Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
kmoest voor engels toevallig een engelse text samenvatten...
past hier wel redelijk: (na de 3 had ik genoeg woorden dus heb de laatste 2 nie meer gedaan) 5 relatie spelletjes die je zou moeten spelen. Je zou een man wat voor je moeten laten doen, laat hem moeite doen om je te krijgen. Liefdesspel 1. Bel of mail nooit gelijk terug, maar laat hem naar je smachten en denken over waar je uit hangt. Hierdoor is hij in gedachten meer met je bezig en wordt je belangrijker voor hem. Liefdesspel 2. Onthul niet alles over je privé-leven. Dit maakt jou interessant en hem nieuwsgierig. Antwoord soms een beetje ontwijkend op zijn vragen. Liefdesspel 3 Laat hem zien dat je leven niet van hem afhangt, en onderneem dingen met vrienden, ook al wil hij dezelfde dag een afspraakje met je maken. Dit zet hem aan tot actie om je aandacht te winnen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Waarom denk je ? Wat zou jij doen als je zou merken dat meisjes je leuk vinden om je uiterlijk, gewoon lekker even kijken hoe ver je kan gaan met ze en kijken hoe makkelijk ze zijn. En ze daarna weer net zo hard wegtrappen want ja.. je speelde toch alleen maar ? Daar is toch niets mis mee.. toch ? Ik bedoel.. je wou alleen maar even kijken of die persoon die je net wat langer aan keek iemand is die jij zou kunnen versieren als je zou willen. Je doet er toch niemand kwaad mee en och als dat wel zo is dan is het toch maar dat kneusje. Dat maakt toch niemand uit, daar wordt hij wijzer van, moet hij maar niet zo makkelijk te versieren zijn.. toch... Achja je speelt alleen maar, je bedoelt het niet verkeerd want je weet zelf ook wel dat je eigenlijk best aardig bent.
![]()
||
![]() |
Citaat:
Onderling 'vochten' ze om haar en zo werd ze ook nog eens een obsessie voor ze. Zodra iemand haar confronteerde met het feit dat ze verkeerd bezig was liep ze beledigd weg (of stootte ze af), waardoor de (stapelverliefde jongens) zo bang waren haar te 'verliezen' ze er niet met haar over durfde te praten. Liefde maakt blind, en sommige meisjes weten dat maar al te goed en maken daar ongelofelijk misbruik van. ik denk dat dat soort meisjes kicken op de 'macht' die ze dan hebben. Want die jongens waren in staat alles, maar dan ook echt alles voor haar te doen. Het enge is dat er zo ontzettend veel jongens voor vallen en gewoon niet zien of niet 'willen zien' dat ze gebruikt worden ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
(Dat die 7 jongens zich nou laten misleiden ok, maar ze staan echt niet modaal voor de nederlandsche man. Zo heel doortrapt zijn vrouwelijke spelletjes vaak niet.)
|
![]() |
Ja kep et ook wel n paar x gedaan (toegeven) ik deej et toen omdat ik op dat moment een hekel had aan iedreen van het mannelijk geslacht omdat ze dat bij mij ok altijd deden, ik d8 dat jongens altijd minder waarde hechtten aan een relatie dan meisjes, dus dan zet je je gevoel uit. Hartstikke leuk om al die aandacht te krijgen, ja toch? Maarjah zij zullen wel geen waarde hechten aan datgeen dat er tussen ons is, dus boeit t ook niet als ik m dump alset nie meer tof is......klaaaaar, simple as that. verliefdheid? wist ik veel dat jongens dat ook konden hebben, mij boeide t toch nie! (nu weet ik overigens wel beter hoor!!!!!)
||
![]() |
Citaat:
en idd, ze weet wel de jongens met een moeilijke situatie thuis, school ed uit te zoeken. Ow en ze is bi (zalookwel), en heeft er nu een vriendin bij.
||
Citaat:
Ik denk dat meisjes die dat doen idd bewonderd willen worden voor d'r eigen zelfvertrouwen...wel lullig dat ze geen rekening houden met het zelfvertrouwen van de jongen. |
![]() |
||
Citaat:
maar goed, dat je met 't idee kan rondlopen dat mannen dat niet wisten vind ik wel getuigen van naïeviteit eigenlijk. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar knap ik (en veel andere meiden) op af... Begrijp me niet verkeerd hoor. Je kan best een aardig persoon zijn, maar dit was dus mijn 1e indruk en je weet hoe belangrijk die is!..of niet natuurlijk.. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() (vandaar dat ik wel moest reageren.) dat vrouwen charmes hebben waar mannen gevoelig voor zijn ontken ik ook helemaal niet verder. ![]() (en wat betreft het gek maken enzo: veel vrouwen zijn ook weer erg naief en vatbaar om snel ingepakt te worden.)
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik ga ouk nie zegge dak het nog nie gedaan heb, want 'erg' genoeg heb ik dat wel al gedaan! Zelfs nog niet zolang geleden, ... en ik heb me daarna verontschuldigt!!
Ik dacht dat hij gewoon mee onnozel deed met mij, mor eigenlijk dacht hij dak avances aant maken was... ![]() En dan hebbek het nog ies met opzet gedaan, omdak een weddenschap had ![]() Ik zen soms wel erg zenne...
||
Citaat:
Wacht rustig af, het komt wel goed! Laatst gewijzigd op 26-03-2003 om 19:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien een rare manier om te testen of jij hem ook leuk vindt. Of hij is bang dat jij hem niet leuk vindt en probeert het nog met een laatste 'ik vind je leuk', om vervolgens niet meer te weten wat hij uberhaupt tegen je moet zeggen. |
![]() |
||
Citaat:
dan voelt hij het als afgewezen zijn. teminste dat hebt ik altijd. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik doe 't wel eens per ongeluk... dan vind ik iemand gewoon aardig, en doe ik zelf dus ook lief en leuk en aardig tegen diegene, en dan blijkt dat diegene dacht dat ik 'm versierde, terwijl ik gewoon een gesprekje aan 't voeren was... maar dan voel ik mezelf ook rot en schuldig.
Waarom iemand het expres zou doen, geen idee. Ik hou er niet van om mensen te kwetsen, en ik geloof niet in hard-to-get-spelen. Je bent zo moeilijk te krijgen als je bent. Als je verliefd bent op iemand, waarom zou je dan gaan doen alsof dat niet zo is? En andersom, dat is toch nog dommer? Nu ben ik al iemand die héél langzaam en moeizaam en met allemaal zelfontkenningen verliefd wordt, dus misschien is 't zo dat ik 't niet 'nodig heb'. Als je om de drie seconden op een ander verliefd bent, ja dan zou je wel gek zijn om dat steeds te gaan laten merken. Maar ja, als je om de drie seconden op een ander verliefd bent dan moet je geen relatie beginnen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat als je op latere leeftijd een vriend(in) krijgt dat vaak ook serieuser is en het dan ook minder snel weer uit zal gaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mensen zijn gewoon wreed. |
![]() |
||
Citaat:
(plus als ze 't zo zeggen weet je meteen waar je aan toe bent, en dat 't een klootzak is die jou toch niet waard is dan ofzo... het leven is zo simpel soms ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hoe maak je een jongen gek? boomstruik | 12 | 25-05-2016 16:44 | |
Seksualiteit |
hoe maak je HAAR gek!! justine1997 | 15 | 14-09-2011 22:57 | |
Liefde & Relatie |
liefde maakt gek elledc | 61 | 24-11-2004 11:49 | |
Seksualiteit |
Parfum/Aftershave die je gek maken? Verwijderd | 73 | 24-05-2004 03:37 | |
Liefde & Relatie |
Uitdagend tijdens uitgaan...(man maakt vrouw gek) jungle_m | 38 | 21-02-2004 18:26 | |
Seksualiteit |
Vriendje helemaal gek maken Ilona1 | 9 | 25-04-2002 15:01 |