Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2013, 22:21
ik begrijpje
ik begrijpje is offline
hallo allemaal ik vroeg me af hoe je het beste kan beffen en hoe het echt niet moet.
Want ik heb een vriendin en ik wil het wel uitproberen maar ik wil wel weten wat zij het lekkerst vind dus ben je ervaring's deskundig of een vrouw en weet je wat lekker is plz reageer
Met citaat reageren
Oud 15-09-2013, 22:30
Verwijderd
Veel beffen de laatste tijd.

Verschilt per vrouw trouwens. Gewoon dingen proberen, ze lacht je echt niet uit ofzo.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2013, 22:30
Verwijderd
Verschilt per bitch. Vraag het aan d'r.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2013, 22:43
ik begrijpje
ik begrijpje is offline
bedankt voor de info zo ver
Met citaat reageren
Oud 16-09-2013, 06:29
Rommeltje
Rommeltje is offline
Ik heb voor het eerst een meisje gebeft twee weken geleden. Het is niet al te moeilijk. Er zijn gewoon een paar dingen waar je op moet letten.

- begin met een lage frequentie, zachte kusjes rond de vagina en ga dan richting de clitoris.
- Als je merkt dat ze iets leuk vindt (harder hijgen, stijvere tepels etc.) Dan blijf je hetgeen wat je doet precies op het zelfde tempo doen ookal duurt het best lang.
- Gebruik je vingers erbij! Waarom zou je alleen je tong gebruiken? vinger haar rustig en kus gelijk haar clitoris bijv.
-Gouden tip: Niet haasten, behalve als zij het zegt.

Als je niet weet waar je de clitoris kan vinden dan raad ik je aan wat filmpjes te gaan kijken op het interweb
succes!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2013, 07:45
Verwijderd
Citaat:
Ik heb voor het eerst een meisje gebeft twee weken geleden. Het is niet al te moeilijk. Er zijn gewoon een paar dingen waar je op moet letten.

- begin met een lage frequentie, zachte kusjes rond de vagina en ga dan richting de clitoris.
- Als je merkt dat ze iets leuk vindt (harder hijgen, stijvere tepels etc.) Dan blijf je hetgeen wat je doet precies op het zelfde tempo doen ookal duurt het best lang.
- Gebruik je vingers erbij! Waarom zou je alleen je tong gebruiken? vinger haar rustig en kus gelijk haar clitoris bijv.
-Gouden tip: Niet haasten, behalve als zij het zegt.

Als je niet weet waar je de clitoris kan vinden dan raad ik je aan wat filmpjes te gaan kijken op het interweb
succes!
memememememeneer de expert.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2013, 20:10
Verwijderd
De tijd ervoor nemen.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2013, 07:25
Yannickje
Yannickje is offline
Letten op haar lichaamstaal en eventueel vragen ook. Eraan denken dat veel meisjes soms heel gevoelig zijn aan hun clitje en dat het snel pijn begint te doen, dan verder doen met het beffen van de schaamlippen en de vagina binnenin.
Oud 18-09-2013, 11:33
mr beats
mr beats is offline
vraag wat ze lekker vind en doe dat dan
Met citaat reageren
Oud 19-09-2013, 02:41
Chanellx
Chanellx is offline
verschilt inderdaad per meisje.
Meer het fijnste wat mij bij is gedaan ( en ook bij m'n vriendinnen ) is toch het 'omhoog en naar beneden bewegen met je tong '
dus niet van links naar rechts, dat voelt nogal raar .
Met citaat reageren
Oud 21-09-2013, 13:29
Rommeltje
Rommeltje is offline
Ga op zoek naar boeken over dit onderwerp. Ik ben nu een best goed boek aan het lezen.
Ian kerner - She comes first

Gewoon kijken op internet of op sites waarop je normaal je films/games vanaf haalt
Met citaat reageren
Oud 21-09-2013, 13:42
Verwijderd
Citaat:
:')
Met citaat reageren
Oud 21-09-2013, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Ga op zoek naar boeken over dit onderwerp. Ik ben nu een best goed boek aan het lezen.

Gewoon kijken op internet of op sites waarop je normaal je films/games vanaf haalt
Waarom probeer je zelf gewoon geen nieuwe dingen.. veel beter dan een boek ervoor lezen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2013, 17:06
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Citaat:
hallo allemaal ik vroeg me af hoe je het beste kan beffen en hoe het echt niet moet.
Want ik heb een vriendin en ik wil het wel uitproberen maar ik wil wel weten wat zij het lekkerst vind dus ben je ervaring's deskundig of een vrouw en weet je wat lekker is plz reageer
Je geeft je antwoord zelf al.. Dus probeer dingen uit en vraag haar wat ze fijn vind. Als het goed is merk je direct aan haar of het effect heeft wat je doet
Oud 21-09-2013, 20:58
Verwijderd
Hé TS,

Je geeft inderdaad al je eigen antwoord. Gewoon lekker dingen blijven proberen, stel haar vragen, luister naar haar en vooral: Geniet er van.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2013, 22:33
ik begrijpje
ik begrijpje is offline
heel erg bedankt voor de info ik zal er zeker wat aan hebben (:
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten