Hoi allemaal,
Ik zit een beetje met een vreemd iets. Ik vind een meisje leuk, en zij mij ook, er zijn alleen wat dingen die ervoor zorgen dat ik het niet helemaal meer snap... hoop dat iemand van jullie me een beetje uit kan leggen wat hier aan de hand is...
Het zit zo, ze is lesbisch, maar ze vind me wel leuk (ik ben trouwens een jongen), ik denk zelf dat ze me ziet als een goeie vriend omdat ze geen verkering met me kan krijgen. Ze vind me heel lief, heel aardig en ze is echt blij dat ze me kent, want ik maak haar gelukkig etc. Dit zegt ze eigenlijk niet allemaal uit zichzelf omdat ik er vaak naar moet vragen. De grote vraag is of dit allemaal wel eigenlijk kan, ik heb haar uitgelegd dat ik haar leuk vind en uiteindelijk vroeg ze op welke manier ik leuk bedoelde, ik had uitgelegd dat ik toch eigenlijk wel een andere leuk bedoelde dan die zij bedoelde. Ik weet niet hoe ze denkt en dat is eigenlijk hetgeen dat me soms in de war brengt. Ik denk er gewoon teveel over, ik kan haar niet loslaten, denk vaak heel de tijd aan haar etc. terwijl ik weet dat het nooit iets had kunnen worden.
Ook op het werk (ze is collega van mij) praat ze nooit over onze whatsapp gesprekken of andere chats, we chatten al ong. een half jaar elke dag met elkaar en ze heeft het er nooit over. Een keer zei ik iets tegen haar op whatsapp en de volgende dag hoorde ze hetzelfde van een andere collega en deed alsof ze er niks van wist (terwijl ik het haar al had verteld). Ik vraag dus waarom dat zo was, maar dat weet ze niet. Op het werk laat ze ook vrij weinig zien van wat ze van me vindt op whatsapp (dus dat ze me heel lief vind etc.) ik denk dat ze dat liever niet laat zien in het openbaar maar weet dat niet zeker.
Sowieso gedraagt ze zich anders naar mij dan naar de rest van de werkgroep, in de werkgroep is ze veel drukker en een beetje bitchy voor de lol terwijl als ze met mij praat ze ineens 'veranderd'. Ze word dan rustiger en helemaal niet bitchy, ze geeft me alle aandacht en we praten ongestoord met elkaar. Oftwel ze gaat met mij anders om dan met de rest van de groep.
Kan iemand mij uitleggen wat dit allemaal betekent, ik wil graag te weten komen waarom ze dat allemaal doet, maar door het aan haar te vragen kom je ook weinig te weten omdat ze zegt dat ze het niet weet. Andere mensen zeggen weer dat ze me probeert te kwetsen, maar ik denk zelf dat ze zoiets nooit zal doen...
Dus kan iemand mij een beetje verder hiermee helpen? Als je 't niet begrijpt wil ik het wel wat duidelijker uitleggen hoor.
p.s. aan de ene kant vind ik haar best veel op me lijken, we hebben ook best wat dingen gemeen met elkaar.
|