Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2013, 16:33
Arocx
Arocx is offline
Hallo,
Ik ben erg verliefd op een meid die aliemand heeft. Ze weet dat ik van dr houd, en ik weet dat zij mij leuk vind...we hebben zelfs een paar keer gezoend
T vriendje weet dat we gezoend hebben,
Maar nu is de vraag wat ik moet doen omdat ik echt erg verliefd.
Ik hoop datjullie advies hebben,
Groetjes!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-09-2013, 16:43
Elin3
Elin3 is offline
Ten eerste zou zij niet met je moeten zoenen, aangezien ze een relatie met iemand anders heeft. Zolang zij iemand anders heeft kan jij niets doen. Zij zou ervoor kunnen kiezen om het met haar huidige vriend uit te maken zodat ze met jou kan zijn. (Als haar huidige vriend niet eerst bedenkt haar te dumpen omdat ze vreemd gaat.)
Maar dan nog moet jij je afvragen of je wel echt met haar wil zijn (oké, je bent verliefd, maar zij is duidelijk niet betrouwbaar!).
Oud 27-09-2013, 16:48
bloodyb
bloodyb is offline
Zij heeft met jou gezoend terwijl ze nog een vriend heeft? Dat is niet echt heel sjiek, zowel van jou als van haar. Als ze nu verkering met jou neemt moet je niet vreemd opkijken als ze na een tijdje een andere jongen tegenkomt die héél verliefd op haar is en dan daar mee gaat zoenen!
Oud 27-09-2013, 16:49
Arocx
Arocx is offline
Ik snap t,
Met citaat reageren
Oud 28-09-2013, 19:19
Verwijderd
Als ze al vreemdgaat met jou kan je beter een ander meisje vinden. Er zwemmen meer vissen in de zee.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2013, 16:16
ProBro
ProBro is offline
Kijk uit voor het gedrag van haar vriend
Met citaat reageren
Oud 01-10-2013, 22:46
Verwijderd
als ze met jou vreemd gaat doet ze dat vast ook met een ander, je hebt maar. hart wn sie moet je heel laten
Met citaat reageren
Oud 15-10-2013, 21:54
anonieme dj
anonieme dj is offline
iedereen hieboven heect gelijk maar als dat vriendje dat wel weet is hij dan niet boos op jou ofzo
Met citaat reageren
Oud 15-10-2013, 23:41
arPos
arPos is offline
Citaat:
Hallo,
Ik ben erg verliefd op een meid die aliemand heeft. Ze weet dat ik van dr houd, en ik weet dat zij mij leuk vind...we hebben zelfs een paar keer gezoend
T vriendje weet dat we gezoend hebben,
Maar nu is de vraag wat ik moet doen omdat ik echt erg verliefd.
Ik hoop datjullie advies hebben,
Groetjes!
Ik heb dat 10 jaar volgehouden bij mijn muze en uiteindelijk na jaren uit elkaar gegroeid te zijn met af en toe elkaar weer tegenkomend met dezelfde aantrekking en onze eigen persoonlijke dramas hebben we elkaar weer gevonden en is zij van haar man gescheiden om met mij te kunnen zijn.

Dus als je over 10 jaar nog steeds zo veel van der houdt dat je niet zonder der kan moet je vooral volhouden

Citaat:
Ten eerste zou zij niet met je moeten zoenen, aangezien ze een relatie met iemand anders heeft.
Nou en, dat heeft nog nooit echt wat betekend als zij hoteldebotel op je is, vooral als zij twijfels heeft over haar huidige relatie (en haar vriend zijn werk dus niet doet)

Citaat:
Zolang zij iemand anders heeft kan jij niets doen
Waarom niet, hij heeft toch geen loyaliteit aan haar vriend?

Citaat:
Zij zou ervoor kunnen kiezen om het met haar huidige vriend uit te maken zodat ze met jou kan zijn.
Dat kan ze inderdaad, lijkt me ook wel prettig als je een serieuze relatie met haar voor ogen hebt, maar verder hoeft dat dus niet.

Citaat:
(Als haar huidige vriend niet eerst bedenkt haar te dumpen omdat ze vreemd gaat.)
Dat zou het makkelijkst zijn ja.

Citaat:
Maar dan nog moet jij je afvragen of je wel echt met haar wil zijn (oké, je bent verliefd, maar zij is duidelijk niet betrouwbaar!).
Niemand is echt betrouwbaar, je moet je afvragen of jij haar zo gelukkig kan maken als kerel en zij jou dat je haar wilt vertrouwen en zij jou.

Citaat:
Kijk uit voor het gedrag van haar vriend
Ha! toch op de valreep nog een praktische tip, inderdaad ookal heeft haar vriend het waarschijnlijk zelf verkloot houd er rekening mee dat hij boos op jou is en niet op haar.

Laatst gewijzigd op 15-10-2013 om 23:50.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2013, 23:07
kv-user
kv-user is offline
Aannames... Aannames... Hoe je het ook went of keert, het is verkeerd om te zoenen met iemand die een relatie heeft en vica versa. Niet meer doen dus, zij maakt het uit en komt bij jou, of je blijft van haar af, simple as that.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2013, 21:45
Verwijderd
Ze heeft iemand dus kun je het niet maken om weer met d'r te gaan zoenen tegenover haar vriend (zou je andersom ook niet leuk vinden). Als zij je wil zal ze het eerst uit moeten maken. Maakt ze het niet uit wees dan zo groot om niet tussen hun relatie te proberen te komen.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2013, 16:33
arPos
arPos is offline
Citaat:
Aannames... Aannames... Hoe je het ook went of keert, het is verkeerd om te zoenen met iemand die een relatie heeft en vica versa. Niet meer doen dus, zij maakt het uit en komt bij jou, of je blijft van haar af, simple as that.
Waarom is dat fout? nogmaals wat voor loyaliteit heeft hij aan haar vriend 0.0, het is misschien fout van haar maar ach... vrouwen.
Oud 18-10-2013, 20:49
Verwijderd
Ach, fout. Het is niet altijd even netjes. Daarom doe ik meestal ook nors tegen bitches met vriendjes anders is het slechts een kwestie van tijd voordat ze met mij willen vreemdgaan.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2013, 00:56
arPos
arPos is offline
Ik bedoel maar... kunnen zij toch niets aan doen
Oud 22-10-2013, 15:14
Heer Wil
Heer Wil is offline
Je zou eigenlijk tegen haar moeten zeggen pas weer verder te willen als ze geen andere vriend meer heeft... Of deel jij haar liever?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten