Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zoals jouw OP, daar staat niet ik hey ik vind je tof er staat; hey ik vind jou wel leuk genoeg om mee rond te hangen, 'het vriendje hebben' is gewild zijn dat is een factor die je als mens aantrekkelijker maakt, ook als man, gewild zijn kan op het vlak van liefde, seks of cariére maar het werkt. (los van of het waar is of niet dat is de reden om het te zeggen al heeft ze er waarschijnlijk niet eens over nagedacht)
|
![]() |
Dat is zeer mooi gezegd arpos en had het nooit zo bekeken. Maar even iets nieuws. Ik kreeg het gister met haar een gezellig gesprek maar ik vondt dat ik te dicht bij der vriend kwam en gaf dat aan door te zeggen dat hij aardig en leuk ik haar ook vindt ze wel een vriendje heeft. Toen begon ze zich opeens te verschuldigde daarvoor en ze zij dat ze zich heel erg schuldig voelde en dat ze het erg zielig voor mee vondt. Is dit normaal of bedoelt ze iets aparts?
|
![]() |
|
Ik denk niet dat ze met je speelde. Ik denk dat ze het vermoeden had dat jij haar leuk vond en dat ze je waarschuwde dat dat geen zin had door te zeggen dat ze een vriendje heeft. Ze wilde je geen verkeerde ideeën geven. Nu blijkt dat jij haar toch leuk vindt en is haar opzet dus mislukt. Ze heeft er spijt van dat jij verkeerde ideeën hebt gekregen en vindt het zielig voor jou dat je haar leuk vindt want ze is al bezet en niet van plan haar vriend voor jou op te geven.
Zo komt het op mij over. |
![]() |
||
Citaat:
Maar "ik heb een vriend" heeft mij nog nooit tegen gehouden ![]()
|
![]() |
"Toen begon ze zich opeens te verschuldigde daarvoor en ze zij dat ze zich heel erg schuldig voelde en dat ze het erg zielig voor mee vondt."
als ze je zielig vindt kiest ze blijkbaar voor d'r vriend. Als ze verliefd was keek ze eerder wat tegen je op en deed haar best om het je naar je zin te maken door het bijvoorbeeld al uit te maken met die andere. Ze houdt wel van veel aandacht blijkbaar |
![]() |
|
![]() |
He mensen ik heb al een tijdje niet van me laten horen door vakantie. Maar ze negeerde me niet want kreeg later een berichtje van der dat ze het heel leuk vondt om te praten maar ze had het gewoon veel te druk met der toetsweek dus heeft zich daar voorverontschuldigt en goed gemaakt (terwijl niet bood was)
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik hier in vredesnaam mee? Maxwel | 3 | 10-06-2014 07:37 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik hier nou mee Chantal-31 | 1 | 13-05-2014 09:30 | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik er mee Girliej91 | 9 | 13-07-2010 08:25 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik hier mee? anoniem93 | 13 | 06-04-2009 17:19 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik hier nu weer mee *iemand advies?* hmm-hmm | 18 | 30-09-2007 19:50 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik hier mee aan..? Miss*Pain | 5 | 08-01-2003 17:14 |