Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2003, 16:51
kainie
kainie is offline
Ik zat er over te denken om me bijna kaal te scheren (1 cm haar ofzo nog wel) alleen vallen meiden er minder op denk ik. Veel meiden die ff me leuk vinden kijken naar me gezicht/uiterlijk/haar.

Maar juist om de meiden wil ik het kort knippen, keb teveel relatie problemen gehad in een korte periode, vanbinnen is het gewoon een teken van ik hoef ff geen meid meer ofzo, damn moeilijk uit te leggen en zowiezo vind ik dat gemili.. haar bij mij best wel staat. Alleen dat wordt dan een tijdje zonder vriendin denk ik.

Wat vinden jullie van gemillimitreert haar?

(P.S We hebben het niet over Politieke shit)

Laatst gewijzigd op 10-08-2003 om 17:06.
Advertentie
Oud 10-08-2003, 16:53
GRRR
GRRR is offline
wat een argumentatie
Oud 10-08-2003, 16:55
Jules
Jules is offline
Citaat:
kainie schreef op 10-08-2003 @ 17:51:
vanbinnen is het gewoon een teken van ik hoef ff geen meid meer ofzo
Dan zou ik van binnen iets veranderen, en niet ineens je haar af gaan knippen ofzo

Verder: voor millimeterhaar moet je het hoofd hebben, maar áls je het hoofd hebt, is het ERG seksie.
Oud 10-08-2003, 16:59
STP
STP is offline
gewoon doen, doe ik ook altijd
Oud 10-08-2003, 17:17
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Sooz schreef op 10-08-2003 @ 17:55:
Dan zou ik van binnen iets veranderen, en niet ineens je haar af gaan knippen ofzo

Verder: voor millimeterhaar moet je het hoofd hebben, maar áls je het hoofd hebt, is het ERG seksie.
Oud 10-08-2003, 18:02
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
"gemillimeterd", tenzij ik het fout heb...dat kan ik me echter niet voorstellen.

Wel, een week geleden heb ik dat ook laten doen, het is geweldig. De vrouwen geilen er veel meer op, maar daarom heb ik het niet laten doen. Het is gewoon prettig. Het is behoorlijk aan de droevige kant als je je haar draagt op een bepaalde manier omdat de meisjes dan op je vallen. Laat ik moraliserend doen: Wat moet je nou met een meisje dat jou wil omdat je leuk haar hebt? Dat zegt toch niets? Er zit toch geen waarde aan dat haar? Het is zeer handig om het zo kort te laten doen, en het voelt zeer koel aan in deze periode.
Oud 10-08-2003, 18:09
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Ochlocraat schreef op 10-08-2003 @ 19:02:
"gemillimeterd", tenzij ik het fout heb...dat kan ik me echter niet voorstellen.

Wel, een week geleden heb ik dat ook laten doen, het is geweldig. De vrouwen geilen er veel meer op, maar daarom heb ik het niet laten doen. Het is gewoon prettig. Het is behoorlijk aan de droevige kant als je je haar draagt op een bepaalde manier omdat de meisjes dan op je vallen. Laat ik moraliserend doen: Wat moet je nou met een meisje dat jou wil omdat je leuk haar hebt? Dat zegt toch niets? Er zit toch geen waarde aan dat haar? Het is zeer handig om het zo kort te laten doen, en het voelt zeer koel aan in deze periode.
....en het is absoluut geen porem, zo'n boeventronie. Nou nog een t-shirt met 761-167 en zo'n zwart brilletje, en Ochlocraat kan zo doorgaan voor een van de Zware Jongens.
Oud 10-08-2003, 18:10
strafcorner
strafcorner is offline
Waarom kan je niet gewoon voor jezelf bepalen dat je ff geen relatie wilt.. waarom moet je jezelf dan metteen onaantrekkelijk maken...? Heb je zo`n kleine wil/doorzettingsvermogen?
Oud 10-08-2003, 18:11
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 10-08-2003 @ 19:09:
....en het is absoluut geen porem, zo'n boeventronie. Nou nog een t-shirt met 761-167 en zo'n zwart brilletje, en Ochlocraat kan zo doorgaan voor een van de Zware Jongens.
Wellicht (niet dat ik dat met je eens ben) maar daar gaat het niet om. Het is prettig in het gebruik.
Oud 10-08-2003, 18:13
kainie
kainie is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 10-08-2003 @ 19:10:
Heb je zo`n kleine wil/doorzettingsvermogen?
Niet bepaald nee, maar na 5 slet.. *kuch* meiden gehad te hebben heb je er effe geen behoefte meer aan. Ik wilde me haar altijd al eens HELEMAAL kort knippen alleen dat deed ik niet omdat het onaantrekkelijker is voor een meisje, althans dat dacht ik dus.
Oud 10-08-2003, 18:15
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
kainie schreef op 10-08-2003 @ 19:13:
Niet bepaald nee, maar na 5 slet.. *kuch* meiden gehad te hebben heb je er effe geen behoefte meer aan. Ik wilde me haar altijd al eens HELEMAAL kort knippen alleen dat deed ik niet omdat het onaantrekkelijker is voor een meisje, althans dat dacht ik dus.
Wellicht kun je je dan beter kaal scheren? Dat is A. erg gemakkelijk, B. erg fris en C. niet bepaald aantrekkelijk.
Oud 10-08-2003, 18:16
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
kainie schreef op 10-08-2003 @ 19:13:
Mijn ervaring is ook dat meisjes dat minder aantrekkelijk vinden, maar dat ligt natuurlijk ook maar net aan het hoofd waarmee je geboren bent... Ik zou zeggen wat let je als je zelf al aangeeft dat de enige reden het neit te doen is weggevallen....
Oud 10-08-2003, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Ik zat er over te denken om me bijna kaal te scheren (1 cm haar ofzo nog wel) alleen vallen meiden er minder op denk ik. Veel meiden die ff me leuk vinden kijken naar me gezicht/uiterlijk/haar.

