Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2014, 22:08
Verwijderd
Wie van de meisjes vindt anaal geneukt worden ook lekker? En in welk standje dan?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2014, 13:17
Verwijderd
Het is nooit echt lekker. meestal geniet voral de man ervan.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2014, 16:37
Biddaum
Biddaum is offline
Het is niet waar dat het voor de vrouw nooit echt lekker is, er zijn zelfs vrouwen die ervan kunnen klaarkomen.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2014, 18:20
Verwijderd
Ik zeg ook meestal alleen manne! er zijn sommige vrouwrn die t fijn vinden. Heel veel vrouwen vinden t ook eng!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2014, 19:56
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Het is nooit echt lekker. meestal geniet voral de man ervan.
Flauwekul, dat is hetzelfde als zeggen dat alleen mannen meestal van seks genieten.
Oud 13-03-2014, 18:33
Michelle W
Michelle W is offline
Ik kan er wel van genieten hoor. lekker op mijn knietjes.. Niet altijd even zin in, dat wel. Ik moet heeeel erg geil zijn, dan wel
Met citaat reageren
Oud 15-03-2014, 09:18
Verwijderd
Citaat:
Ik kan er wel van genieten hoor. lekker op mijn knietjes.. Niet altijd even zin in, dat wel. Ik moet heeeel erg geil zijn, dan wel
Kun je er van klaarkomen??
Met citaat reageren
Oud 17-03-2014, 15:47
Rachelll
Rachelll is offline
Heey,

Ik vind het persoonlijk niks aan, pijnlijk en rot. Daarna heb ik 2 dagen problemen met het poepen en is me hele stoelgang van streek. Ik kan het ook niet hebben de penis was namelijk erg groot toen. Het is trouwens niet mogelijk voor een vrouw om hier echt van klaar te komen zonder vaginale of clitorale stimulatie. Voor mannen wel omdat hun prostaat gestimuleerd kan worden via de anus.

Groetjes
Met citaat reageren
Oud 17-03-2014, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Heey,

Ik vind het persoonlijk niks aan, pijnlijk en rot. Daarna heb ik 2 dagen problemen met het poepen en is me hele stoelgang van streek. Ik kan het ook niet hebben de penis was namelijk erg groot toen. Het is trouwens niet mogelijk voor een vrouw om hier echt van klaar te komen zonder vaginale of clitorale stimulatie. Voor mannen wel omdat hun prostaat gestimuleerd kan worden via de anus.

Groetjes
Ik kan het zelf ook niet direct hebben hoor als een pik er gelijk ingaat... Eerst even rustig vingeren met veel glijmiddel Enzo!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2014, 15:39
Verwijderd
Ik heb bijna alleen maar meiden ontmoet die van anaal hielden of die t heel graag wilden proberen. Maar het kan dat dat ook komt omdat ik er altijd heel open naar vraag :-)

Als je t niet gewend bent is t beter eerst een paar keer te oefenen met bv een vibro, zeker als hij erg groot is....dat past nooit meteen. Maar als je eraan gewend bent gaat t zeker zonder pijn of vervelende gevoelens en kan ook de allerlangste pik er helemaal in terwijl die voor een poesje vaak gewoon te lang is.

Sommige meiden komen er wel van klaar, gewoon omdat t heel intens kan aanvoelen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten