Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2003, 13:45
king112
king112 is offline
Waarom vinden somige vrouwen het leuk om jongens uit te lokken(net doen alsof ze hem leuk vinden) en dan uiteindelijk lekker afwijzen.
zodat je je weer lekker kut voelt.
Het is echt heel gemeen en je verliest er alleen maar je zelfvertrouwen mee.
maar waarom doen ze dat?? willen ze bewonderd worden of vinden ze andermans leed leuk.
ik ben benieuwd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2003, 13:48
Verwijderd
ik kan niet zeggen dat ik t nog nooit gedaan heb (1 keertje)

maar ik deed het omdat mijn vriend niet mee uit was en toen ging ik ff kijken of anderen jongens mij misschien ook leuk vinden... best wel spijt van voor die jongen, maja verleden tijd...

xx suusjuhhh
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 13:51
king112
king112 is offline
Ja maar niet alleen bij uitgaan maar ook op sportclub enzo echt verschrikkelijk is dat en dan krijg je uiteindelijk te horen dat je dom of lelijk bent.
nou das leuk zekker
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 13:52
Unexplained
Unexplained is offline
Ik vermoed dat je de gebaren van de meiden in een verkeerd perspectief zet.

De meeste vrouwen tussen de 15 en de 20 vinden het leuk als ze aandacht krijgen, vooral van mannen. Ze willen dat jij je best voor hen doet, dat je naar ze luistert, ze aan het lachen maakt, etcetera. Ergo: ze willen bemind worden! En dat is natuurlijk een zeer redelijk verlangen.

Echter, ze hebben geen zin in een relatie met die jongens. Waarom zouden ze dat tenslotte doen? Zonder verplichtingen genieten ze ook van de positieve aandacht.

king112, je tilt er te zwaar aan.
Oud 26-03-2003, 13:52
Verwijderd
dat is gewoon sadistisch...dat zijn gewoon een stelletje wijven die nix om je geven. Zoek gewoon een leuk miessie en dan zal je zien wat voor snollen die andere wijven zijn.wat het verschil is.

sterkte xxx suusjuhh
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 13:54
king112
king112 is offline
Citaat:
~*Suusjuhhhhh*~ schreef op 26-03-2003 @ 14:52:
dat is gewoon sadistisch...dat zijn gewoon een stelletje wijven die nix om je geven. Zoek gewoon een leuk miessie en dan zal je zien wat voor snollen die andere wijven zijn.wat het verschil is.

sterkte xxx suusjuhh
Ik zoek een leuk meisje en zal alles voor haar over hebben
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 13:55
Verwijderd
goed zo jongen tante suus staat voor je klaar

suusjuhhh
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 14:24
king112
king112 is offline
Citaat:
~*Suusjuhhhhh*~ schreef op 26-03-2003 @ 14:55:
goed zo jongen tante suus staat voor je klaar

suusjuhhh
tante truus?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 14:32
Verwijderd
nee tante suus
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 14:42
king112
king112 is offline
ik snap je niet maar ik heb het idee dat ik voor behalve we familie belangrijk ben niemand geef wat om me ofzo.
ik zoek een vriendin maar weet niet hoe
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 14:44
Verwijderd
ik ben suus..dus ik zeg voor de grap..tante suus staat voor je klaar.. maja boeie..

je familie houd vast wel van je.. ga gwoon lekker met je vrienden weg.. je vind vanzelf iemand.. hoe oud ben je iegelijk... eerlij zeggen he..
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 14:45
cha0s
cha0s is offline
de truuk zit 'm juist in het niet-zoeken
Oud 26-03-2003, 14:49
Verwijderd
psies! dan ben je jezelf en vallen meiden eerder op je dan dat je je best te ergdoet..!!!!!! succes!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 14:50
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef op 26-03-2003 @ 15:45:
de truuk zit 'm juist in het niet-zoeken
Precies, als je de hele dag op zoek bent naar een geschikt meisje vat je op het laatst elke positieve opmerking als een hint op.

hoe oud ben je dan king112?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 14:53
king112
king112 is offline
Citaat:
perseus schreef op 26-03-2003 @ 15:50:
Precies, als je de hele dag op zoek bent naar een geschikt meisje vat je op het laatst elke positieve opmerking als een hint op.

hoe oud ben je dan king112?
18 en nog nooit een vriendin gehad
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 14:54
king112
king112 is offline
Citaat:
~*Suusjuhhhhh*~ schreef op 26-03-2003 @ 15:49:
psies! dan ben je jezelf en vallen meiden eerder op je dan dat je je best te ergdoet..!!!!!! succes!
doe ik doe ik doe ik
maar ze willen me niet maar ik waag het altijd erop
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 15:01
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 26-03-2003 @ 15:53:
Troost je met de gedachte dat Jan-Peter Balkenende op z'n 36e voor het eerst verkering kreeg met een vrouw en daarmee ook getrouwd is (10 jaar nu ofzo). En hey, je bent 18, nog bijna een heel leven voor je, toch?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 15:04
king112
king112 is offline
Citaat:
perseus schreef op 26-03-2003 @ 16:01:
Troost je met de gedachte dat Jan-Peter Balkenende op z'n 36e voor het eerst verkering kreeg met een vrouw en daarmee ook getrouwd is (10 jaar nu ofzo). En hey, je bent 18, nog bijna een heel leven voor je, toch?
wel me hele jeugd
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 16:25
Gwinnie
Gwinnie is offline
kmoest voor engels toevallig een engelse text samenvatten...
past hier wel redelijk:
(na de 3 had ik genoeg woorden dus heb de laatste 2 nie meer gedaan)

5 relatie spelletjes die je zou moeten spelen.

Je zou een man wat voor je moeten laten doen, laat hem moeite doen om je te krijgen.

Liefdesspel 1.
Bel of mail nooit gelijk terug, maar laat hem naar je smachten en denken over waar je uit hangt. Hierdoor is hij in gedachten meer met je bezig en wordt je belangrijker voor hem.

Liefdesspel 2.
Onthul niet alles over je privé-leven. Dit maakt jou interessant en hem nieuwsgierig. Antwoord soms een beetje ontwijkend op zijn vragen.

Liefdesspel 3
Laat hem zien dat je leven niet van hem afhangt, en onderneem dingen met vrienden, ook al wil hij dezelfde dag een afspraakje met je maken. Dit zet hem aan tot actie om je aandacht te winnen.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 16:27
Gwinnie
Gwinnie is offline
en btw... jongens kunnen dat ook heeel goed hoor... snik.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 16:39
Verwijderd
Jongen, je bent té wanhopig..
Dat straal je wel uit tenminste..
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 16:45
king112
king112 is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 26-03-2003 @ 17:25:
kmoest voor engels toevallig een engelse text samenvatten...
past hier wel redelijk:
(na de 3 had ik genoeg woorden dus heb de laatste 2 nie meer gedaan)

5 relatie spelletjes die je zou moeten spelen.

Je zou een man wat voor je moeten laten doen, laat hem moeite doen om je te krijgen.

Liefdesspel 1.
Bel of mail nooit gelijk terug, maar laat hem naar je smachten en denken over waar je uit hangt. Hierdoor is hij in gedachten meer met je bezig en wordt je belangrijker voor hem.

Liefdesspel 2.
Onthul niet alles over je privé-leven. Dit maakt jou interessant en hem nieuwsgierig. Antwoord soms een beetje ontwijkend op zijn vragen.

Liefdesspel 3
Laat hem zien dat je leven niet van hem afhangt, en onderneem dingen met vrienden, ook al wil hij dezelfde dag een afspraakje met je maken. Dit zet hem aan tot actie om je aandacht te winnen.
thx voor de tips
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 16:46
king112
king112 is offline
Citaat:
Karliene schreef op 26-03-2003 @ 17:39:
Jongen, je bent té wanhopig..
Dat straal je wel uit tenminste..
ik weet het dat ik te wanhopig ben.
maarja moet maar rustig afw88 zekker>?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 16:47
AtHell
AtHell is offline
Waarom denk je ? Wat zou jij doen als je zou merken dat meisjes je leuk vinden om je uiterlijk, gewoon lekker even kijken hoe ver je kan gaan met ze en kijken hoe makkelijk ze zijn. En ze daarna weer net zo hard wegtrappen want ja.. je speelde toch alleen maar ? Daar is toch niets mis mee.. toch ? Ik bedoel.. je wou alleen maar even kijken of die persoon die je net wat langer aan keek iemand is die jij zou kunnen versieren als je zou willen. Je doet er toch niemand kwaad mee en och als dat wel zo is dan is het toch maar dat kneusje. Dat maakt toch niemand uit, daar wordt hij wijzer van, moet hij maar niet zo makkelijk te versieren zijn.. toch... Achja je speelt alleen maar, je bedoelt het niet verkeerd want je weet zelf ook wel dat je eigenlijk best aardig bent.