Maar juist om de meiden wil ik het kort knippen, keb teveel relatie problemen gehad in een korte periode, vanbinnen is het gewoon een teken van ik hoef ff geen meid meer ofzo, damn moeilijk uit te leggen en zowiezo vind ik dat gemili.. haar bij mij best wel staat. Alleen dat wordt dan een tijdje zonder vriendin denk ik.

(P.S We hebben het niet over Politieke shit)
Hmm je wil dus homo worden...

Gemillimeterd haar urm ja like said before als je 't hoofd hebt, dan kan het. Maar ja, dat geld voor alles eigenlijk. Nu wil ik even een plaatje neerzetten om mijn stelling te bewijzen:

Oud 10-08-2003, 18:27
kainie
kainie is offline
Bush & kaal haar?
Oud 10-08-2003, 18:35
cha0s
cha0s is offline
gemillimeterd haar is, als je 'r het hoofd voor hebt, erg dope.
(meisjes met gemillimeterd haar.. *hubba hubba* )
Oud 10-08-2003, 18:47
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 10-08-2003 @ 19:35:
idd.
(Maar ik zou het toch niet moeten proberen, daarvoor moet je een muisje-gezichtje hebben)
Oud 10-08-2003, 22:03
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 10-08-2003 @ 19:35:
gemillimeterd haar is, als je 'r het hoofd voor hebt, erg dope.
hubba HUBBA hubba hubba
(kan wel weer djoelie-pica's opzoeken, maar das een beetj tč offtopic)
Oud 10-08-2003, 22:34
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
EPD schreef op 10-08-2003 @ 23:03:
hubba HUBBA hubba hubba
(kan wel weer djoelie-pica's opzoeken, maar das een beetj tč offtopic)
neh, het is nog net niet offtopic... het kan (lees: doen )
Oud 10-08-2003, 22:43
Kaps
Kaps is offline
Jou wens is mijn bevel

tadaaaaa

(2e is eigenlijk een platte kam, maar boeiend)
Oud 10-08-2003, 22:45
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
EPD schreef op 10-08-2003 @ 23:43:
(2e is eigenlijk een platte kam, maar boeiend)
dat laten we even buiten beschouwing
Oud 10-08-2003, 22:53
Demo
Demo is offline
Citaat:
Als je het hoofd ervoor hebt, moet je het doen jah, zoals al gezegd werd. Er zijn jongens bij wie ik het heel mooi vind.

~Demo
Oud 11-08-2003, 06:54
Verwijderd
niet zo huilen en scheren
Oud 11-08-2003, 12:51
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Ik heb het laatst ok gedaan is op zich wel relaxt en als het niet staat laat je het gewoon weer aangroeien
Alleen om nou neer te zetten dat je het wil doen om geen vriendin te krijgen ofzo beetej triest majah
!cm is niet egt milimeteren het woord zegt het al, 3mm is wel mooi, niet te kort maar ook niet zo half lang...
Oud 13-08-2003, 00:15
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
ik zou het je aanraden, het is iig heel makkelijk en goedkoop
Oud 13-08-2003, 01:26
STP
STP is offline
Djoelie!

leeft ze eigenlijk nog Kaps ?
Oud 13-08-2003, 11:10
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
STP schreef op 13-08-2003 @ 02:26:
Djoelie!

geen idee *emo*
Oud 13-08-2003, 12:24
Firefly
Firefly is offline
Oud 13-08-2003, 15:57
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
gemillimeterd haar is geil.
heb ik ook. gedeeltelijk dan.
Oud 13-08-2003, 16:00
Skald
Skald is offline
Lekker doen wat je zelf wilt :\
Oud 13-08-2003, 18:13
Roos
Roos is offline
Ziet er niet uit, alleen bij negers is dat leuk
Oud 13-08-2003, 18:19
Raging Retard
Raging Retard is offline
Gemilimeterd haar is oke..Alleen je argumentatie
Je kan dan beter je jeugdpuistjes laten staan, of Anal Cunt en Lord Gore gaan luisteren
Oud 13-08-2003, 18:50
Firestone
Firestone is offline
Ik heb het pas ook gedaan.. het groeit toch wel terug.. en ik heb alleen positieve reacties gehad

gewoon doen joh.. is lache
Oud 04-10-2013, 14:43
djoelie
djoelie is offline
Citaat:
Djoelie!

WTF zo google je jezelf eens als je je verveelt, kom je dit tegen! Mocht 1 van jullie hier nog wel eens komen: I'M ALIVE

Sorry aan iedereen die nu denk waarom komt dit bejaarde topic opeens boven drijven, it was just really weird finding it
Oud 04-10-2013, 14:55
Verwijderd
Fijn voor je, maar uppen is nog steeds niet de bedoeling.

(Maar ik haal de up niet weg, mochten ze langskomen, kunnen ze het wel zien ^^)
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten