![]() |
|
Verwijderd
|
Lijkt misschien op een hele ludieke titel, dat is het misschien ook. Ik keek net een aflevering van Hoe Durven Ze over Europa.
Welk Europa willen wij? (slecht 8 minuutjes) http://vimeo.com/66467925 Dit is de vijfde aflevering van de serie. Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat ik de rest niet hebt gekeken. Het discussiepunt: Welk Europa willen wij? En hoe realistisch is het beeld dat dit filmpje schetst? |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Een Europees samenwerkingsverband met een wekelijkse meeting van afgevaardigden van de regeringen van de Europese landen in een centraal gelegen land, waarvoor de afgevaardigden hun kosten moeten verantwoorden in hun respectievelijke thuisland. Geen voltijd-parlementariërs, maar gewoon een wekelijkse vergadering ā la 'Eerste Kamer'.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-07-2013 om 09:06. Reden: Taalfoutje |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ik kan nergens terugvinden wat die tunnel nou precies kost dus ik gok maar wat qua kosten |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Reverent: Je wordt te oud voor dat imago. Als je 15 bent ben je stoer ermee. Op je 25ste...niet meer. Gewoon een eerlijke tip. Doei. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Europese Unie en uitbreiding: hoe verder? hhendrikxx | 53 | 04-02-2009 10:23 | |
Geen referendum EU-verdrag Verwijderd | 151 | 27-09-2007 16:55 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Engels boekje nederlandse vertaling gezocht!!! Ikkuuuuuh | 4 | 13-12-2006 12:53 | |
'TMF en MTV moeten zelf censureren' Love & Peace | 214 | 15-11-2005 22:47 | |
Vrije tijd |
de mooiste sportuitspraken tinus11 | 146 | 26-07-2005 15:47 | |
Terreur teistert scholier koelieboelie | 191 | 27-06-2005 01:59 |