Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2013, 14:22
Miekje*
Miekje* is offline
THE SHOW MUST GO ON
Oud 01-08-2013, 14:23
Verwijderd
Ik had "Kapsaailon" eigenlijk beter gevonden, maar toen bedacht ik me dat kapsalon tegenwoordig voor meerdere mensen iets anders is
Oud 01-08-2013, 14:24
Verwijderd
Hallo allemaal, groetjes uit een niet nader te noemen stad in het westen van Rusland!
Oud 01-08-2013, 14:24
Verwijderd
Etma, ben je weer in Rusland? Wat fijn!
Oud 01-08-2013, 14:25
Verwijderd
Ik wil heel graag een keer naar een luxe kapper, maar het voelt zo decadent Al helemaal omdat ik helemaal niet zo heel veel te besteden op het moment. Aan de andere kant - die een keer in de vier maanden dat ik dan toch ga, doet het 'm ook niet in mijn portemonnee. Dus dan mag dat best. Heb ik zojuist besloten. Soms moet je een beetje lief zijn voor jezelf
Oud 01-08-2013, 14:27
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hallo allemaal, groetjes uit een niet nader te noemen stad in het westen van Rusland!
Oh, wat leuk voor je dat je daar nu zit (Dat zou heel gemeen kunnen klinken, maar zo bedoel ik het niet, hoor!) Veel plezier!
Oud 01-08-2013, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Ik wil heel graag een keer naar een luxe kapper, maar het voelt zo decadent Al helemaal omdat ik helemaal niet zo heel veel te besteden op het moment. Aan de andere kant - die een keer in de vier maanden dat ik dan toch ga, doet het 'm ook niet in mijn portemonnee. Dus dan mag dat best. Heb ik zojuist besloten. Soms moet je een beetje lief zijn voor jezelf
Ik heb ook niet veel te besteden, ik bezuinig dan ook op genoeg andere dingen, maar op kapper liever niet Maar dat heeft dus ook alles met mijn haar te maken, en daarbij is het maar één keer in de drie/vier maanden, dan vind ik dat minder erg.

Dit is de mijne
http://www.diva-kappers.nl/index.php?menu=96
Dat filmpje Ik vind het kapsel waarmee de laatste naar buiten gaat ook helemaal niet mooi
Oud 01-08-2013, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Etma, ben je weer in Rusland? Wat fijn!
Ja! En ja heel erg fijn!

Citaat:
Oh, wat leuk voor je dat je daar nu zit (Dat zou heel gemeen kunnen klinken, maar zo bedoel ik het niet, hoor!) Veel plezier!
Hoe kan dat nou weer gemeen klinken? Dank je!

Citaat:
Precies.

Ik wil niet naar een luxe kapper. Ik ben sowieso al jarenlang niet meer bij de kapper geweest, mijn moeder knipt mijn haar en dat vind ik heel, heel fijn. Kappers zijn zo... naar.
Oud 01-08-2013, 14:30
Verwijderd
Morgen naar Maastricht met de trein, maar daar is het eigenlijk te warm voor. Ook al is Maastricht koeler.
Oud 01-08-2013, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Воронеж of Смоленск??
Oud 01-08-2013, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Воронеж of Смоленск??
Heb je dit gegokt of wist je dit?

Смоленск. Dat wil zeggen, een stad in Смоленская область.
Oud 01-08-2013, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook niet veel te besteden, ik bezuinig dan ook op genoeg andere dingen, maar op kapper liever niet Maar dat heeft dus ook alles met mijn haar te maken, en daarbij is het maar één keer in de drie/vier maanden, dan vind ik dat minder erg.

