Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2014, 11:25
nathalie02
nathalie02 is offline
Ik zelf ben een geheel onthouder hormonen gaan niet samen met alcehol en drgs, geef mij maar lekker een jus of een spa!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-01-2014, 11:50
Verwijderd
Ik geloof niet dat geheelonthouders normaal de interesse hebben om het forum Drugs en Alcohol open te klikken
Met citaat reageren
Oud 01-01-2014, 12:20
Verwijderd
gay
Met citaat reageren
Oud 01-01-2014, 13:57
Patataap
Patataap is offline
Vind het altijd zo speciaal dat geheelonthouders het altijd van de daken moeten schreeuwen. Je bent echt geen god omdat je niet drinkt hoor.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2014, 14:22
DAH
DAH is offline
Niets mis met alcohol, zou ik zeggen. Ik had vroegâh het plan om geheelonthouder te zijn, maar ik ben van mening veranderd. Als je jezelf niet vertrouwt met alcohol moet je het niet drinken, lijkt me, maar je hoeft ook niet gelijk veel te veel te nemen. Niets mis met een wijntje op zijn tijd.
Maar doe gewoon waar jij je het fijnst bij voelt.
Oud 02-01-2014, 10:40
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
KIJK MIJ KIJK MIJ IK BEN GEHEELONTHOUDER IK BEN ZOVEEL BETER STRAIGHT EDGE!!1111111!1!1

Niet zo'n fan van dat soort mensen.
Oud 02-01-2014, 10:46
Verwijderd
Maak eens niet zo'n drama, TS deelt wat, vraagt naar wie nog en verder is er geen preek ofzo, dus allemaal wat minder hoog van de toren kan ook.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2014, 11:30
Vice
Vice is offline
Citaat:
Vind het altijd zo speciaal dat geheelonthouders het altijd van de daken moeten schreeuwen. Je bent echt geen god omdat je niet drinkt hoor.
Dat is niet mijn ervaring. En speciaal zijn ze niet, maar ze behoren wel zwaar in de minderheid. Ik snap dan ook wel dat ze het aangeven, omdat dat veel mensen vanuit gaan dat iedereen wel alcohol drinkt.
Oud 02-01-2014, 14:18
Dylan4real
Dylan4real is offline
Een beetje drinken ga je niet dood aan. Ze zeggen zelfs dat het goedt voor je is.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2014, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Ik had vroegâh het plan om geheelonthouder te zijn, maar ik ben van mening veranderd.
Dit herken ik, haha: "IK HOEF GEEN ALCOHOL IK GA NOOIT ALCOHOL DRINKEN."

Tot mijn zestiende gelukt.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2014, 20:04
Verwijderd
Ik ben geen geheelonthouder, maar drink zo ongeveer 1-2 keer per maand 0.5-1 glazen wijn of likeur. Ik heb er gewoon meestal geen zin in.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2014, 19:19
Zamorak
Zamorak is offline
Ik ben geheelonthouder.
Sorry grapje.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2014, 00:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik rook alleen. Mensen zijn inderdaad altijd heel verbaasd als ik zeg dat ik niet drink en willen altijd gelijk de reden weten, alsof het zo ontzettend uitzonderlijk is ofzo. Ik kan er gewoon niet zo goed tegen en ik vind dronken mensen ook verschrikkelijk, dus dat komt me prima uit.
Ik heb wel eens een barman gehad die vroeg wat ik in mijn cola light wilde. Een rietje, zei ik toen. Hij keek alsof hij water zag branden en hij vroeg daarna voor de zekerheid of ik geen alcohol wilde. Nee, dan had ik dat wel besteld

Ik heb geblowd tot mijn 18e en toen het legaal werd om te halen, kon ik daar ook ineens niet meer tegen (een keertje een klotetrip hebben, oke, maar drie keer achter elkaar was voor mij het teken om te stoppen). Dat is wat meer geaccepteerd, niemand hoeft ook te weten waarom ik niet blow.
Oud 04-01-2014, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Dit herken ik, haha: "IK HOEF GEEN ALCOHOL IK GA NOOIT ALCOHOL DRINKEN."
haha idd, tot m'n broer zei: hahahaha bluf dat je dit weg ad (wat hij ook echt echt dacht dat ik dat niet zou doen q)
Met citaat reageren
Oud 06-01-2014, 22:39
HistoryMan
HistoryMan is offline
Ik ben onthouder.
Dus?
Ik heb geen problemen met mensen die roken en drinken, hoewel ik het wel vreemd vind waarom mensen drugs gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2014, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Ik ben onthouder.
Dus?
Ik heb geen problemen met mensen die roken en drinken, hoewel ik het wel vreemd vind waarom mensen drugs gebruiken.
En hoezo dat? Daarnaast, hou oud ben je?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2014, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Ik ben onthouder.
Dus?
Hoewel ik zelf geen drugs gebruik snap ik het opzich wel
Met citaat reageren
Oud 07-01-2014, 23:13
Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Ik ben onthouder.
Dus?
Alcohol is de grootste harddrug die er bestaat
Met citaat reageren
Oud 09-01-2014, 23:38
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Ik zelf ben een geheel onthouder hormonen gaan niet samen met alcehol en drgs, geef mij maar lekker een jus of een spa!
ik ben liever bob dan dronken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten