Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zeg dit niet snel en niet graag, maar je stelt je aan. Je zit je zelf op te fokken dat je dit wil. Als jij binnen 3 uur 10 sigaretten met inhaleren hebt gerookt terwijl het je eerste keer is, zou je nu behoorlijk groen zien en waarschijnlijk nooit meer zin hebben in een sigaret.
Dus stop hiermee, ik weet niet of je het leuk vindt om jezelf iets wijs te maken of dat je stoer wil zijn (en dan weet ik niet voor wie, want je vrienden zijn er niet en op dit forum gaat niemand onder de indruk zijn, integendeel), maar je helpt jezelf er niet mee. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Of iemand niet serieus te nemen is en hoe dat aangepakt moet worden is aan de forumbazen, niet aan jou. Als ik zeg dat het niet nodig is om iemand troll te noemen omdat er best 14-jarigen als dit bestaan, dan hoef jij dit niet alsnog een keer te doen.
En kijk maar op de voorpagina onderaan. |
![]() |
|
Ik denk niet dat je zo snel verslaafd kan raken aan sigaretten. Maar ik heb ook weleens horen beweren dat er stoffen in zitten die verslavender zijn dan heroïne.
Vooral niet beginnen met zelf sigaretten (laten) kopen en bietsen bij oudere vrienden. Van je moeder stelen loopt vanzelf in de smiezen, dus dat zal het probleem voorlopig wel oplossen.
|
als je al peuken van je ouders/iemand steelt waarom in vredesnaam dan meteen zoveel? zoiets valt namelijk behoorlijk op zelfs als je al geld teveel hebt.
en tsja wat kan je doen. je stopt of je gaat door veel meer keuzes zijn er niet.
|
Eerste dag dat je rookt, en je hebt er 10 op in 3 uur. Ben je niet kotsmisselijk nu dan? Toen ik begon met roken rookte ik echt niet 10 peuken in 3 uur tijd weg. Trouwens, dat doe ik nu nogsteeds niet maar goed.
Je kan beter stoppen, en ja dat zeg ik als roker zijnde. Het is veelste duur allemaal, en het wordt alleen maar duurder. Jij kan nog makkelijk stoppen na een dag.....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Een alcohol verslaving is inderdaad heel erg gevaarlijk.
Om heel eerlijk te zijn heb ik er tegenaan gezeten. En gelukkig door m'n omgeving er ook optijd mee gestopt. Roken is inderdaad een stuk minder erg. Beste is natuurlijk om geen van beide te doen..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #96 rare kwast | 492 | 15-05-2007 19:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
"Roken" - Wat vind je er nu echt van? lapzwansruud | 464 | 22-08-2004 21:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ja, de afspraak staat definitief genoteerd! *Cayenne* | 218 | 24-06-2004 07:20 | |
De Kantine |
hoe staan jullie tegenover roken?!... pienie | 109 | 16-09-2002 16:07 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin aan de drugs DarkCat | 14 | 28-05-2002 15:09 |