Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik weet hoe je je voelt, ik weet ook (nog steeds) niet wat ik precies ben. Ik kan wel sneller over een meisje zeggen dat ik het een "lekker ding" vindt dan bij jongens. Ik was ook eigelijk noojt vliefd geweest op een meisje, kheb wel al gezoend met meisjes. Dat vind ik ook heel lekker, ik zeg ook altijd dat ik bi ben, maar weet niet cker of dat echt zo is. Ik wacht wel tot ik een x vliefd wor op een meissie en dan zie ik wel verder
![]() |
![]() |
|
ik weet hoe je je voelt, in zo'n fase zit ik ook
ik heb wel met een meisje gezoend en had daarna óók gevoelens voor haar en sinds kort chat ik met een meisje dat lesbisch is en voel ik me ook aangetrokken tot haar.. ik weet het dus ook niet
|
Hey! ik herken echt heel veel van je verhaal. totdat ik echt verliefd werd... maarrreeh...
ik denk dat je gewoon rustig moet afwachten.het heeft geen haast toch? want mischien blijft het wel gewoon bij tot sommige meiden aangetrokken te voelen. of mischien word je verliefd.. maar loop niet te snel van stapel. ga je door jouw vraag ook niet helemaal gek maken. gewoon afwachten.... succes ![]() |
![]() |
|
je situatie trekt erg op die van mij
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ben ik lesbi bi of toch hetro twijfelwijfy | 4 | 03-10-2016 10:35 | |
Liefde & Relatie |