Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2014, 19:45
drozax
drozax is offline
Ik ken al een tijdje een meisje en praat veel met haar. Ook flirt ik soms met haar vindt ze leuk en gezellig. Ik vroeg ook of ze een keer iets kwam doen en ze zei ja. Nadat ze mee vet aardig en zoizo tof noemde vroeg ze wat ik van haar vondt en antwoorden dat ik haar tof vindt. Nu vroeg ik me af waarom ze dat vroeg en ze gaf als antwoord dat ze zich afvroeg of ik der een aardig meisje vindt en dat ze vriendje heeft zomaar ineens uit het niets.
Dus ik vraag me af is ze hier nu een spelletje aan het spelen of wat is dit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2014, 20:08
bierkoning
bierkoning is offline
wij weten dat helaas niet. vraag het haar. dan heb je duidelijkheid
Oud 06-01-2014, 20:14
drozax
drozax is offline
Bierkonning je hebt helemaal gelijk maar als het wel allemaal echt waar is dan zal het nooit meer zijn zoals het was en ik vroeg me af of jullie misschien een idee hadden naar aanleiding van mijn verhaal maar toch bedankt
Met citaat reageren
Oud 06-01-2014, 21:36
HistoryMan
HistoryMan is offline
Ze heeft dus opeens een vriendje?
Dat is wel vreemd want ik ben ook vrienden met een meisje en die verteld dat soort dingen altijd eerst aan mij...
Ik denk niet dat ze het slecht bedoeld.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2014, 21:51
drozax
drozax is offline
Hoe bedoel je history man. En ja ze vroeg aan mij wat ik van haar vond en zij wel tof en toen poef ineens een vriendje waar ik nog nooit van gehoord heb
Met citaat reageren
Oud 06-01-2014, 22:57
HistoryMan
HistoryMan is offline
En wat vind ze van jou?
Ook tof of leuk.
Nou wat ik bedoel is dat het een beetje vreemd is als ze opeens een vriendje heeft als jullie vrienden waren. (Want het is nogal vreemd dat ze opeens een vriendje heeft terwijl jullie gezoend hebben)
Met citaat reageren
Oud 07-01-2014, 05:54
drozax
drozax is offline
Historyman zij ve zij dat ze met vet aardig en tof vondt en nee ze heeft me niet gezoend dan zou ik het helemaal apart vinden
Met citaat reageren
Oud 07-01-2014, 06:06
HistoryMan
HistoryMan is offline
Oooooooh excuses ik haal 2 topics door elkaar
Met citaat reageren
Oud 07-01-2014, 06:26
drozax
drozax is offline
Oké dan maakt niet uit maar denk dat ik je antwoorden dan maar even als inrelevant moet zien of dat dan weer niet
Met citaat reageren
Oud 07-01-2014, 19:14
Heer Wil
Heer Wil is offline
Ze vindt d'r andere vriendje niet zo leuk meer, vind jou spannender en hoopt dat het wederzijds is zodat ze het met haar oude vriendje kan uitmaken met de zekerheid dat jij hem opvolgt.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2014, 21:29
drozax
drozax is offline
Heer wil oké maak je dat uit dit verhaal. Ja zou best kunnen maar daar moet ik dan met zekerheid achter zien te komen en dat wordt ook pittig
Met citaat reageren
Oud 10-01-2014, 18:21
Heer Wil
Heer Wil is offline
of ze dacht gewoon vrienden te zijn en was bang dat jij haar wel leuk vond idd. Als je echt met haar flirt enzo is het niet vreemd het haar te vragen ondanks dat ze al n vriend heeft.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2014, 15:51
drozax
drozax is offline
heer wil dus jij denkt dat het geen rare vraag is als ik vraag wat ze van me vindt in deze situatie?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2014, 16:49
arPos
arPos is offline
Citaat:
Dus ik vraag me af is ze hier nu een spelletje aan het spelen of wat is dit.
Neem mn advies ga er vanuit dat ze altijd spelletjes speelt
Oud 15-01-2014, 17:57
drozax
drozax is offline
Arpos dat klinkt niet zo positief of moet ik het op een anderen manier interpreteren?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2014, 16:14
arPos
arPos is offline
Citaat:
Arpos dat klinkt niet zo positief of moet ik het op een anderen manier interpreteren?
Dat kan wel positief zijn, mijn ervaring is gewoon dat de meeste (en deze klinkt als die catagorie) nooit duidelijk en precies zeggen wat bedoeld wordt.

Zoals jouw OP, daar staat niet ik hey ik vind je tof er staat; hey ik vind jou wel leuk genoeg om mee rond te hangen, 'het vriendje hebben' is gewild zijn dat is een factor die je als mens aantrekkelijker maakt, ook als man, gewild zijn kan op het vlak van liefde, seks of cariére maar het werkt. (los van of het waar is of niet dat is de reden om het te zeggen al heeft ze er waarschijnlijk niet eens over nagedacht)
Oud 16-01-2014, 18:30
drozax
drozax is offline
Dat is zeer mooi gezegd arpos en had het nooit zo bekeken. Maar even iets nieuws. Ik kreeg het gister met haar een gezellig gesprek maar ik vondt dat ik te dicht bij der vriend kwam en gaf dat aan door te zeggen dat hij aardig en leuk ik haar ook vindt ze wel een vriendje heeft. Toen begon ze zich opeens te verschuldigde daarvoor en ze zij dat ze zich heel erg schuldig voelde en dat ze het erg zielig voor mee vondt. Is dit normaal of bedoelt ze iets aparts?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2014, 21:42
Volk
Volk is offline
Ik denk niet dat ze met je speelde. Ik denk dat ze het vermoeden had dat jij haar leuk vond en dat ze je waarschuwde dat dat geen zin had door te zeggen dat ze een vriendje heeft. Ze wilde je geen verkeerde ideeën geven. Nu blijkt dat jij haar toch leuk vindt en is haar opzet dus mislukt. Ze heeft er spijt van dat jij verkeerde ideeën hebt gekregen en vindt het zielig voor jou dat je haar leuk vindt want ze is al bezet en niet van plan haar vriend voor jou op te geven.

Zo komt het op mij over.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2014, 21:51
drozax
drozax is offline
Oké als dat zo is vraag ik me wel af waarom ze redelijk loopt te flirten en wel overlaat komen of ze me geweldig vindt op sommige aspecten.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2014, 08:20
Volk
Volk is offline
Misschien is ze gewoon aardig, jongens vatten dat vaak op als flirten. Waarom zou ze bepaalde aspecten van jou niet geweldig vinden? Ze is toch met je bevriend, natuurlijk vind ze je op bepaalde punten geweldig.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2014, 13:03
arPos
arPos is offline
Citaat:
Zo komt het op mij over.
Toegeven kan heel goed, moeilijk te bepalen als je zelf niet in het gesprek zit...

Maar "ik heb een vriend" heeft mij nog nooit tegen gehouden
Oud 18-01-2014, 18:31
drozax
drozax is offline
Volk dat aardig zijn kan wel kloppen maar dat geweldig komt omdat ze me heel val dat noemt en heel vaak zegt dat ik mooie dingen zegt enzo. Arpos hoe bedoel je dat?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2014, 18:55
Heer Wil
Heer Wil is offline
"Toen begon ze zich opeens te verschuldigde daarvoor en ze zij dat ze zich heel erg schuldig voelde en dat ze het erg zielig voor mee vondt."

als ze je zielig vindt kiest ze blijkbaar voor d'r vriend. Als ze verliefd was keek ze eerder wat tegen je op en deed haar best om het je naar je zin te maken door het bijvoorbeeld al uit te maken met die andere. Ze houdt wel van veel aandacht blijkbaar
Met citaat reageren
Oud 19-01-2014, 19:57
drozax
drozax is offline
Oké heer wil dat klinkt als en goede reden. Ik ga nog wel gewoon met der om enzo en nu begint ze me een beetje te negeren dus weet niet wat nu mis doe
Met citaat reageren
Oud 20-01-2014, 00:13
Volk
Volk is offline
Waarschijnlijk doe je niks verkeerd maar wil ze je geen valse hoop geven.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2014, 15:00
drozax
drozax is offline
Oké maar dan kan ze toch nog wel gewoon met me praten want als he iemand negeert is pas vervelend
Met citaat reageren
Oud 05-02-2014, 19:48
drozax
drozax is offline
He mensen ik heb al een tijdje niet van me laten horen door vakantie. Maar ze negeerde me niet want kreeg later een berichtje van der dat ze het heel leuk vondt om te praten maar ze had het gewoon veel te druk met der toetsweek dus heeft zich daar voorverontschuldigt en goed gemaakt (terwijl niet bood was)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten