Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2002, 12:01
Verwijderd
Stel je vriend of vriendin verandert ineens drastisch van uiterlijk (wel positieve kant op). Hebben jullie dat weleens meegemaakt en wat heeft dat voor gevolg? Zou je dan niet misschien het idee krijgen dat de persoon op wie je verliefd werd verdwenen is?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2002, 12:06
Starrie
Starrie is offline
Ik zou het eigenlijk niet weten..... dat zou ik moeten meemaken. Maar als ik verliefd ben, ben ik verliefd op het innerlijk. En dat veranderd niet. Het rare is dat je dan alleen tegen een andere buitenkant aankijkt. Misschien zou het gevoel even weggaan, maar na een tijdje, als je gewend bent aan het nieuwe uiterlijk, dat ik dan weer verliefd zou worden.
Hmmm dit vind ik moeilijk! Ik denk ook niet dat ik het ooit zal meemaken!!
Oud 17-08-2002, 12:28
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
KontraDix schreef:
Zou je dan niet misschien het idee krijgen dat de persoon op wie je verliefd werd verdwenen is?
Ja dat heb ik vaak eigenlijk, dat zo plots mijn gevoelens veranderen, dat hoeft niet per se door verandering van uiterlijk te zijn maar ook door verandering van karakter ofzo. Ik heb dat eigenlijk al te vaak met vrienden en is vervelend
Oud 17-08-2002, 12:59
verbal-violence
verbal-violence is offline
Ene meisje bleek vet verlief dop me te zijn , maar ze kende eiglijk alleen mijn alto kant , ze ha dgeen idee dat ik ook fan was van undergound hiphop , en ook van dat soort kleding , ze verdween eiglijk gewooon

niet best maarja weetik iig zeker wat voor persoon het was
Oud 17-08-2002, 14:40
girl18
girl18 is offline
een persoon wat je niet accepteerd zoals je bent he verbal-violence.????

maar goed.. ik heb nog nooit echt een vriendje gehad die een soort metamorfose heeft gedaan.. heb wel eens een vriendje gehad wat opeens zijn haar blondeerde..en ik heb een hekel aan blond hehe. maar goed gelukkig omdat hij het zelf ook lelijk vond heeft ie het weer zwart geverft.
Oud 17-08-2002, 14:48
verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
girl18 schreef:
een persoon wat je niet accepteerd zoals je bent he verbal-violence.????

maar goed.. ik heb nog nooit echt een vriendje gehad die een soort metamorfose heeft gedaan.. heb wel eens een vriendje gehad wat opeens zijn haar blondeerde..en ik heb een hekel aan blond hehe. maar goed gelukkig omdat hij het zelf ook lelijk vond heeft ie het weer zwart geverft.
Nog noit iemand gehad die mij accepteerd voor wie ik ben

BTW: tis download
Oud 17-08-2002, 14:54
PardonMe
PardonMe is offline
uhmzz Nou ik heb het nooit echt meegemaakt bij een vriendje..
Maar als het bijvoorbeeld alleen zijn kleding en haar ofzo is en het ziet er leuk uit, dan zou hij voor mij nog gewoon dezelfde zijn.. als zijn gedrag maar niet drastisch veranderd...

Eigenlijk ben ik zelf de laatste tijd wat veranderd, qua kleding..
Eerst was het allemaal wijde broeken, beetje alto enzo..
Nu zijn het wat nettere wijduitlopende broeken, maar niet meer zo extreem als eerst.. ook andere shirts; blousjes, blousjes met pull-over, af en toe een polo en gewone shirts..
eerst was het altijd een tshirtje met een vest...
Ook mn haar heb ik afgeknipt, het was eerst tot halverwege mn rug toen heb ik het in een kort model laten knippe.. (was wel voordat ik iets met mn huidige vriend kreeg)

Maar ik ben er tevreden mee, ik vind dat ik er wel leuk uitzie zo en gelukkig vind mijn vriend dat ook, als persoon ben ik niet veranderd, alleen de verpakking..
Oud 18-08-2002, 07:58
Verwijderd
Citaat:
KontraDix schreef:
Stel je vriend of vriendin verandert ineens drastisch van uiterlijk (wel positieve kant op). Hebben jullie dat weleens meegemaakt en wat heeft dat voor gevolg? Zou je dan niet misschien het idee krijgen dat de persoon op wie je verliefd werd verdwenen is?
Als het de positieve kant opgaat, waarom zou ik er dan een probleem van maken?

Als het karakter drastisch verandert, zou het echter wel gevolgen kunnen hebben..
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 08:32
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
ik zal binnenkort zien hoe het gaat.... ik ga binnenkort m'n uiterlijk aardig veranderen, en ik zie wel of m'n vriendin dan bij me weg gaat of wat dan ook....

naja, mocht ze bij me weg gaan, dan weet ik ook wat voor type ze precies was.....
Oud 18-08-2002, 09:14
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
mijn vriendin heeft een hanekam gemaakt bij me en nu vind ze me alleen nog maar sweeter
Oud 18-08-2002, 15:51
Verwijderd
me vriend had eerst lang haar, zwart geverfd, en droeg alleen maar wijde broeken en shit

nu heeft ie ze haar afgeschoren, vage blonde patroontjes erin geverfd en ze kleding wordt steeds.... tsjah... kinderachtiger....

ik wil me ouwe vriendje terug!!! niet dat hij nou lelijk is ofzo.. maar t voelt een beteje anders

wat ik nu doe is trouwens gewoon kleren voor um kopen.. lopt ie altijd in dienggn die ik leuk vin

jah we wonen samen dus dan issut nie o gek als ik sjit voor um koop
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 17:31
Verwijderd
whahhaa nou bij me eerste vriendje en me 2e was het volgens mij wel beetje een afknapper dat ik dreads nam ( nepperds), maar ben niet gedumpt ofzo... en bij me laatste vriendje was het een afknapper toen ik ze eruit haalde....

god mannen weten ook niet wa ze willen..
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 10:00
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
mijn ex heeft een keer ander kapsel genomen->hij zag er toen nog leuker uit!!
Reageren

Regels voor berichten