Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2013, 16:13
ProBro
ProBro is offline
ik heb iemand als vriendin gevraagt om een filmpje tegaan kijken maar ze zijn nee let op ze vond al iemand leuk maar kan ik haar nu nog als vriend naar de film vragen ik vind haar echt heel leuk ik kan haar niet vergeten ze heeft een leuk,lief karakter en ziet er leuk uit wat nu
Advertentie
Oud 01-10-2013, 16:23
ProBro
ProBro is offline
Ik kan niet een gesprek aangaan ik zie haar niet we zitten niet op de zelfde school op whatssap enz reageert ze niet (gelijk) dus kan ik ook niet zo praten ik heb haar gevraagt via een gedicht die ik via whatssap web gestuurd maar een vinkje ik dacht dat ze heb niet had gekregen dus smste ik het nogsteeds geen reactie toen een brief waarin ik haar vroeg of ze een film met me wilde kijken toen kreeg ik een brief terug zie je lief karakter waarin ze zij dat ze het stoer en lief vond dat ik het durde te zeggen en dat ze al iemand anders leuk vond
Oud 01-10-2013, 16:57
bloodyb
bloodyb is offline
Je wilt de taal kennelijk nogal efficiënt gebruiken maar wat hoofdletters en punten en komma's af en toe kan geen kwaad, die raken niet zo gauw op. En wat dat meisje betreft:ik denk dat ze je wel aardig vindt maar meer ook niet. Je zit dus gewoon in de friendzone!
Oud 01-10-2013, 17:21
ProBro
ProBro is offline
Citaat:
Je wilt de taal kennelijk nogal efficiënt gebruiken maar wat hoofdletters en punten en komma's af en toe kan geen kwaad, die raken niet zo gauw op. En wat dat meisje betreft:ik denk dat ze je wel aardig vindt maar meer ook niet. Je zit dus gewoon in de friendzone!
Tja ze reageer op niemand
Oud 01-10-2013, 17:28
bloodyb
bloodyb is offline
Je zou het nog een keer kunnen vragen maar als ze daar niet op reageert of nee zegt zou ik er niet al te veel moeite meer voor doe.
Oud 01-10-2013, 17:33
ProBro
ProBro is offline
Citaat:
Je zou het nog een keer kunnen vragen maar als ze daar niet op reageert of nee zegt zou ik er niet al te veel moeite meer voor doe.
Ik heb zon neef/oom heel verhaal adoptatie en hij had het Zelfde hij zij dat ik gewoon een beetje met haar moet praten n als we dan echt vrienden zijn waarchijnlijk over 1 jaar ofzo het weer kan vragen maar ze reageert niet yja
Oud 01-10-2013, 17:35
ProBro
ProBro is offline
Citaat:
Ik heb zon neef/oom heel verhaal adoptatie en hij had het Zelfde hij zij dat ik gewoon een beetje met haar moet praten n als we dan echt vrienden zijn waarchijnlijk over 1 jaar ofzo het weer kan vragen maar ze reageert niet yja
Ze is niet dood vreemd ik heb geen vriendschap van tevoren voor ik heb het gevraagd ik ken haar naam waar ze woont en dat ze van ijs houd dus dat had ik eerst moeten doen een vriend worden
Oud 01-10-2013, 17:37
Verwijderd
Ze wil je niet. Punt.
Oud 01-10-2013, 17:42
ProBro
ProBro is offline
Ok eindelijk goed duidelijk gezegt
Oud 01-10-2013, 18:38
Verwijderd
Ik heb mijn uiterste best gedaan om je taal te ontcijferen en uiteindelijk kan ik alleen maar concluderen dat het em niet gaat worden. Denk ik dan.
Oud 01-10-2013, 18:51
ProBro
ProBro is offline
Citaat:
Ik heb mijn uiterste best gedaan om je taal te ontcijferen en uiteindelijk kan ik alleen maar concluderen dat het em niet gaat worden. Denk ik dan.
sorry goed snel typen op een touchscreen is best wel lastig
Oud 01-10-2013, 18:52
ProBro
ProBro is offline
ben maar brugmug
Oud 01-10-2013, 18:58
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
sorry goed snel typen op een touchscreen is best wel lastig
mischien moet je dan maar wat langzamer type ?
Oud 01-10-2013, 19:21
ProBro
ProBro is offline
Citaat:
mischien moet je dan maar wat langzamer type ?
Nah minipad mini is best
Oud 01-10-2013, 19:36
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Nah minipad mini is best
dat kan dan wel zo zijn. maar op deze manier ben je moeilijk te volgen en kom je ook niet heel serieus over
Oud 01-10-2013, 19:37
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je wilt de taal kennelijk nogal efficiënt gebruiken maar wat hoofdletters en punten en komma's af en toe kan geen kwaad, die raken niet zo gauw op.
Hier ben ik groot voorstander van! Dan kunnen anderen je verhaal beter begrijpen en je daardoor ook beter helpen.
Ook kan je je berichten gewoon wijzigen, zodat je niet steeds meerdere keren gelijk achter elkaar een nieuw bericht hoeft te plaatsen.
Als typen op touchscreen zo lastig is, wacht dan gewoon even met reageren tot je achter de computer zit. Het komt echt niet op een uurtje aan in jouw situatie.
Oud 01-10-2013, 22:42
Verwijderd
ken genoeg meisjes die naar de film willen als vriend, ook als je ze gevraagt hebt. zorg dan wel dat die film niet al te klef is, als je dat doet maak je nooit meer kans dan zien ze he vaak als omkopen heeft me beste vriend gehad
Oud 02-10-2013, 08:10
bierkoning
bierkoning is offline
Als hij het twee keer kort achter elkaar vraagt, en ze zegt de eerste keer nee, dan denkt ze heus een dag later niet van oh hij vindt mij niet meer leuk. Dus ik ga nu wel als gewone vrienden naar de bios.

Kwel jezelf niet, en laat het contact een beetje gaan. Je komt vanzelf wel een ander tegen die wel met je mee gaat.
Oud 03-10-2013, 16:33
ProBro
ProBro is offline
Citaat:
Als hij het twee keer kort achter elkaar vraagt, en ze zegt de eerste keer nee, dan denkt ze heus een dag later niet van oh hij vindt mij niet meer leuk. Dus ik ga nu wel als gewone vrienden naar de bios.

Kwel jezelf niet, en laat het contact een beetje gaan. Je komt vanzelf wel een ander tegen die wel met je mee gaat.
Ok toppie maar het kan gesloten worden ik heb haar al uit mijn hoofd gekregen iedergeval een beetje thx voor de reacties

Regels voor berichten