Het leven is maar wat prachtig is het niet, men zit vol met goede bedoelingen.. toch ?
Oud 26-03-2003, 16:55
Fly_away
Fly_away is offline
Citaat:
king112 schreef op 26-03-2003 @ 14:45:
Waarom vinden somige vrouwen het leuk om jongens uit te lokken(net doen alsof ze hem leuk vinden) en dan uiteindelijk lekker afwijzen.
maar waarom doen ze dat?? willen ze bewonderd worden of vinden ze andermans leed leuk.
ik ben benieuwd
HA! Dus er zijn ook echt jongens die dat door hebben! Mooi, applaus voor jezelf (en dat meen ik serieus). Ik ken ook zo iemand, ze heeft een stuk of 7 jongens om haar vinger gewikkeld en het lijkt wel of die jongens haar steeds leuker gaan vinden. Het vreemde is dat ze zo verliefd zijn dat ze al haar daden goed praten: zo kwamen enkelen er achter dat ze meer 'vriendjes' had, en gaven vervolgens elkaar de schuld.
Onderling 'vochten' ze om haar en zo werd ze ook nog eens een obsessie voor ze.
Zodra iemand haar confronteerde met het feit dat ze verkeerd bezig was liep ze beledigd weg (of stootte ze af), waardoor de (stapelverliefde jongens) zo bang waren haar te 'verliezen' ze er niet met haar over durfde te praten.

Liefde maakt blind, en sommige meisjes weten dat maar al te goed en maken daar ongelofelijk misbruik van.

ik denk dat dat soort meisjes kicken op de 'macht' die ze dan hebben. Want die jongens waren in staat alles, maar dan ook echt alles voor haar te doen. Het enge is dat er zo ontzettend veel jongens voor vallen en gewoon niet zien of niet 'willen zien' dat ze gebruikt worden
Oud 26-03-2003, 17:15
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Fly_away schreef op 26-03-2003 @ 17:55:
HA! Dus er zijn ook echt jongens die dat door hebben! Mooi, applaus voor jezelf (en dat meen ik serieus).
*wijst en lacht*

(Dat die 7 jongens zich nou laten misleiden ok, maar ze staan echt niet modaal voor de nederlandsche man. Zo heel doortrapt zijn vrouwelijke spelletjes vaak niet.)
Oud 26-03-2003, 17:16
kleine wicca
kleine wicca is offline
Ja kep et ook wel n paar x gedaan (toegeven) ik deej et toen omdat ik op dat moment een hekel had aan iedreen van het mannelijk geslacht omdat ze dat bij mij ok altijd deden, ik d8 dat jongens altijd minder waarde hechtten aan een relatie dan meisjes, dus dan zet je je gevoel uit. Hartstikke leuk om al die aandacht te krijgen, ja toch? Maarjah zij zullen wel geen waarde hechten aan datgeen dat er tussen ons is, dus boeit t ook niet als ik m dump alset nie meer tof is......klaaaaar, simple as that. verliefdheid? wist ik veel dat jongens dat ook konden hebben, mij boeide t toch nie! (nu weet ik overigens wel beter hoor!!!!!)
Oud 26-03-2003, 17:29
Fly_away
Fly_away is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 26-03-2003 @ 18:15:
*wijst en lacht*

(Dat die 7 jongens zich nou laten misleiden ok, maar ze staan echt niet modaal voor de nederlandsche man. Zo heel doortrapt zijn vrouwelijke spelletjes vaak niet.)
Laten we het hopen
en idd, ze weet wel de jongens met een moeilijke situatie thuis, school ed uit te zoeken.
Ow en ze is bi (zalookwel), en heeft er nu een vriendin bij.
Oud 26-03-2003, 17:38
wiebenik
wiebenik is offline
Citaat:
ik ben benieuwd
Nooit gedaan, ik vind dat zo matig... ik zou het ook niet leuk vinden als een jongen hetzelfde bij mij zou doen.

Ik denk dat meisjes die dat doen idd bewonderd willen worden voor d'r eigen zelfvertrouwen...wel lullig dat ze geen rekening houden met het zelfvertrouwen van de jongen.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 18:00
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Fly_away schreef op 26-03-2003 @ 18:29:
Laten we het hopen
en idd, ze weet wel de jongens met een moeilijke situatie thuis, school ed uit te zoeken.
Ow en ze is bi (zalookwel), en heeft er nu een vriendin bij.
dat ze bi is heeft er volgens mij weinig tot niets mee te maken...
maar goed, dat je met 't idee kan rondlopen dat mannen dat niet wisten vind ik wel getuigen van naïeviteit eigenlijk.
Oud 26-03-2003, 18:09
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 26-03-2003 @ 17:46:
ik weet het dat ik te wanhopig ben.
maarja moet maar rustig afw88 zekker>?
In ieder geval niet uitstralen dat je wanhopig bent..
Daar knap ik (en veel andere meiden) op af...

Begrijp me niet verkeerd hoor. Je kan best een aardig persoon zijn, maar dit was dus mijn 1e indruk en je weet hoe belangrijk die is!..of niet natuurlijk..
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 18:10
Fly_away
Fly_away is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 26-03-2003 @ 19:00:

maar goed, dat je met 't idee kan rondlopen dat mannen dat niet wisten vind ik wel getuigen van naïeviteit eigenlijk.
nee natuurlijk wist ik dat, generalisatie alom. Maar je kan niet ontkennen dat (veel) mannen gevoelig zijn voor de charmes van de vrouw in het algemeen (riepen de oude grieken al, of neem cleopatra).
Oud 26-03-2003, 18:26
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Fly_away schreef op 26-03-2003 @ 19:10:
nee natuurlijk wist ik dat, generalisatie alom. Maar je kan niet ontkennen dat (veel) mannen gevoelig zijn voor de charmes van de vrouw in het algemeen (riepen de oude grieken al, of neem cleopatra).
vind 't altijd wel typisch dat vrouwen vaak degenen zijn die generaliseren terwijl mannen de naam hebben dat te doen
(vandaar dat ik wel moest reageren.)

dat vrouwen charmes hebben waar mannen gevoelig voor zijn ontken ik ook helemaal niet verder. maar dat is omgekeerd ook zo.
(en wat betreft het gek maken enzo: veel vrouwen zijn ook weer erg naief en vatbaar om snel ingepakt te worden.)
Oud 26-03-2003, 18:29
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
ik ben benieuwd
Kom op, alsof jongens dat niet doen zeg! Vind t erg zwak om te zeggen dat meisje dit alleen doen. Ws ga je nu zeggen dat jij niet zo bent, maar ik ook niet. En ik ben een meisje
Oud 26-03-2003, 19:34
lieve
lieve is offline
Ik ga ouk nie zegge dak het nog nie gedaan heb, want 'erg' genoeg heb ik dat wel al gedaan! Zelfs nog niet zolang geleden, ... en ik heb me daarna verontschuldigt!!
Ik dacht dat hij gewoon mee onnozel deed met mij, mor eigenlijk dacht hij dak avances aant maken was...
En dan hebbek het nog ies met opzet gedaan, omdak een weddenschap had ...
Ik zen soms wel erg zenne...
Oud 26-03-2003, 19:41
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
lieve schreef op 26-03-2003 @ 20:34:
Ik ga ouk nie zegge dak het nog nie gedaan heb, want 'erg' genoeg heb ik dat wel al gedaan! Zelfs nog niet zolang geleden, ... en ik heb me daarna verontschuldigt!!
Ik dacht dat hij gewoon mee onnozel deed met mij, mor eigenlijk dacht hij dak avances aant maken was...
En dan hebbek het nog ies met opzet gedaan, omdak een weddenschap had ...
Ik zen soms wel erg zenne...
Het zou fijn zijn als je in algemeen beschaafd nederlands zou antwoorden! Je laatste zin lijkt bijna op arabisch.

Wacht rustig af, het komt wel goed!

Laatst gewijzigd op 26-03-2003 om 19:48.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 20:00
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Waarom zegt een jongen dat ie je leuk vindt en laat vervolgens niks van zich horen
Oud 26-03-2003, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 26-03-2003 @ 21:00:
Waarom zegt een jongen dat ie je leuk vindt en laat vervolgens niks van zich horen

