Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2002, 18:43
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
hoe jij je vriendinnetje zou behandelen als jij een jongen was geweest??

Als ik een jongen was geweest en ik had een vriendinnetje had ik haar namelijk veel meer verwend en vertroeteld dan mijn vriendje nu bij mij doet... (niet raar opvatten hoor) Maar ik krijg bijvoorbeeld nooit bloemen ofzo, of af en toe een lief klein kadootje, of een kaartje ofzo... of bijvoorbeeld een hele spontane romantische verrassing ofzow.... heb ik nog nooit meegemaakt. Niet dat mijn vriendje niet lief is hoor! Dat is ie namelijk wel maar toch....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2002, 18:48
bracelance
bracelance is offline
ik en mijn vriendin zijn heel erg lief voor elkaar. daarom zijn wij ook HET Forumkoppel van Liefde&Relatie

Bracelance & Highlight
Oud 19-03-2002, 18:50
the_conquer
the_conquer is offline
en ik ben de single van de maand dan
Oud 19-03-2002, 19:41
DJken
DJken is offline
hm...

Tis misschien omdat da bij jou zo is...dat je zo begint te denken... ma bij andere koppels is dat niet...
Kzeg niet dat je alleen bent..

greetz

Oud 19-03-2002, 19:53
*InANna*
*InANna* is offline
Doet ie bij mij ook niet. Hij uit z'n gevoel voor mij helemaal niet zo. Maar ik weet gewoon dat ie van houd. Hij is voor de rest ook wel heel lief hoor... maar ik denk ook dat ik mijn vriendin (als ik jongen was) meer zou verwennen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 20:26
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Nou ik denk dat mijn vriend wel aardig overeen komt met hoe ik zou zijn (denk ik)
Qua romantiek en spontane dingetjes enzo, al is hij toch wel romantischer dan mij
Oud 19-03-2002, 20:26
renetje
renetje is offline
Weet niet denk dat als je dat denk dat er toch iets mis is en dat je meer zoekt dan dat je hebt of zie ik dat verkeerd? kan best hoor zie wel meer dingen anders dan andere haha

[Dit bericht is aangepast door renetje (19-03-2002).]
Oud 19-03-2002, 20:28
GRRR
GRRR is offline
ik vind het onzin dat sommige vrouwen hun liefde van de man willen meten aan de hand vh aantal kados. ik verwen mijn vriendin wel op andere manieren, meerdere keren
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 21:06
more.than.a.woman
more.than.a.woman is offline
als je graag wil dat hij jou vaker verrast, kun je hem misschien een keer verassen. dat vindt ie waarschijnlijk alleen maar leuk en brengt hem misschien op het idee ook es iets voor jou te doen.
Oud 19-03-2002, 21:18
!!kimmetje!!
!!kimmetje!! is offline
Jonngens zijn nou eenmaal niet zo romantisch als meiden ( over het algemeen )
Maar ik denk ook dat dat komt omdat jongens snel denken dat ze slijmerig over komen
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 12:34
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Ik probeer ook absoluut niet zijn liefde voor mij te meten aan de hand van cadeaus. Absoluut niet. Ik vind het namelijk prima zo, ik heb niet meer nodig en ik verwacht ook niets meer. Aan zijn liefde heb ik genoeg. Ik vraag alleen maar of er meer mensen zijn die het ANDERS hadden gedaan als ze een jongen waren geweest (met een vriendin). Ik denk dat veel meiden dat wel hebben, inderdaad omdat meiden denk ik toch iets romantischer zijn (in de meeste gevallen) dan jongens. Er is dus absoluut niets mis in onze relatie en het gaat hartstikke goed en we houden heel veel van elkaar.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 14:05
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
bracelance schreef:
ik en mijn vriendin zijn heel erg lief voor elkaar. daarom zijn wij ook HET Forumkoppel van Liefde&Relatie

Bracelance & Highlight

Goh......

Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 16:59
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef:

Bracelance & Highlight

Nouhou... Ik dacht dat ik dat was met mijn vriend ...

