Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
"gemillimeterd", tenzij ik het fout heb...dat kan ik me echter niet voorstellen.
Wel, een week geleden heb ik dat ook laten doen, het is geweldig. De vrouwen geilen er veel meer op, maar daarom heb ik het niet laten doen. Het is gewoon prettig. Het is behoorlijk aan de droevige kant als je je haar draagt op een bepaalde manier omdat de meisjes dan op je vallen. Laat ik moraliserend doen: Wat moet je nou met een meisje dat jou wil omdat je leuk haar hebt? Dat zegt toch niets? Er zit toch geen waarde aan dat haar? Het is zeer handig om het zo kort te laten doen, en het voelt zeer koel aan in deze periode. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Waarom kan je niet gewoon voor jezelf bepalen dat je ff geen relatie wilt.. waarom moet je jezelf dan metteen onaantrekkelijk maken...? Heb je zo`n kleine wil/doorzettingsvermogen?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gemillimeterd haar urm ja like said before als je 't hoofd hebt, dan kan het. Maar ja, dat geld voor alles eigenlijk. Nu wil ik even een plaatje neerzetten om mijn stelling te bewijzen: ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(kan wel weer djoelie-pica's opzoeken, maar das een beetj tč offtopic)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik heb het laatst ok gedaan is op zich wel relaxt en als het niet staat laat je het gewoon weer aangroeien
Alleen om nou neer te zetten dat je het wil doen om geen vriendin te krijgen ofzo beetej triest majah ![]() !cm is niet egt milimeteren het woord zegt het al, 3mm is wel mooi, niet te kort maar ook niet zo half lang...
||
![]() |
Citaat:
![]() Sorry aan iedereen die nu denk waarom komt dit bejaarde topic opeens boven drijven, it was just really weird finding it |
![]() |
|
|