Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2013, 21:08
melissavdhtrd
melissavdhtrd is offline
Ik weet niet of hier al ooit iets over geschreven is ofzo en als dat is sorry dat ik dezelfde vraag weer stel.

Ik ben 15 jaar en heb laatst seks gehad met mijn vriend, hij heeft een condoom gebruikt maar daardoor komt hik slecht klaar, dus echt tijdens de penetratie is hij niet klaargekomen. Nu ben ik woensdag naar de dokter geweest om de pil aan te vragen en zit ik te wachten op mijn menstruatie. Ik ben al 3 dagen over tijd en ik heb erg pijnlijke borsten, mijn tepels zijn groot en er zitten bobbels op mijn tepels, dit maakt mij erg bang.. Zou de kans dat ik zwanger ben geraakt groot zijn? Als ik morgen ochtend nog niet ongesteld ben gaan we samen een test halen.

Nogmaals, mijn vraag is dus of de kans dat ik zwanger ben geraakt groot is..

Ik kan ook wachten tot we het morgen definitief weten maar ik ben bang en wanhopig, daarom mijn vraag

Laatst gewijzigd op 28-07-2013 om 21:23. Reden: iets vergeten
Met citaat reageren
Oud 28-07-2013, 21:10
melissavdhtrd
melissavdhtrd is offline
Mijn excuses als ik het in het verkeerde onderwerp heb gezet.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2013, 23:30
Verwijderd
Dus jullie hebben het met condoom gedaan en hij is niet in je gekomen? Waar maak je je druk om.. Het lijkt me niet dat jullie zonder condoom verder zijn gegaan ofzo?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2013, 23:38
melissavdhtrd
melissavdhtrd is offline
Wel gewoon met condoom ja, maar puur omdat mijn borsten al een andehalve week lang veel pijn doen, dit heb ik normaal als ze groeien maar een dagje of 2, en ben intussen al 3 dagen overtijd. Ik maak mezelf druk omdat ik 15 ben en niet echt zin heb in een ronde buik
Met citaat reageren
Oud 28-07-2013, 23:39
melissavdhtrd
melissavdhtrd is offline
En hij is niet in mij klaar gekomen nee. Wel in mij gekomen. Zoals ik zei penetratie
Met citaat reageren
Oud 29-07-2013, 00:30
Verwijderd
Klaargekomen doet er weinig toe. Juist gebruik condoom wel meer. Je kunt symptomen hebben door stress of premenstruatie, maar als je echt twijfelt haal je even een test.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2013, 07:38
JVV079
JVV079 is offline
Als je wat beter was voorbereid had je je nu geen zorgen hoeven maken. Zelfs me achterachternichtje van 3 weet dat bij seks alleen een condoom niet goed genoeg is, vaak geeft dat toch nog problemen..

Waarom slikte je de pil niet VOOR dat je seks ging hebben? Als je wist dat je het wou ?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2013, 07:59
melissavdhtrd
melissavdhtrd is offline
Aangezien dit al de 4e dag is gaan we toch samen een test halen. Maar het zou ook best kunnen dat het stress is ja.

@JVV dus een meid die niet aan de pil mag moet zich altijd maar zorgen maken? Ik heb de pil gekregen (nog niet gebruikt) nadat ik voor 7 maanden een vriendje had. Is het dan vreemd als ik het een keer uitgeprobeerd heb?

Vandaag gaan we toch voor de zekerheid testen. Ik neem zelf aan dat de kans heel klein is maar toch gek dat ik al zo lang pijn aan mn borsten heb en al 4 dagen overtijd ben

Laatst gewijzigd op 29-07-2013 om 08:10.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2013, 08:43
TheWhiteOwl
TheWhiteOwl is offline
Ik ken eigenlijk geen één dame die bij eerste (paar) keer seks niet de angst had om zwanger te worden. Daardoor schoten ze allemaal in de stres, raakte ze allemaal overtijd en schoten ze allemaal nog meer in de stres. Was uiteindelijk allemaal niets aan de hand.

Goed condoom gebruik heb je gewoon extreem lage kans. Als de jongen niet klaar komt is de kans ook kleiner dan wanneer hij wel klaar komt (uitgaande van geen condoom). Als je zwanger zou zijn dat overigens niet per direct resulteren in pijnlijke borsten. Ik heb ooit een vriendin gehad die van mening was dat ze de spermacel het eitje voelde binnendringen. Dat is echt puur psychisch.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2013, 09:13
melissavdhtrd
melissavdhtrd is offline
Dat zou het ook kunnen zijn ja. Ik zat net zelf te denken omdat voor mijn vorige menstruatie nog geen seks heb gehad heb ik er niet echt op gelet of ik overtijd was ofzo, maar omdat ik nu seks heb gehad let ik er meer op omdat er nu toch angsten naar boven komen, gelukkig vat mijn vriend het goed op.
En condoom gebruiken we naar mijn weten goed. Er zit geen lucht in het topje en het word zo ver mogelijk naar beneden gerolt
Met citaat reageren
Oud 29-07-2013, 09:21
Verwijderd
Antwoord op je vraag is: nee, die kans is niet groot. Maak je niet te veel zorgen. Je bent pas drie dagen over tijd, kan gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2013, 09:36
melissavdhtrd
melissavdhtrd is offline
Sorry haha ben nou eenmaal nog een druktemaker.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2013, 09:44
Verwijderd
Citaat:
Als je wat beter was voorbereid had je je nu geen zorgen hoeven maken. Zelfs me achterachternichtje van 3 weet dat bij seks alleen een condoom niet goed genoeg is, vaak geeft dat toch nog problemen..

Waarom slikte je de pil niet VOOR dat je seks ging hebben? Als je wist dat je het wou ?
Hoe weet je nichtje van drie nou weer wat seks is. Apart..

Daarnaast, als je een condoom gewoon goed gebruikt is er niet echt reden voor paniek. Tuurlijk, met pil is het 'veiliger, ' maar een condoom op zichzelf is heus wel veilig, anders zouden de cijfers voor abortus en geboortes wel wat hoger liggen.
Citaat:
Heb je normaal wel een regelmatige cyclus?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2013, 09:48
TheWhiteOwl
TheWhiteOwl is offline
Citaat:
haha, en precies dát is hoogstwaarschijnlijk de reden dat je over tijd bent.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2013, 10:08
melissavdhtrd
melissavdhtrd is offline
@koningcarl : normaal een dag later dan de vorige maand elke keer, maar bij 4 dagen ga ik toch twijfelen.

@thewhiteowl : haha het zou best kunnen, ik probeer mezelf nog rustig te houden haha maar ik denk nou gewoon meteen het ergste en waarschijnlijk ben ikniet de enige meid die dat doet haha
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 18:09
tomska
tomska is offline
en heb je de uitslag al??
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 18:31
TheHunter
TheHunter is offline
Er komt waarschijnlijk een mini-melissa
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Doe niet zo sneu.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2013, 09:48
melissavdhtrd
melissavdhtrd is offline
Ja, negatieve test zoals ik had verwacht dus nu maar wachten of mijn menstruatie
Met citaat reageren
Oud 31-07-2013, 20:24
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 01-08-2013, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Doe niet zo sneu.
Waarom haat jij kinderen?