|
|
|
Verwijderd
|
Lijkt misschien op een hele ludieke titel, dat is het misschien ook. Ik keek net een aflevering van Hoe Durven Ze over Europa.
Welk Europa willen wij? (slecht 8 minuutjes) http://vimeo.com/66467925 Dit is de vijfde aflevering van de serie. Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat ik de rest niet hebt gekeken. Het discussiepunt: Welk Europa willen wij? En hoe realistisch is het beeld dat dit filmpje schetst? |
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Een Europees samenwerkingsverband met een wekelijkse meeting van afgevaardigden van de regeringen van de Europese landen in een centraal gelegen land, waarvoor de afgevaardigden hun kosten moeten verantwoorden in hun respectievelijke thuisland. Geen voltijd-parlementariërs, maar gewoon een wekelijkse vergadering ā la 'Eerste Kamer'.
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-07-2013 om 10:06. Reden: Taalfoutje |
|||
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Gemeentes moeten lekker hun eigen munteenheid instellen, eigen inkomsten- en vermogensbelasting heffen en eigen infrastructuurbeleid (dus geen rijkswegen etc meer!) hebben?Citaat:
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
een paspoort van de Maastrichtse Autonome Legaliserende Linkeroeverstaat Europavrij Rechthebbend en Democratisch lijkt me wel wat ![]() ![]() ![]() ik kan nergens terugvinden wat die tunnel nou precies kost dus ik gok maar wat qua kosten |
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Reverent: Je wordt te oud voor dat imago. Als je 15 bent ben je stoer ermee. Op je 25ste...niet meer. Gewoon een eerlijke tip. Doei. |
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Europese Unie en uitbreiding: hoe verder? hhendrikxx | 53 | 04-02-2009 11:23 | |
Geen referendum EU-verdrag Verwijderd | 151 | 27-09-2007 17:55 | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Engels boekje nederlandse vertaling gezocht!!! Ikkuuuuuh | 4 | 13-12-2006 13:53 | |
'TMF en MTV moeten zelf censureren' Love & Peace | 214 | 15-11-2005 23:47 | |
| Vrije tijd |
de mooiste sportuitspraken tinus11 | 146 | 26-07-2005 16:47 | |
Terreur teistert scholier koelieboelie | 191 | 27-06-2005 02:59 | |