Advertentie | |
|
![]() |
|
Ene meisje bleek vet verlief dop me te zijn , maar ze kende eiglijk alleen mijn alto kant , ze ha dgeen idee dat ik ook fan was van undergound hiphop , en ook van dat soort kleding , ze verdween eiglijk gewooon
![]() niet best maarja weetik iig zeker wat voor persoon het was ![]()
|
een persoon wat je niet accepteerd zoals je bent he verbal-violence.????
maar goed.. ik heb nog nooit echt een vriendje gehad die een soort metamorfose heeft gedaan.. heb wel eens een vriendje gehad wat opeens zijn haar blondeerde..en ik heb een hekel aan blond hehe. ![]()
||
Citaat:
![]() BTW: tis download ![]()
|
uhmzz Nou ik heb het nooit echt meegemaakt bij een vriendje..
Maar als het bijvoorbeeld alleen zijn kleding en haar ofzo is en het ziet er leuk uit, dan zou hij voor mij nog gewoon dezelfde zijn.. als zijn gedrag maar niet drastisch veranderd... Eigenlijk ben ik zelf de laatste tijd wat veranderd, qua kleding.. Eerst was het allemaal wijde broeken, beetje alto enzo.. Nu zijn het wat nettere wijduitlopende broeken, maar niet meer zo extreem als eerst.. ook andere shirts; blousjes, blousjes met pull-over, af en toe een polo en gewone shirts.. eerst was het altijd een tshirtje met een vest... Ook mn haar heb ik afgeknipt, het was eerst tot halverwege mn rug toen heb ik het in een kort model laten knippe.. (was wel voordat ik iets met mn huidige vriend kreeg) Maar ik ben er tevreden mee, ik vind dat ik er wel leuk uitzie zo en gelukkig vind mijn vriend dat ook, als persoon ben ik niet veranderd, alleen de verpakking.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Als het karakter drastisch verandert, zou het echter wel gevolgen kunnen hebben.. |
![]() |
|
ik zal binnenkort zien hoe het gaat.... ik ga binnenkort m'n uiterlijk aardig veranderen, en ik zie wel of m'n vriendin dan bij me weg gaat of wat dan ook....
naja, mocht ze bij me weg gaan, dan weet ik ook wat voor type ze precies was.....
|
Verwijderd
|
me vriend had eerst lang haar, zwart geverfd, en droeg alleen maar wijde broeken en shit
nu heeft ie ze haar afgeschoren, vage blonde patroontjes erin geverfd en ze kleding wordt steeds.... tsjah... kinderachtiger.... ik wil me ouwe vriendje terug!!! niet dat hij nou lelijk is ofzo.. maar t voelt een beteje anders wat ik nu doe is trouwens gewoon kleren voor um kopen.. lopt ie altijd in dienggn die ik leuk vin ![]() jah we wonen samen dus dan issut nie o gek als ik sjit voor um koop |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaaltjes voor werkstuk] Roosje | 6 | 12-02-2005 10:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Katten hebben geen remmen - stemmen. Verwijderd | 28 | 12-10-2004 16:49 | |
Lifestyle |
nieuwe look the_only_fieke | 86 | 31-05-2004 15:37 | |