Misschien een rare manier om te testen of jij hem ook leuk vindt. Of hij is bang dat jij hem niet leuk vindt en probeert het nog met een laatste 'ik vind je leuk', om vervolgens niet meer te weten wat hij uberhaupt tegen je moet zeggen.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 22:26
king112
king112 is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 26-03-2003 @ 21:00:
precies hij w8 op jou antwoord en als er net wordt gedaan of er niets aan de hand is.
dan voelt hij het als afgewezen zijn.
teminste dat hebt ik altijd.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 22:30
king112
king112 is offline
okee misschien had ik moeten zeggen waarom mensen dat aandacht trekken zo leuk vindt.
ik weet niet hoe meisjes op die manier worden gebruikt.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 22:33
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 26-03-2003 @ 15:53:
Je bent niet de enige hoor, ik ken het probleem jammer genoeg, al heb ik niet echt last van dat gek maken.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 07:54
king112
king112 is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 26-03-2003 @ 23:33:
Je bent niet de enige hoor, ik ken het probleem jammer genoeg, al heb ik niet echt last van dat gek maken.
Ik wel dus maar ik denk dat het meer is dat ik er zo naar verlang.
dat ik het te snel denk dat zij dat wat voor mij voelt
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 10:48
Verwijderd
Ik doe 't wel eens per ongeluk... dan vind ik iemand gewoon aardig, en doe ik zelf dus ook lief en leuk en aardig tegen diegene, en dan blijkt dat diegene dacht dat ik 'm versierde, terwijl ik gewoon een gesprekje aan 't voeren was... maar dan voel ik mezelf ook rot en schuldig.

Waarom iemand het expres zou doen, geen idee. Ik hou er niet van om mensen te kwetsen, en ik geloof niet in hard-to-get-spelen. Je bent zo moeilijk te krijgen als je bent. Als je verliefd bent op iemand, waarom zou je dan gaan doen alsof dat niet zo is? En andersom, dat is toch nog dommer?
Nu ben ik al iemand die héél langzaam en moeizaam en met allemaal zelfontkenningen verliefd wordt, dus misschien is 't zo dat ik 't niet 'nodig heb'. Als je om de drie seconden op een ander verliefd bent, ja dan zou je wel gek zijn om dat steeds te gaan laten merken. Maar ja, als je om de drie seconden op een ander verliefd bent dan moet je geen relatie beginnen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 13:15
Stepsje
Stepsje is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 26-03-2003 @ 23:33:
Mn broer was 29 toen hij zn eerst vriendin kreeg!! Dus je bent zeker niet de enige!!!
Ik denk dat als je op latere leeftijd een vriend(in) krijgt dat vaak ook serieuser is en het dan ook minder snel weer uit zal gaan.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 13:51
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 26-03-2003 @ 14:51:
Ja maar niet alleen bij uitgaan maar ook op sportclub enzo echt verschrikkelijk is dat en dan krijg je uiteindelijk te horen dat je dom of lelijk bent.
nou das leuk zekker
En nee, jongens zeggen nooit waar meisjes bij zijn dat ze lelijke wijven zijn

Mensen zijn gewoon wreed.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 14:06
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Morgan schreef op 27-03-2003 @ 14:51:
En nee, jongens zeggen nooit waar meisjes bij zijn dat ze lelijke wijven zijn

Mensen zijn gewoon wreed.
direkte eerlijkheid is soms ietwat grof, maar beter dan dat halfslachtige gedraai...
(plus als ze 't zo zeggen weet je meteen waar je aan toe bent, en dat 't een klootzak is die jou toch niet waard is dan ofzo... het leven is zo simpel soms )
Oud 27-03-2003, 14:27
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef op 27-03-2003 @ 15:06:
direkte eerlijkheid is soms ietwat grof, maar beter dan dat halfslachtige gedraai...
(plus als ze 't zo zeggen weet je meteen waar je aan toe bent, en dat 't een klootzak is die jou toch niet waard is dan ofzo... het leven is zo simpel soms )
dan nog heet zoiets altijd 'ik vind je niet zo aantrekkelijk en heb niet het idee dat we op hetzelfde niveau zitten' of zelfs 'je bent niet mijn type', in plaats van 'je bent dom en lelijk'
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 14:29
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 27-03-2003 @ 15:27:
dan nog heet zoiets altijd 'ik vind je niet zo aantrekkelijk en heb niet het idee dat we op hetzelfde niveau zitten' of zelfs 'je bent niet mijn type', in plaats van 'je bent dom en lelijk'
*zucht* (had nog wat tussen haakjes geschreven ook)
Oud 27-03-2003, 14:36
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef op 27-03-2003 @ 15:29:
*zucht* (had nog wat tussen haakjes geschreven ook)
mjah oke, dat is waar maar ik had even zin om kortzichtig te zijn
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 14:43
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 27-03-2003 @ 15:36:
mjah oke, dat is waar maar ik had even zin om kortzichtig te zijn
dat kan altijd
Reageren

Regels voor berichten