Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2003, 18:28
FireCracker
FireCracker is offline
ok, ik snap eigenlijk niet helemaal waarom ik hier zo mee zit, maar ik wil toch julie mening en/of advies hierover.
Ik voel me soms wel aangetrokken tot meisjes, maar ik heb nog nooit iets met een meisje gehad, of gezoend ofzo. maar ook nog nooit met een jongen, dus ik weet ook niet wat ik nou lekkerder zou vinden. Ik heb gewoon soms als ik een meisje/vrouw zie dat ik haar echt een lekker ding vind, en ik maak uit mijn vriendinnen groep op dat zij dat zo nooit hebben. Ik heb het ook nog niet ana hen verteld, omdat ik eerst zelf zeker wil weten wat ik nu precies voel, voordat ik het tegen mensen ga vertellen. Ik weet wel zeker dat ik niet lesbisch ben, want daar vind ik jongens veel te leuk voor .
ik wil dus gewoon weten of er hier meer meisjes zijn met zulke gevoelens.

p.s: als het op het verkeerde forum staat of als er al een soortgelijk topic is (ik heb wel goed gezocht ): sorry
Oud 12-03-2003, 18:40
liefschatje
liefschatje is offline
ik weet precies wat je bedoelt, ik heb dit een jaar geleden ook meegemaakt. nu weet ik zeker dat ik bi ben, want ik ben super verliefd op een meisje.

ik had vorig jaar zoiets van "het komt allemaal nog wel" en dat is ook zo. ik zat ook altijd te twijfelen, ik wist het echt niet meer. maar ik zat er niet zo mee. ik werd gewoon verliefd, en het maakte me niet uit of het een jongen of een meisje was. doordat ik het zelf heb geaccepteerd is het niet zo heel moeilijk geweest om het veel mensen te vertellen. ik ben nog niet helemaal "out" maar dat geeft niet, de mensen waar ik om geef hebben het geaccepteerd, vooral omdat ik er zelf heel normaal over doe. ik wens je heel veel sterkte ermee.

oh jaa: ik heb nog wel een vraag aan je: zou je het zelf erg vinden om bi te zijn? of maakt je dat niet uit, maar vind je het gewoon moeilijk dat je niet weet "wat" je bent??

liefs Marleen
Oud 12-03-2003, 18:42
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
liefschatje schreef op 12-03-2003 @ 19:40:
oh jaa: ik heb nog wel een vraag aan je: zou je het zelf erg vinden om bi te zijn? of maakt je dat niet uit, maar vind je het gewoon moeilijk dat je niet weet "wat" je bent??

liefs Marleen
dankje, voor je advies
ik zou er zelf op zich helemaal niet mee zitten, maar zoals je zelf al zegt, ik wil gewoon weten wat ik ben ja.
Oud 12-03-2003, 18:55
ssjpan
ssjpan is offline
Hehe
Ik heb wel eens dat ik een meisje gewoon knap vind, maar niet echt zo van jeuj wat een lekker ding.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 19:41
Verwijderd
elk meisje heeft weleens een fase waarin ze andere meisjes heel interessant vinden.. en meestal waait dat wel weer over..
blaas t niet teveel op. Dat doet de rest wel.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 15:05
avantasia
avantasia is offline
Ik ken ook een meisje die zo is. Daar heb ik geen problemen mee. Mag ik je telefoonnummer, dat vind dat meisje ook leuk?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 17:01
Ceiridwen
Ceiridwen is offline
Ik weet hoe je je voelt, ik weet ook (nog steeds) niet wat ik precies ben. Ik kan wel sneller over een meisje zeggen dat ik het een "lekker ding" vindt dan bij jongens. Ik was ook eigelijk noojt vliefd geweest op een meisje, kheb wel al gezoend met meisjes. Dat vind ik ook heel lekker, ik zeg ook altijd dat ik bi ben, maar weet niet cker of dat echt zo is. Ik wacht wel tot ik een x vliefd wor op een meissie en dan zie ik wel verder
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 18:06
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
**Moonflower** schreef op 12-03-2003 @ 20:41:
elk meisje heeft weleens een fase waarin ze andere meisjes heel interessant vinden.. en meestal waait dat wel weer over..
blaas t niet teveel op. Dat doet de rest wel.
Oud 13-03-2003, 18:18
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
ik weet hoe je je voelt, in zo'n fase zit ik ook
ik heb wel met een meisje gezoend en had daarna óók gevoelens voor haar en sinds kort chat ik met een meisje dat lesbisch is en voel ik me ook aangetrokken tot haar..

ik weet het dus ook niet
Oud 13-03-2003, 18:25
ssjpan
ssjpan is offline
Ik denk ook dat dit meer iets is voor meisjes dat ze een andere meisje leuk/knap vind. Jongens hebben denk ik minder vaak dat ze aan andere jongen knap vinden.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 19:01
Crimson Death
Crimson Death is offline
Jongens zijn ook harig, ranzig, en onpractisch
Alleen meisjes hoeven dat niet allemaal te weten, straks sterft de mensheid uit
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 19:39
butterfly_1
butterfly_1 is offline
Hey! ik herken echt heel veel van je verhaal. totdat ik echt verliefd werd... maarrreeh...
ik denk dat je gewoon rustig moet afwachten.het heeft geen haast toch? want mischien blijft het wel gewoon bij tot sommige meiden aangetrokken te voelen. of mischien word je verliefd..
maar loop niet te snel van stapel. ga je door jouw vraag ook niet helemaal gek maken. gewoon afwachten.... succes
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 20:05
sterre
sterre is offline
je situatie trekt erg op die van mij ik kan maar 1 raad geven: zie gewoon wat de toekomst brengt! ik heb ook vaak dat ik een meisje echt mooi vind en zow en heb lange tijd getwijfels of ik bi was of niet. momenteel denk ik dat ik bi ben, maar ik weet het niet zeker gewoon omdat ik mijn gevoelens nog niet echt vertrouw. het is niet omdat je bv een keer verliefd word op een meisje en/of er mee kust dat je bi of lesbisch bent... echt zeker zal je nooit zijn! maar wacht gewoon rustig af, laat het op je afkomen en zie wat het doet als je ooit eens met een jongen of meisje samen bent! als je je ooit nog vragen stelt ... men email staat in mijn profiel succes!
Oud 13-03-2003, 20:13
Crimson Death
Crimson Death is offline
Naja, ik denk dat ik nu veel mensen napraat, maar kijk gewoon, als je verliefd bent op een meisje, ben je dat, zo niet, dan niet. same met jongens, en kippen, apen, whatever je maar op verliefd word
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 07:42
FireCracker
FireCracker is offline
echt super bedankt voor jullie reacties ik denk dat ik dat maar gewoon ga doen ja, afwachten en kijken hoe alles loopt
Reageren

Regels voor berichten