![]() |
|
![]() |
De candida schimmel leeft normaal in je darmen, is daar heel nuttig, maar soms, door bijvoorbeeld een antibioticakuur of een te gistrijk dieet, kan hij de overhand krijgen. De bacterien daar leven in een precair evenwicht.
Door verkeerd vegen op de wc, dus van achter naar voor, kunnen die anale bacterien naar de vagna wandelen. Normaal zorgt het zure milieu daar voor effectieve eliminatie van schimmels en bacterien, maar door sperma, wat een base is in plaats van een zuur, kan je zuurgraad van slag raken daar. Resultaat: een schimmelinfectie, waar je hem ook weer mee kunt besmetten. Sommige infecties verlopen heel heftig, met pijn, jeuk en afscheiding, de slijmvliezen zwellen op en gaan stuk. Maar soms suddert het wat. De creme heet Miconazolnitraat, het is zonder recept bij de apotheek verkrijgbaar voor 6 Euro, eigen merk, en je smeert het tussen je schaamlippen en ook rond je anus. Hij smeert zijn hele piemel in, en voor de ballen kun je poeder halen. Het voelt redelijk belachelijk, maar als je drie weken twee maal daags smeert, ben je er wel vanaf. Tot de volgende aanval.... Om die te voorkomen kun condooms gaan gebruiken, dan kan zijn sperma je zuurgraad niet meer overhoopgooien. Gebruik ook geen zeep, maar was je gewoon met water. Geen synthetische of strakke kleding, GEEN INLEGKRUISJES! Beter drie keer per dag een schone onderbroek aandoen, want het plastic laagje in het kruisje zorgt voor broei en vocht, en dat vindt zo'n schimmel o zo lekker. Met en ander vriendje heb je misschien nergens last van, maar dat is meestal geen optie.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als zo'n schimmel doorzet kun je de geringste aanraking al niet meer verdragen.
|
Ik heb t ook gehad. En ik heb toen de dokter gebeld. En moest aan de telefoon aan de assistent vertellen wat de problemen waren. Ze heeft toen meteen een recept uitgeschreven. Ik hoefde dus helemaal niet bij de dokter langs te gaan.
T lijkt me wel verstandiger om zeker te weten wat het is en niet zomaar te gaan smeren!!!! Bij mij leek het heel schraal en brandend en ging t steeds kapot. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Seksualiteit |
altijd pijn bij seks meisje833 | 7 | 09-11-2004 13:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
Soa>... hellup!! M*Licious | 5 | 22-08-2003 08:02 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Seksualiteit |
pijn bij vrijen X-je | 22 | 18-04-2002 10:32 |