Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2013, 01:10
lazerboy15
lazerboy15 is offline
Ik zal me ff voorstellen ik ben lazerboy15 ben 16jaar en al twee jaar vrijgezel.

Mijn beste vriendin kreeg een vriend en van die vriend mocht ik haar niet zien het contact is ongeveer een jaar verbroken geweest laterna na veelnpraten hebben we het contact weer kunnen oppakken. Intussen ben ik bevriend geraakt met haar vriend nu vorige week zijn ze in een ruzie gekomen en is het uit gegaan na een relatie van 1, 5jaar voor hun. Ik speelde de psycholoog ze mochten hun verhalen vertellen gaf hun advies maar nu begint mijn beste vriendin dat ze gevoelens heeft voor mij en om eerlijk te zijn ik ook voor haar maar vind het te snel ik ben ook bang voor de reactie van haar ex vriend (ondertussen ook mijn vriend) die nogal veel vrienden heeft.. maar door hem is het contact toen verbroken geweest omdat hij het niet vertrouwde als ik nu toegeef van mijn gevoelens denkt hij dat dat altijd zo is geweest.. wat zouden jullie doen??!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2013, 07:40
hookee
hookee is offline
Nou ja, dat was dan eigenlijk ook zo, wat jou betreft.
Ik denk dat jouw/zijn vriendin nog meer met dit dilemma zit, praat eens met haar hoe je daar het beste mee om kan gaan, misschien is het het beste het nog even onder de pet houden.
Sowieso is/was het niet slim je als relatietherapist op te stellen als je niet neutraal kan zijn, maar da's voor de volgende keer. Aan de andere kant kan je vriend wel veel vrienden hebben, maar JIJ was zijn vertrouwenspersoon. Ik dus mag aannemen dat jullie relatie zó goed is dat je dit ook met hem kan bespreken.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2013, 10:24
lazerboy15
lazerboy15 is offline
Ja maar zo goed is mijn relatje met hem ook weer niet... maar zoiezo bedankt voor de vele informatie!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2013, 12:55
Verwijderd
In het andere topic ga je nog weg met 'jouw' vriendin. Duidt het voortaan aan met een vriendin, niet mijn vriendin, aangezien dat laatste wijst op een liefdesrelatie. Dankjewel.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2013, 13:11
Verwijderd
Alsjeblieft.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2013, 03:48
arPos
arPos is offline
vraag: is ze een robbertje vechten waard...
Reageren

Regels voor berichten