Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2013, 22:00
brunettespy
brunettespy is offline
Ik ben een meid van 17 jaar en de laatste tijd als ik seks heb met mijn vriend doet het pijn. Laatste 2 weken doenbwe het heel langzaam aan of niet.(we deden het eerst 1-4x per dag)
Ik kan niet te droog zijn. Want ik ben zeik nat. Al voor de seks.
T brand ook als hij in me is en ook al als hij stil in me zit.

Ook kom ik heel moeilijk klaar van de 3 maanden dat we nu seks hebben ben ik misschien maar 5 keer klaargekomen. Niet eens 5 keer. We kunnen ook geen soa hebben omdat we allebei nog maagd waren.

Ik wil niet naar de huisarts. Of naar een ander mannetje/vrouwtje
Oud 21-11-2013, 08:48
bierkoning
bierkoning is offline
misschien ben je wat te gespannen? misschien onbewust. en klaarkomen door penetratie kan ook niet elke vrouw. anders eerst us rustig mond en handwerk doen en een ontspannen sfeer creëren. succes
Oud 23-11-2013, 12:52
Pluis
Pluis is offline
Heb je buiten de seks om ook pijn? Of als je bijvoorbeeld een tampon inbrengt? En is je verder nog iets opgevallen aan je vagina, zoals bijvoorbeeld anders ruikende of eruit ziende afscheiding? Je kunt als vrouw namelijk ook een schimmelinfectie krijgen van onderen (en dat is géén soa) waardoor seks pijn kan doen.
Oud 23-11-2013, 17:22
Rommeltje
Rommeltje is offline
Gewoon naar de huisarts ook al wil je het niet. De huisarts ziet waarschijnlijk iedere dag vrouwen met problemen aan hun vagina. Normaalste zaak van de wereld dus
Met citaat reageren
Oud 23-11-2013, 20:21
bikinigek
bikinigek is offline
soa kun je ook oplopen als maagd als het moet.
maar blijf je nat? of droogt het op? gebruik eens glijmiddel
Met citaat reageren
Oud 25-11-2013, 05:01
brunettespy
brunettespy is offline
toen ik 18-11 seks met hem had. of we wilden het hebben.
was t bed opeens zeik nat. ik ben normaal al heel erg nat maar dit trof echt alles. toen hij in me wilde gaan deed het pijn. okal bewoog hij niet in me of iets. het brandde verschrikkelijk.

toen we de 21e seks hadden was er helemaal niks aan de hand. het deed geen pijn niks alleen na de 5e keer dat we het die dag deden is zijn toompje een beetje ingescheurd en ik bloedde en beetje. maar achteraf twijfelde ik een beetje of ik ook een wondje had en of ik niet ongesteld was geworden. wand sinds ik een zware antibiotica kuur heb merk ik dat mijn pil te licht is.
die avond moest ik mijn laatste pil slikken. 22e bloedde ik ook opeens. 23e bloedde ik smiddags en vandaag ben ik gewoon ongesteld geworden. alleen s ochtend was ik helemaal niks. ik twijfelde heel even of ik misschien zwanger ben of niet. want donderdag deden we het de 1e keer met condoom. en daarna zonder omdat meneer toch niet klaar kon komen en ik was toen al 3 dagen mijn antibiotica vergeten te slikken. maar verder heb ik al mijn vorige keren seks veilig gedaan.

ik heb geen pijn als hij een vinger of ik een tampon er in steek. er is ook niks met mijn vagina zo ver ik weet. hij wilde zelf ook nog ff gynaecoloog spelen en hem viel ook niks op.
qua handwerk enzo kan het ook niet liggen wand daar doen we meestal al 15-20 minuten over.

en ik vertrouw mijn HA niet meer. mijn viendins moeder is ook moslim en die bleek zwanger te zijn (we hebben dezelfde huisarts) en hij heeft t uiteindelijk aan haar moeder verteld. ik heb het er met mn moeder overgehad omdat zij hem ook niet vertrouwd. we komen daar alleen maar als het echt nodig is. maar liever niet als zoiets als dit wand. ik moet maagd blijven tot het huwelijk van haar. okal heb ik haar heel vaak verteld dat ik geen moslim wil zijn.
Oud 25-11-2013, 12:27
Pluis
Pluis is offline
Nou dan ga je toch naar een andere huisarts? Er is niets dat je verplicht om bij dezelfde huisarts te blijven.
Oud 25-11-2013, 23:10
Verwijderd
Inderdaad samen met je moeder een nieuwe huisarts zoeken. Dat je huidige huisarts zijn/haar beroepsgeheim heeft geschonden door met de moeder van je vriendin te gaan praten is best ernstig. Zou niet moeten mogen. Is er misschien een vrouwelijke, huisarts bij jullie in de buurt? Misschien zelfs wel iemand die ook een moslim of ex-moslim achtergrond heeft? Je kan je zorgverzekering bellen, die kunnen je zo vertellen welke huisartsen bij jullie in de buurt nieuwe patienten aannemen. Succes!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2013, 12:15
Sense Infolijn
Sense Infolijn is offline
Ik kan natuurlijk nooit via de chat beoordelen wat de oorzaak is van je pijnklachten, maar ik lees dat je een antibioticakuur gebruikt. Eén van de mogelijke bijwerkingen van antibiotica is dat je last kunt krijgen van een schimmelinfectie (candida). Een schimmelinfectie is dus geen soa, zoals Pluis ook al zei.

Antibiotica doodt bacteriën. Als 'bijeffect' worden er ook melkzuurbacterieën in de vagina 'opgeruimd' en die heb je nodig voor een goede balans in de vagina. Hierdoor krijgen schimmels (waar je normaal geen last van hebt) de kans om flink te gaan groeien. Klachten die dan kunnen ontstaan zijn:
  • brokkelige/kwarkachtige of stinkende afscheiding,
  • jeuk,
  • gezwollen schaamlippen met witte aanslag of witte puntjes,
  • pijn tijdens het plassen,
  • pijn bij het vrijen.

De oorzaak van deze verstoring kan dus antibioticagebruik zijn, maar soms ook het wassen van de vagina met te veel zeep of het te lang inhouden van een tampon.

Het beste is om toch even contact te zoeken met de arts die de antibiotica heeft voorgeschreven en het probleem daar even voor te leggen met de vraag of het om een vaginale infectie als schimmel (candida) kan gaan.
Een andere huisarts zoeken kan natuurlijk, maar dat kost wel extra tijd.
(Jan van Sense)

Regels voor berichten