Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2013, 22:51
sayhellox
sayhellox is offline
Hi,

Ik krijg Engels van een aardig mevrouw. (Ik dacht dat ze aardig was). Maar we gingen eens een film kijken in de klas, alleen ik zit met 30 mensen in de klas (dierentuin) en dan is het niet zomaar stil. Maar er riep een meisje (die niemand mag) kei hard in de klas; HOU JULLIE KOPPEN DICHT!!!
Waar bij iedereen: oooh riep (zo van wtf van waar heb jij een grote bek?) Toen riep ik heel hard: Wie denk jij eigenlijk wel niet te zij?! Waarop de lerares helemaal uit haar dak ging tegen mij. Vreselijk kan niet meer herinneren wat ze zei. Maar ze schreeuwde haar longen uit haar lijf. Volgende dag, ik heb het 1e uur gym gehad. Ik loop naar het lokaal van engels. Wij mochten altijd een slok water drinken in de klas omdat we van gym kwamen. Dus ik pak mijn flesje uit mijn tas en toen schreeuwde ze: DAT FLESJE WEG. Waarop ik antwoordde: Mevrouw, ik heb gym gehad. We mochten altijd wat drinken toch? Waarop zij reageerde: FLESJE WEG NU!!! Ik: Ja hallo, ik heb gym gehad ik ben moe als wat ik wil alleen 1 slok water drinken. Toen schreeuwde ze weer; JE BENT HARTSTIE BRUTAAL (blablabla)

Dit is toch zo achterlijk he.
Ben ik nu goed bezig of fout?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2013, 12:52
Elin3
Elin3 is offline
Je docente is geïrriteerd omdat jullie een grote drukke klas zijn en haar reactie is goed voor te stellen. Tijdens het film kijken was jij de laatste die je mond opentrok en blijkbaar daarmee de druppel die de emmer deed overlopen.
Omdat je docente geïrriteerd is en dit afreageert is ze niet gelijk niet aardig meer. Geef haar even de ruimte om bij te komen en ga niet te veel tegen haar in. Het gaat om kleine dingen, maak daar geen onnodig probleem van. Bekvechten met docenten heeft vaak weinig nut.
Oud 10-10-2013, 14:11
Schrödinger
Schrödinger is offline
Je stelt je nogal aan. Beter zoek je geen conflicten met docenten.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2013, 17:33
Verwijderd
Gewoon je mond houden.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2013, 01:28
arPos
arPos is offline
fout, wil je goed bezig zijn dan ga je een constructief gesprek aan en zal je je voornemen de volgende keer niet er een nog grotere dierentuin van te maken door zelf mee te doen met schreeuwen.

Bekken dicht helpt trouwens nog weleens maar dan moet je toch wel enige natuurlijke autoriteit uitstralen binnen de klas.
Oud 12-10-2013, 09:38
Tink*
Tink* is offline
Ik vind je een brutale aap. Je docente reageerde over dat flesje mijns inziens wel overtrokken, maar volgens mij was ze gewoon nog steeds boos op je. Je doet er verstandig aan om de komende dagen sowieso geen conflicten op te zoeken. De docente verlangde stilte van de klas, dit gebeurde niet. Je klasgenote wil overduidelijk wel kijken en zegt daar dus (ook niet op een goede manier) iets van. Ik neem aan dat je docente daar ook wel iets van had gezegd, ware het niet dat jij daarna een opmerking maakte. De opmerking 'wie denk je wel niet dat je bent' of iets in die trant getuigd in mijn ogen van ontzettend veel arrogantie. Ben jij beter dan je klasgenoot? Omdat je ook al aangeeft dat niemand haar aardig mag, dat boeit toch niet? Geheel terecht dat ze jou aanpakte. Het was misschien nog beter geweest om je in een gesprek te laten inzien wat zij vond dat er mis was met die opmerking, want volgens mij zie je dat nog steeds niet. Ik denk net als Eline dat het idd de druppel was voor haar. Ik zou je zeker even gedeisd houden. En als je het echt niet begrijp waarom ze boos op je is, zou je het natuurlijk ook rustig en kalm kunnen vragen in een gesprek met haar.
Oud 13-10-2013, 23:49
sayhellox
sayhellox is offline
Dankje allemaal voor jullie positieve en negatieve reacties. Maar iedereen leert van zijn fouten ik dus ook. Maar het gaat nu beter in de klas, inc met de leraren.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2013, 00:45
arPos
arPos is offline
Dat is fijn te horen, je kan best veel aan ze hebben als ze je mogen
Oud 14-10-2013, 16:43
Tink*
Tink* is offline
Precies, je kunt ze maar beter te vriend houden want je hebt ze nog nodig. Fijn om te horen dat het beter gaat!
Reageren

Regels voor berichten