Advertentie | |
|
![]() |
|
Wanneer ik wikipedia artikel Wet bewaarplicht telecommunicatiegegevens mag geloven, worden alleen je internet-connectie gegevens bewaard.
Wat ik heb begrepen van TOR is dat je surfgegevens versleuteld worden. Mocht je internet service provider of andere mensen met je mee willen kijken, dan hebben ze niet zoveel aan de versleutelde data. (tenzij zij zin/tijd hebben om jaren lang de versleutelde bewaarde data te ontsleutelen). Daarnaast is de vraag: Ben jij voor de (wereldwijde) justitie/leger/geheime diensten interessant genoeg om te volgen?
Laatst gewijzigd op 19-01-2014 om 00:15. |
![]() |
|
TOR kan anonimiteit bieden wanneer je voldoende clue hebt en dat staat ironisch genoeg een beetje haaks op de vaak heersende gedachte dat wanneer men "op TOR zit" anoniem is. Interessant leesvoer, wellicht.
|
Ik heb Ghostery als add-on geïnstalleerd, alle beetjes helpen...
|
![]() |
|
Handige extensie, hookee.
Maar je kan bij bepaalde browsers zo instellen dat hij automatisch je cookies leegt, wanneer jij je browser sluit. Wel moet je dan overal weer inloggen en worden je cookies tijdens je surfsessie bewaard.
Laatst gewijzigd op 21-01-2014 om 14:19. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|