Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2014, 13:27
secretgirly
secretgirly is offline
A

Laatst gewijzigd op 08-02-2014 om 15:03.
Advertentie
Oud 06-02-2014, 16:24
Elin3
Elin3 is offline
Zolang jij nog op de school les hebt waar hij les geeft is het sowieso niet verstandig iets met je gevoelens te doen... Kan voor hem behoorlijk ongemakkelijk zijn om te weten dat jij hem leuk vindt en wettelijk gezien kan hij ook in de problemen komen als hij op een romantische manier met jou om zou gaan.

Daarnaast nog even een opmerking; Je had drie jaar geleden les van hem, in de tussentijd ben jij waarschijnlijk best wel veranderd en misschien hij ook wel (en kende je hem natuurlijk ook niet door en door). Je zou best wel eens bedrogen uit kunnen komen als je ervan overtuigd bent dat je hem nog steeds leuk vindt. Je bent namelijk al snel geneigd iemand die je leuk vindt en niet vaak ziet te perfectioneren in jouw gedachten. Vervelende trekjes vergeet je al snel en hij lijkt nu de perfecte man voor jou. Lijkt...
Zelf heb ik ook na een aantal jaren weer contact gekregen met een jongen die ik daarvoor helemaal geweldig vond, ik vond hem nog steeds leuk, maar het contact viel enorm tegen. Het beeld dat ik van hem had gekregen/ gemaakt klopte gewoon niet meer met de jongen die hij geworden was. Nu zie ik hem nooit meer en dat is eigenlijk wel prima zo. Het is gewoon best wel zonde van je tijd en energie om die te steken in iemand die eigenlijk niet echt bestaat.
Oud 06-02-2014, 19:14
secretgirly
secretgirly is offline
Citaat:
Daarnaast nog even een opmerking; Je had drie jaar geleden les van hem, in de tussentijd ben jij waarschijnlijk best wel veranderd en misschien hij ook wel (en kende je hem natuurlijk ook niet door en door).
Ik heb in die tussentijd nog wel vaker met hem gesproken. Ookal had ik les van een andere leraar voor dat vak, ik vroeg Sven af en toe om extra hulp. Ik heb in totaal in die drie jaar tijd nog 16 keer met hem afgesproken op school voor wat hulp. Ik heb hem in die tijd best goed leren kennen, en ik weet eigenlijk heel veel over hem. En hij ook over mij.

Verder heb je helemaal gelijk, ik ben zeker niet van plan iets met mijn gevoelens te gaan doen. Maar áls ik ooit de kans zou krijgen.. weet ik niet of ik mezelf in bedwang zou kunnen houden haha. Bedankt voor je reactie!
Oud 12-02-2014, 11:05
Verwijderd
in principe kan je alles romantiseren, jij weet zelf het beste of het oke is of niet. Als jij er vertrouwen in hebt, doe het vooral!!

you go girl xx
Oud 13-02-2014, 12:35
TheHunter
TheHunter is offline
Uit je hoofd zetten.
Oud 13-02-2014, 18:04
Elin3
Elin3 is offline
Zonder openingspost heeft dit topic natuurlijk niet zoveel nut. Er gaat een slotje op!

Regels voor berichten