Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor 'het lijkt me leuk' doet de genderkliniek het niet.
Of je biseksueel bent zal uiteindelijk vanzelf blijken, dat kun je zien aan op wat voor mensen je valt. Hoef je verder niks voor te doen. Ik zou gewoon doen waar je zin in hebt, inclusief meisjes zoenen of jongenskleren dragen, en dan zie je over een paar jaar wel weer verder. Een beetje meelezen op relevante sites (zoals Expreszo) kan ook geen kwaad. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ken maar twee transgenders (waarvan maar eentje die ik persoonlijk echt goed kende) en er zijn mensen (Paranoide bijvoorbeeld) die je hiermee veel beter kunnen helpen, maar ik weet wel dat transgenders helemaal door en door 100% zeker weten dat ze een ander lichaam horen te hebben. Die zijn zichzelf niet tot ze eindelijk een jongen/meisje zijn. In jouw geval klinkt het alsof je denkt dat je anders bent dan mensen van je verwachten en dat je daarom wilt veranderen in iets bij wie mensen het wel zouden vinden passen. Dat in combinatie met twijfels over een eventuele geaardheid kan ervoor zorgen dat je te veel gaat nadenken over alles, maar je klinkt niet alsof je écht per se een jongen wilt zijn - en dat zou bij een transgender wel het geval zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ootje aangezien je alleen met termen werkt...
Ooit van de term of label "Tomboy" gehoord? Dit zijn meiden in.. Meestal.. Een bi or lesbische relatie die het fijn vinden om zich als jongen te kleden en te gedragen. Omdat dit simpelweg fijn is voor hun. http://www.thefreedictionary.com/tomboy Veel succes. |
![]() |
||
Citaat:
Wees tevreden met wat uw herder u gegeven heeft. Viva la vida!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Voel je je ook daadwerkelijk niet goed als meisje? Ben je heel ontevreden over je lichaam en zou je liever man zijn?
Zoals anderen ook al noemden hoef je als meisje echt geen meidendingen te doen, je kunt gerust stoere jongensdingen doen als je dat leuker vindt. Daar hoef je je echt niet voor om te laten bouwen.
||
Citaat:
![]() OT: mischien is het makkelijker om te beginnen bij vriendinnen of een vertrouwens persoon op school of je mentor. het is mischien niet iets waar ze veel aan kunnen doen maar het maakt het mischien wel wat makkelijker om het daarna aan je ouders te vertellen of het erover te hebben.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Liever een jongen zijn...? xRoxy | 40 | 09-04-2013 20:04 | |
Liefde & Relatie |
de lievde van je dromen ontdekt, of toch niet? 17dennis17 | 20 | 27-01-2009 18:14 | |
Liefde & Relatie |
Onmogelijk..of toch niet?! JustOneLove | 21 | 26-05-2006 11:28 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Liefde & Relatie |
bi? of toch niet? FireCracker | 14 | 14-03-2003 07:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Over een meisje Ki Fighter | 10 | 14-12-2002 19:28 |