Dit is de mijne
http://www.diva-kappers.nl/index.php?menu=96
Dat filmpje Ik vind het kapsel waarmee de laatste naar buiten gaat ook helemaal niet mooi
Ja, dat is juist het probleem - eigenlijk is dat met mijn haar helemaal niet nodig, het is altijd vrij kort geweest en dan was 15 euro genoeg om uit te geven aan de kapper, het zat toch altijd wel zoals ik vond dat mijn haar moest zitten. Nu wordt het langer (en het voelt alsof het nu toch echt wel veel meer invloed heeft op hoe ik me voel/hoe ik eruit zie, mijn haar maakt nu een groter deel uit van blah dan dat het eerst deed, hoe stom klinkt dat dan ) en wil ik eens zien of het echt niet uitmaakt of dat het wel degelijk verschil maakt. En ik ga inderdaad ook niet zo vaak naar de kapper, dus die ene keer is het dan ook wel waard. En ik heb er ook geen moeite mee om voor 20,- aan bloemen te kopen om hier op tafel te zetten, gewoon, omdat ik dat leuk vind, dus dan moet 35 euro aan de kapper ook wel te doen zijn. Niet zo stom doen en gewoon dus een afspraak maken
Oud 01-08-2013, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Heb je dit gegokt of wist je dit?

Смоленск. Dat wil zeggen, een stad in Смоленская область.
Nou ik gokte maar wat, maar zoals je het omschreef zou het wel niet Pietertje of Moskou zijn want dan had je dat wel gezegd, en veel meer westelijk gelegen steden ken ik ook weer niet in Rusland al is het ook een definitiekwestie, is Нижний Новгород nog westen bijvoorbeeld?

Zoveel grote plaatsen heeft de oblast toch niet trouwens?
Oud 01-08-2013, 14:38
Verwijderd
Is het Гагарин? en noemen de mensen het daar ook Гагарин of gewoon Гжатск zoals het altijd geheten heeft?
Oud 01-08-2013, 14:39
Verwijderd
Ingegerd ik ga naar de kapper in winkelcentrum Helmerhoek. Je zit er tussen de oude dametjes die hun permanentjes krijgen maar ze luisteren goed naar wat ik wil en knippen het altijd zo dat het ook zonder veel werk mooi valt.

Eerst ging ik naar Capelli, Theodoor en mijn vader zijn daar wel erg tevreden over.
Oud 01-08-2013, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Nou ik gokte maar wat, maar zoals je het omschreef zou het wel niet Pietertje of Moskou zijn want dan had je dat wel gezegd, en veel meer westelijk gelegen steden ken ik ook weer niet in Rusland al is het ook een definitiekwestie, is Нижний Новгород nog westen bijvoorbeeld?

Zoveel grote plaatsen heeft de oblast toch niet trouwens?
Nee, dit is ook geen grote stad. Maar wel een stad. S-vo, mocht je nu wikipediaen.
Oud 01-08-2013, 14:43
Verwijderd
Laaaaaa, ik heb een fucking mooi colbertje gescoord Nu wil ik 'm aan want hij is zo mooi en dan alleen maar in de spiegel kijken en doen, maar het is een beetje warm
Oud 01-08-2013, 14:44
Verwijderd
Korten ze/jullie het ook consequent zo af? Gaaf en ja inmiddels zit ik te wikipediaen ja, ik wist niet van het bestaan van Gagarin (de plaats dan, wel de astronaut uiteraard) af hoor
Oud 01-08-2013, 14:44
Verwijderd
KOSMONAUT KOSMONAUT vuile Yankee dat ik ben
Oud 01-08-2013, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat is juist het probleem - eigenlijk is dat met mijn haar helemaal niet nodig, het is altijd vrij kort geweest en dan was 15 euro genoeg om uit te geven aan de kapper, het zat toch altijd wel zoals ik vond dat mijn haar moest zitten. Nu wordt het langer (en het voelt alsof het nu toch echt wel veel meer invloed heeft op hoe ik me voel/hoe ik eruit zie, mijn haar maakt nu een groter deel uit van blah dan dat het eerst deed, hoe stom klinkt dat dan ) en wil ik eens zien of het echt niet uitmaakt of dat het wel degelijk verschil maakt. En ik ga inderdaad ook niet zo vaak naar de kapper, dus die ene keer is het dan ook wel waard. En ik heb er ook geen moeite mee om voor 20,- aan bloemen te kopen om hier op tafel te zetten, gewoon, omdat ik dat leuk vind, dus dan moet 35 euro aan de kapper ook wel te doen zijn. Niet zo stom doen en gewoon dus een afspraak maken
Wat sowieso leuk is, is dat ze voor iedere haarsoort (en voor ieder persoon, want natuurlijk wel in samenspraak), ze wel een kapsel kunnen fabriceren dat net even opvalt, en dan bedoel ik echt niet per se een hip catwalk-kapsel ofzo, maar gewoon iets waarvan mensen zeggen "Hé, dat is een leuk kapsel!" Dus je laten adviseren is ook gewoon fijn.
Oud 01-08-2013, 14:47
Verwijderd
Oh en Ingegerd een beetje investeren in een kapper, zeker met zo'n mooie bos krullen, kan echt geen kwaad
Oud 01-08-2013, 14:47
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hoe kan dat nou weer gemeen klinken? Dank je!
Nouja, kutjes zeggen het weleens zovan 'leuk voor je!' en snuiven dan zo snobistisch.
Oud 01-08-2013, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Laaaaaa, ik heb een fucking mooi colbertje gescoord Nu wil ik 'm aan want hij is zo mooi en dan alleen maar in de spiegel kijken en doen, maar het is een beetje warm
Het is niet echt colbert-weer nee. Ik lig in bikini op dr stretcher in de tuin van m'n moeder
Oud 01-08-2013, 14:49
Neko*
Neko* is offline
Mijn kapper vraagt 17,50 voor knippen, maar ik doe ook altijd kleuren en om de keer ook highlights/lowlights. Ik ben blij met deze kapper, ze knippen heel goed, snappen wat ik bedoel als ik iets wil en niet het overdreven pruttels in je haar gedoe. En ik krijg altijd 2 kopjes thee, een voor het knippen en een voor het kleuren.
Oud 01-08-2013, 14:51
Verwijderd
Ik betaal 34,- en dat staat prima in verhouding tot de kwaliteit.
Advertentie
Oud 01-08-2013, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Het is niet echt colbert-weer nee. Ik lig in bikini op dr stretcher in de tuin van m'n moeder
Nee en ik was ook heel erg aan het twijfelen of het wel mocht van mezelf, maar 50% korting en ik heb momenteel helemaal geen colberts meer voor werk, dus ik vond dat ik het wel aan mezelf kon verantwoorden En ik ben zielsgelukkig nu dus totally worth it
Oud 01-08-2013, 14:55
Verwijderd
Ik zit ook rond de 35.
Verwijderd
Sann typte ''loik'' en nu zit ik dom te grinniken achter de pc. So much voor concentratie; ik geloof dat ik deze werkdag definitief als weggegooid kan beschouwen.
Verwijderd
Ik maak volgende week een afspraak

Godver, onze wasmachine doet KUT gister klonk hij al als een UFO, nu doettie alleen nog maar TIKTIKTIKTIKTIKTIK en pomptie zelfs neit meer leeg. Klote ding.
Verwijderd
Citaat:
Sann typte ''loik'' en nu zit ik dom te grinniken achter de pc. So much voor concentratie; ik geloof dat ik deze werkdag definitief als weggegooid kan beschouwen.
Maar ik vind het ook superloik! HIEPHOI.
Oud 01-08-2013, 15:00
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Godver, onze wasmachine doet KUT gister klonk hij al als een UFO, nu doettie alleen nog maar TIKTIKTIKTIKTIKTIK en pomptie zelfs neit meer leeg. Klote ding.
Dat deed de oude wasmachine hier op een gegeven moment ook. Toen kreeg ik de tip om hem minder vol te stouwen en toen was het beter. Hij pompte in ieder geval het water weer weg, al maakte hij nog wel KEIVEEL lawaai.
Oud 01-08-2013, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Maar ik vind het ook superloik! HIEPHOI.
Loik loik loik, oink oink oink.
Oud 01-08-2013, 15:05
Verwijderd
Dat kan hier echt het geval niet zijn, want er rzaten maar vier kussenslopen in. Hij zit met enige regelmaat veeeeeel voller en dan doettie het gewoon. Maar ik krijg nu foutmelding SE en ik ga opzoeken wat dat betekent en dan zien we wel verder.
Oud 01-08-2013, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Loik loik loik, oink oink oink.
Ik weet iig hoe ik je moet opvrolijken nu
Oud 01-08-2013, 15:07
Neko*
Neko* is offline
Mja, nee, dan helpt mijn advies niet, sorry. Succes moet opzoeken en hopelijk is t niet al te lastig te fixen.
Oud 01-08-2013, 15:19
Verwijderd
Net mn tweede dag werk dit, maar ik neem maar vrij deze laatste anderhalf uur.
Oud 01-08-2013, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Net mn tweede dag werk dit, maar ik neem maar vrij deze laatste anderhalf uur.
En terecht
Oud 01-08-2013, 15:21
Verwijderd
@kappervraag: ik betaal 23 euro. Ik denk niet dat ik naar deze kapper zou gaan als ik een 'leuk' kapsel zou willen. Maar aangezien ik alleen wil bijpunten op 1 lengte vind ik het wel prima. Ik laat nooit mijn haar wassen want dat vind ik echt een heel naar gevoel, in zo'n bak hangen. Ik kom altijd met nat haar. Dit is de eerste kapper die ik tegenkom waarbij je dan niet daarvoor hoeft te betalen.
Oud 01-08-2013, 15:21
Verwijderd
Nou verdomd, ik moest daarstraks ook afrekenen bij de kapper dat was maar liefst €22,50. Inclusief wassen
Oud 01-08-2013, 15:34
Verwijderd

Paranoide naamzoek.
Oud 01-08-2013, 15:35
Verwijderd
Citaat:
En terecht
Ik twijfel nu tussen met een boek op een terrasje gaan zitten (20 meter lopen vanaf huis), of met een boek op het strand gaan liggen (klein kwartier fietsen vanuit huis).
Oud 01-08-2013, 15:39
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik twijfel nu tussen met een boek op een terrasje gaan zitten (20 meter lopen vanaf huis), of met een boek op het strand gaan liggen (klein kwartier fietsen vanuit huis).
Strand!

Ik wil ook bij strand in de buurt wonen.
Oud 01-08-2013, 15:39
Neko*
Neko* is offline
Mijn twijfels beslaan vooral douchen; nu of voor het slapen?
Oud 01-08-2013, 15:40
Verwijderd
En dan nu het lijstje boeken dat ik in de bibliotheek wil scoren:
1) Amanantie - nogwat nogwat;
2) ???
Oud 01-08-2013, 15:41
Verwijderd
Oh, hij heet anders.
Oud 01-08-2013, 15:44
Verwijderd
Ammaniti
Oud 01-08-2013, 15:45
Verwijderd
Gevonden. En alle duizend exemplaren van Ik haal je op, ik neem je mee, zijn uitgeleend.

Iemand nog meer tips? Ik voel me altijd zo verloren in een bieb, als ik niet weet wat ik hebben wil.
Oud 01-08-2013, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Waarom niet allebei? Living on the edge!

Citaat:
Strand!

Ik wil ook bij strand in de buurt wonen.
Likewise
Oud 01-08-2013, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Voor het slapen. Zo lekker om helemaal vers gedoucht in bed te kruipen <3
Oud 01-08-2013, 15:55
Miekje*
Miekje* is offline
Dichtbij het strand wonen lijkt me geweldig

Regels voor berichten