van me tanden en merk dat de rest van me tanden tegewoordig minder wit zijn dan voorheen. Hoe is dit tegen te gaan? aangezien ik gewoon dagelijks me tanden poets

Eet weinig tot geen suiker, 1maal p/dag koffie na 't avondeten

En vroeg me ook af als je Whitening Tandpasta haalt en je dat maybe 2x per week gebruikt ipv de normale tandpasta, zal dat enig effect hebben op de kleur van je tanden?

Net beetje lopen googlen en zie regelmatig staan dat Whitening totaal niet helpt

Tips r appreciated ;P
Met citaat reageren
Oud 26-05-2013, 19:16
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Drink je veel koffie en/of thee? Daar kunnen je tanden ook van verkleuren. Whitening tandpasta kan wel wat van de aanslag van je tanden af halen maar je tanden worden er niet hagelwit van.
Oud 26-05-2013, 23:38
Verwijderd
Even langs de mondhygiënist(e)?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2013, 20:41
Records070
Records070 is offline
Citaat:
Drink je veel koffie en/of thee? Daar kunnen je tanden ook van verkleuren. Whitening tandpasta kan wel wat van de aanslag van je tanden af halen maar je tanden worden er niet hagelwit van.
Sorry voor de late reply, maar koffie eenmaal p/dag meestal. Maar dus whitening tandpaste heeft wel enig effect?

Is het ook gewoon het effectiefst als ik s'ochtends en s'avonds me tanden poets? of beter na ochtend ontbijt ofzo?

thanks man
Met citaat reageren
Oud 24-06-2013, 20:36
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline
Citaat:
Even langs de mondhygiënist(e)?
Dit.

Mijn tandarts heeft laatst wat tandsteen verwijderd. Ineens waren mijn tanden een stuk witter XD
Met citaat reageren
Oud 25-06-2013, 09:16
Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Sorry voor de late reply, maar koffie eenmaal p/dag meestal. Maar dus whitening tandpaste heeft wel enig effect?

Is het ook gewoon het effectiefst als ik s'ochtends en s'avonds me tanden poets? of beter na ochtend ontbijt ofzo?

thanks man
Als je vlak na het opstaan ontbijt dan kun je het natuurlijk beter na het ontbijten doen, anders heb je je tanden net schoon en zou je meteen weer gaan eten.
Als je (zoals ik zelf) pas rond een uur of 12:00 je ontbijt naar binnen werkt kun je het het beste wel gewoon van tevoren doen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten