Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dit is de mijne ![]() http://www.diva-kappers.nl/index.php?menu=96 Dat filmpje ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik wil niet naar een luxe kapper. Ik ben sowieso al jarenlang niet meer bij de kapper geweest, mijn moeder knipt mijn haar en dat vind ik heel, heel fijn. Kappers zijn zo... naar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Zoveel grote plaatsen heeft de oblast toch niet trouwens? ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ingegerd ik ga naar de kapper in winkelcentrum Helmerhoek. Je zit er tussen de oude dametjes die hun permanentjes krijgen
![]() Eerst ging ik naar Capelli, Theodoor en mijn vader zijn daar wel erg tevreden over. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Mijn kapper vraagt 17,50 voor knippen, maar ik doe ook altijd kleuren en om de keer ook highlights/lowlights. Ik ben blij met deze kapper, ze knippen heel goed, snappen wat ik bedoel als ik iets wil en niet het overdreven pruttels in je haar gedoe.
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
@kappervraag: ik betaal 23 euro. Ik denk niet dat ik naar deze kapper zou gaan als ik een 'leuk' kapsel zou willen. Maar aangezien ik alleen wil bijpunten op 1 lengte vind ik het wel prima. Ik laat nooit mijn haar wassen want dat vind ik echt een heel naar gevoel, in zo'n bak hangen. Ik kom altijd met nat haar. Dit is de eerste kapper die ik tegenkom waarbij je dan niet daarvoor hoeft te betalen.
|
![]() |
|
|