Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2013, 19:34
in-wonderland
in-wonderland is offline
ik heb nu al 6 maanden een vriendje ik hou echt super veel van hem hij ook van mij.
elke keer als ik hem zie ben ik blij.
maar ik blijf de hele tijd denken o straks verlaat hij mij of gaat hij vreemd?
ik heb het gevoel dat ik hem niet kan vertrouwen maar ik heb al eens met hem erover gehad en hij zei dat ik geen zorgen moest maken en ik merkte ook dat hij er erg mee zat dat ik dat dacht. wie heeft dit gevoel ook wel eens gehad? of hoe kom ik ervan af? ik wil dit gevoel zo snel mogelijk kwijt wat ik hou van hem en wil hem niet kwijt en zeker niet door dit gevoel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2013, 19:39
Elin3
Elin3 is offline
Ben je misschien erg onzeker over jezelf, heb je een slecht zelfbeeld? Daardoor zou je sneller kunnen denken dat hij niet langer bij jou wil zijn.
Of geeft hij duidelijke signalen dat hij je wel eens zou kunnen verlaten (uit jou verhaal blijkt van niet)?

Kun je jouw gedachtegang aan ons uitleggen; waarom zou hij jou verlaten?
Oud 21-10-2013, 19:59
in-wonderland
in-wonderland is offline
ik ben inderdaad wel eens onzeker, ik denk soms wel erg snel over bepaalde dingen door. soms denk ik zo ver door over dingen dat die dingen eigenlijk helemaal niet waar zijn. bijvoorbeeld mijn vriend geeft een andere meid een knuffel dan kan ik soms zo ver doordenken dat ik ga twijfelen aan dingen en dan kan ik zover door gaan dat ik denk dat die mij verlaat.
en nee hij geeft echt geen signalen af van dat hij het uit zou willen maken hij doet de leukste dingen met mij en zou het liefst elke minuut bij mij zijn en ik ook bij hem.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2013, 20:08
Elin3
Elin3 is offline
Dan ligt het "probleem" waarschijnlijk bij jou, jouw zelfbeeld is niet zodanig positief dat je het vanzelfsprekend vindt dat hij je niet zomaar laat vallen, maar juist bij je wil zijn. Een beetje onzekerheid is menselijk, daar heeft iedereen (soms) wel last van, dat is prima. Maar je moet je er niet door laten beheersen of angstig door worden.
Probeer jezelf te gaan zien als een leuk/ aardig/ mooi persoon en geloof daar ook in. Als jij ervan overtuigd ben dat jij een gaaf mens bent en leuk bent voor anderen om mee om te gaan verdwijnt die angst dat hij je verlaat vast vanzelf.
Oud 22-10-2013, 01:59
arPos
arPos is offline
Komt je verlatingsangst omdat je het gevoel hebt afhankelijk van hem (en evt anderen) te zijn, of komt het omdat je in het verleden met een groot verlies te maken hebt gehad dat je tot noch toe niet hebt kunnen verwerken?
Oud 22-10-2013, 11:38
ABCCBAXOXO
ABCCBAXOXO is offline
Hee!

Ik heb dit ook bij mijn vorig vriendje gehad omdat ik wist dat hij voordat hij wat met mij had
veel andere meisjes heeft gehad en nog nooit een lange relatie had. Ook was ik erg onzeker over mezelf. Uiteindelijk is hij dus wel vreemdgegaan.. dit kreeg ik pas te horen nadat het uit was.. Ik zeg niet dat je vriendje zo is! Iedereen is anders en die dingen kunnen gebeuren ookal hoort het niet zo. Door erover te twijfelen geef je hem geen fijn gevoel en wanneer en jongen hun ego omlaag gaat bestaat er een grotere kans dat hij een ander leuk gaat vinden.
Dus blijf niet piekeren en zet die dingen van je af! je ziet het meestal niet aankomen dus geniet gewoon van elkaar en zie wat de tijd je brengt!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten