Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2013, 01:54
BellePak
BellePak is offline
Hallo mensen, zaterdag ben ik na een house feestje geweest hier in de stad, het was gewoon buiten. Ik had al ver van te voren besloten dat ik XTC hier ging gebruiken. Rond een uur of 9 had thuis een kwartje gepakt van een paarse lamborghini(ik weet niet precies hoe je het schrijft). Binnen een half uur voelde ik het al, ik voelde me heerlijk, toen gingen we naar het park waar het feest al aan de gang was ik voelde me helemaal super, en heb lekker gefeest un uurtje/ander half uur. Net voor dat het feest was afgelopen ben ik me even gaan zitten, entoen liepen we na de stad toe om verder te gaan, ineenz zat ik even buiten op een terras even te rusten en ik dacht dat het uitgewerkt was dus heb ik nog een kwartje gepakt, entoen ik weet egniet waarom heb ik nog een kwartje gepakt omdat ik het niet voelde beginme te werken, maar ik geloof dat ik al zo vaag wwas dat ik het niet eens meer wist, ik merkte ineens dat iedereen en alles me veelste snel ging, dus ik ging op de grond zitten, op de grond had ik ineens geen gevoel meer in me armen en benen, ik vond het echt heel eng en iedereen keek me ook aan en zei dat ik eruit zat alsof ik compleet de weg kwijt was, daar opeens kreeg ik kotsneigingen, ik heb nog nooit moete overgeven van xtc dus ik vond dit heel raar, ik heb uiteindelijk toch niet moeten overgeven en ben bij me vriend achterop de fiets na huis gegaan, onderweg zag ik mensen staan en ik knipperde met me ogen en toen waaren ze weer weg, ook zag ik in alle bomen gezichten die me aan woude vallen, ik vond het echt verschrikkelijk eng, maar de dag erna zondag heb ik her weer gedaan ma dat ik was gaan slapen entoen voelde ik me weer super goed en heb ik geen rare dingen gezien, hoewel ik wel een beetje wartaal uit sprak maar dat lijkt me wel normaal. Nu is mijn vraag is et normaal dat je wel eens hallucineert van xtc? En had het heel fout kunnen gaan met me? En vraag drie wat had ik of mensen met wie ik was op dat moment moeten doen? sorry dat het zo lang is geworden!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2013, 13:42
*oma*
*oma* is offline
Ja, je kunt licht gaan hallucineren van xtc. Dit kan zowel visueel als auditief. Opeens moeten overgeven komt ook vaak voor. Zorg ervoor dat wanneer je dit voelt, om rustig te blijven. Realiseer je dat het door de drugs komt. Ik denk niet dat het heel fout had kunnen gaan, maar wees wel altijd voorzichtig met drugs/ xtc.
Oud 10-07-2013, 15:33
Prospect
Prospect is offline
Een tip die ik als eerste wil geven: Als je voelt dat je moet overgeven, doe het dan alsjeblieft ook. Ik heb dit de eerste twee keer gehad en als het eruit is ga je echt superlekker.
Het hallucineren is inderdaad ook niet iets raars, ik heb het vrijwel elke keer. En geloof me, het kan nog vele malen heftiger dan wat jij had Ik snap wel dat het de eerste keer wat beangstigend kan zijn, maar als je maar goed tot jezelf laat doordringen dat het de drugs zijn en dat het weer over gaat is het echt fucking vet.

Nog een tip, niet meer bijpakken als je eerste kwartje al is uitgewerkt. Ik weet uit ervaring dat het lovegevoel niet meer terugkomt als het al is uitgewerkt, je wordt er alleen maar vaag van. Het beste is om op de piek van je eerste kwartje/halfje een kwartje bij te pakken. Je voelt zelf wel wanneer je op de piek zit, bij mij is dat 45 minuten tot een uur nadat hij begint te werken (dus niet na inname).
Met citaat reageren
Oud 11-07-2013, 03:40
BellePak
BellePak is offline
Ja een vriend van me zei al dat als je overgeeft je dan harder gaat, en dat idee klonk me op dat moment echt niet prettig in de oren! Ik vond t allemaal heel eng en iemand die ik tegen kwam zei dat: denk gewoon dat je je chill voelt, je bent chill alles is chill. Maar ik kon er echt niet aan denken was alleen ma bezig met niet over te geven en me ellendig te voelen. Ik denk ook dat het kwam omdat er in de stad een hele andere sfeer hong dan bij het feest, heel saai was t in de stad.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2013, 09:22
Verwijderd
Ik ben van mening dat als je voelt dat je moet overgeven, dat je dat moet doen. Ik heb nog nooit XTC gebruikt, dus ik kan daar niet over oordelen, maar met alle andere drugs, eten, drank, ziektes waarbij ik het gevoel had te moeten overgeven, werd de ellende minder als ik dat werkelijk had gedaan.

Gelukkige verjaardag ^^ Welkom in de legaliteit!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2013, 15:30
Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Ja een vriend van me zei al dat als je overgeeft je dan harder gaat, en dat idee klonk me op dat moment echt niet prettig in de oren! Ik vond t allemaal heel eng en iemand die ik tegen kwam zei dat: denk gewoon dat je je chill voelt, je bent chill alles is chill. Maar ik kon er echt niet aan denken was alleen ma bezig met niet over te geven en me ellendig te voelen. Ik denk ook dat het kwam omdat er in de stad een hele andere sfeer hong dan bij het feest, heel saai was t in de stad.
Je gaat ook harder dan, maar wel op een heel positieve manier, het voelt weer alsof ie net inklapt. Als ik terugdenk aan de energie en euforie die ik op Q-Base kreeg nadat het eruit was, wauw, nog nooit zoiets meegemaakt op X !

En proficiat
Met citaat reageren
Oud 11-07-2013, 22:24
BellePak
BellePak is offline
Haha dankjewel!! Ja mij leek het echt niet dat als ik harder ging het ineens beter zou voelen dacht dat ik me alleen maar ellendiger zou voelen. Me vriend is heel erg tegen drugs geweest altijd en nu wilt die het samen met me een keer proberen dus we gaan zaterdag gewoon thuis een pilletje pakken, kijken hoe het hem bevalt ven benieuwd, ook hoe et thuis is want heb t alleen nog op feesten gedaan.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2013, 23:34
On efil
On efil is offline
Spijtig dat je veel basic dingen niet weet over xtc gebruikt, beter voortaan jezelf goed inlezen!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2013, 14:59
hendroit
hendroit is offline
Je bent slecht gegaan van de X en je gaat het deze zaterdag alweer gebruiken met een vriend? Er word aangeraden door deskundigen om minstens een pauze van 6 weken te nemen tussen X. Als je het vaker doet kun je last krijgen van het serotoninesyndroom en het love gevoel gaat verdwijnen.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2013, 00:08
Prospect
Prospect is offline
Kan niet heel veel kwaad om het zaterdag weer te doen, maar hou daarna wel zeker twee maanden pauze. Een keertje je je niet aan "de regel" houden maakt echt niks uit hoor, maar daarna moet je je er wel zeker weer aan proberen te houden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten