![]() |
|
Verwijderd
|
BF4 is voorgesteld op E3:
http://www.battlefield.com/battlefield-4 Het ziet er wel echt heel erg gaaf uit en ik betwijfel of mijn pc dat nu nog gaat trekken ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb het gevoel dat BF en CoD steeds meer op elkaar gaan lijken. Het is wel zo dat er inderdaad niet oneindig veel mogelijkheden zijn om games erg verschillend te laten zijn. Battlefield 4 lijkt me daarentegen wel veel beter dan de laatste Call of Duty's.
|
Nou ja, als je doelt op zo'n Hollywoodfilm-achtige single player campaign, dan heeft men inderdaad sinds BF3 wel een beetje afgekeken van de CoD reeks mijnsinziens. Maar het is een beetje kip of het ei verhaal bij die games
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind Call of duty anders altijd hartstikke leuk om even te singleplayeren. Multiplayer ga ik liever voor een van de betere alternatieven.
Sowieso vind ik het jammer dat FPS games tegenwoordig zo gefocust zijn op multiplayer. Prima hoor, maar ik zou dolgraag een nieuwe Unreal of Hexen willen spelen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja, maar BF heeft nooit een echte singleplayer gehad, dat hebben ze er bij BF3 bij gedaan. De singleplayer in BF2 (en bij mijn weten die daarvoor) was tegen bots en ook veel nuttiger, want zo kon je die kaart tenminste leren kennen en oefenen zonder dat je een newbblok aan het been van je team was.
Een goeie FPS singleplayer zou prima zijn, maar dat moet je natuurlijk niet in de BF-reeks gaan verwachten, vind ik. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
kan iemand van jullie mij vertellen of ik bf4 kan draaien
CPU Intel(R) Core(TM) i7-2600 CPU @ 3.40GHz CPU Speed 3.4 GHz RAM 4.1 GB OS Microsoft Windows 7 Home Premium Edition Service Pack 1 (build 7601), 64-bit Video Card GeForce GTX 560 Sound Card NVIDIA High Definition Audio Free Disk Space 1.8 TB ik kan nu bf3 op high spelen |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nieuwe trailer van Battlefield 4
De HUD lijkt een beetje op die van BF BC2 , en de red dot sight is veranderd. Ziet er heel ziek uit! Als BF4 uit komt kom ik de eerste weken mijn kamer niet meer uit vrees ik ![]() Edit: Het ziet er ook naar uit dat er F22 en SU47 straaljagers in voor komen. Laatst gewijzigd op 20-08-2013 om 22:38. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
wat is jouw game ?? :) ontdekkertje15 | 63 | 22-11-2015 21:54 | |
Onzin |
E3 2013 topic! Carn | 110 | 19-09-2015 15:30 | |