Maar, ik denk dat ik dat wel weet... Ik ben volgens mij in een vorig leven echt al een paar keer man geweest...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 19:09
~tHe OnE aNd OnLy~
~tHe OnE aNd OnLy~ is offline
ik zou als jongen genoeg hebben aan EEN meisje en ik zou DUIDELIJK zijn wat ik van haar vind
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 19:28
Ninnoc
Ninnoc is offline
hmm nooit over na gedacht, ik zou gewoon haar behandelen zo als ik nu mijn vriendje zou behandelen. Ik zou wel een beetje ouderwets zijn, deur open houden ed, eerste keer betalen ed
Oud 20-03-2002, 19:30
Ninnoc
Ninnoc is offline
wijzigen lukt niet dus dan maar zo:

ik zou haar ook prinsesje noemen
Oud 20-03-2002, 19:44
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
!!kimmetje!! schreef:
Jonngens zijn nou eenmaal niet zo romantisch als meiden
Meiden hebben overduidelijk meer fantasie

-Desecrator
Oud 21-03-2002, 14:55
Verwijderd
ik zou iig romantischer zijn.....
meer doen dan wat mijn vriendjuh doet niet denk ik.....hij doet wel genoeg en anders is het weer té....
Ik zou wel vaker een lief smsje sturen ofzow, gewoon zo'n "weltrusten lieffie ik hou van je" smsje, of gewoon midden op de dag "ik denk aan je", of iets als een "goeiemorgen schatje"-smsje. (dan zou ie iig aan me denken als ie 's ochtends wakker wordt, dat lijkt me wel wat want dat zegt heel veel...
Maargoed in de zin van smsjes zou ik dan dus meer doen...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 16:45
Q
Q is offline
Citaat:
GRRR schreef:
ik vind het onzin dat sommige vrouwen hun liefde van de man willen meten aan de hand vh aantal kados. ik verwen mijn vriendin wel op andere manieren, meerdere keren
Zo hee, wat een mannelijke uitspraak. Jij bent de MAN hoor.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 16:50
Q
Q is offline
Citaat:
Wendy Lynn schreef:

Als ik een jongen was geweest en ik had een vriendinnetje had ik haar namelijk veel meer verwend en vertroeteld dan mijn vriendje nu bij mij doet... (niet raar opvatten hoor) Maar ik krijg bijvoorbeeld nooit bloemen ofzo, of af en toe een lief klein kadootje, of een kaartje ofzo... of bijvoorbeeld een hele spontane romantische verrassing ofzow.... heb ik nog nooit meegemaakt. Niet dat mijn vriendje niet lief is hoor! Dat is ie namelijk wel maar toch....
Ik zou haar inderdaad wel verassen met romantische dingetjes, bloemen enz. Kleine knuffelbeertjes of wat dan ook. Misschien ooit eens een weekend naar Parijs of Venetie. Lijkt me harstikke mooi. Tuurlijk weet ik dat het niet echt zou hoeven, maar een beetje extra zou alleen laten zien dat je na een lange tijd nog steeds verliefd bent op degene, zonder het echt duidelijk te hoeven vertellen of te laten showen hoe mannelijk je bent. (zie vorig bericht)

Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 16:53
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Wendy Lynn schreef:
Precies zoals mijn vriendje mij behandelt...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 20:32
luckyleo
luckyleo is offline
Ik denk dat meiden gevoeliger zijn voor presentjes enzo.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 21:57
marlies
marlies is offline
Citaat:
the_conquer schreef:
en ik ben de single van de maand dan

Oud 23-03-2002, 09:35
Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
Als je jongen was,was je jongen.
Had je dus niet de gedachte als een meisje,dus zou je ook niet zo romantisch zijn als een meisje.
Oud 24-03-2002, 22:01
LittleMouse
LittleMouse is offline
ik zou meer romantischer zijn dan mijn vriend! lichtjes bij de bad...zwijmel...rozengeur...mmmm....

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2002, 02:47
Verwijderd
*lol* UHm nee, denk et niet.. mijn vriend is hopeloos... mjah op een goede manier dan he.. ... Ik zou et net zo doen als hij mij behandeld...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten