Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2010, 18:35
Girliej91
Girliej91 is offline
Hoi allemaal

Ik kwam laatst een jongen tegen in de kroeg. Hij heeft toen zijn nummer gegeven en we hebben bijna elke dag contact en we hebben al een x afgesproken wat heel leuk was.

Alleen nou was ik gister jarig en dat was hij vergeten. Ik heb toen gevraagd hoe leuk hij me vind nou hij zegt ja heel leuk blabla maar ik kan niet meer verliefd worden. Nou ben ik ook niet verliefd ofzo dat duurt altijd even maar wat moet ik hier nou mee. Gewoon laten gaan? Of hebben jullie misschien enig idee waarom hij zo zou kunnen denken?

Zelf denk ik dat hij niet genoeg geintresseerd is in me anders vergeet je iemand zn verjaardag toch niet? Mja ken hem nu een paar weken.

THNX alvast voor het lezen en laat een reactie achter als je me kan helpen x
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2010, 18:43
Akhlys
Akhlys is offline
Denk niet dat je van iemand kan verwachten dat hij na een paar weken niet per ongeluk je verjaardag kan vergeten. Bij mij gaat er ook behoorlijk wat tijd overheen wil ik iemands verjaardag kunnen onthouden. Maakt niet uit hoe leuk ik iemand vind, dus ik denk niet dat dat veel zegt.

Hij zegt dat hij niet meer verliefd kan worden. Lijkt mij nogal onzin. Ik denk eerder dat hij actief probeert om niet meer verliefd te worden. Misschien kan je proberen erachter te komen waarom dat is, zodat jij er rekening mee kan houden. Kan zijn dat hij vaak gekwetst is of dat hij vindt dat hij niet meer logisch nadenkt als hij verliefd is etc. Het kan behoorlijk wat redenen hebben.

Jullie hebben regelmatig contact en spreken af. Dat lijkt me een goeie zaak, dus zet dat vooral door. Je bent in ieder geval op de goeie weg. In de tussentijd kan je aftasten wat zijn gevoelens zijn voor jou en hebben jullie allebei de tijd om het nog een beetje te laten groeien (aangezien je zegt dat het voor jou meestal ook een tijdje duurt). Mocht het uiteindelijk op niks uitlopen, dan heb je het in ieder geval geprobeert
Oud 07-07-2010, 09:07
Volk
Volk is offline
Ik vind het eigenlijk niet meer dan logisch dat hij je verjaardag vergeet. Jullie kennen elkaar amper. Nog maar net een paar weken.

Verder wat Akhlys zegt. Gewoon vragen waarom hij niet verliefd kan worden. En het gewoon gezellig blijven houden met contact en afspreken natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2010, 09:19
Verwijderd
Ik ben al verbaasd dat je in die korte tijd uberhaupt je verjaardag tegen hem hebt genoemd, laat staan dat je van hem verwacht dat hij het onthoudt.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2010, 10:50
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Ik ben al verbaasd dat je in die korte tijd uberhaupt je verjaardag tegen hem hebt genoemd, laat staan dat je van hem verwacht dat hij het onthoudt.
Sommige mensen zijn daar heel punctueel in, ik ook niet overigens. Ik weet ook niet hoe de TS het aangekondigd heeft, van he ik ben jarig kom je dan ook langs of goh ik ben dan jarig en dan geef ik ook een feest etc. Als je het dan vergeet is het wel wat pijnlijker idd.

Voor de rest ja, als hij aangeeft niet verliefde te kunnen worden, dan zit er weinig toekomst in lijkt mij. Op relationeel gebied dan.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2010, 16:40
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Mannen vergeten verjaardagen, dat is een gegeven. Ik ben nog wel eens bijna de verjaardag van een broer vergeten.
Oud 12-07-2010, 19:32
Gewoon thijs
Gewoon thijs is offline
Duuuuuss... ik ben niet de enige met een kort termijn geheugen? Sterker nog ik val op een meisje waarvan ik de eerste 2dagen haar naam vergat ... das pas slecht!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2010, 22:02
miguel301
miguel301 is offline
Citaat:
Duuuuuss... ik ben niet de enige met een kort termijn geheugen? Sterker nog ik val op een meisje waarvan ik de eerste 2dagen haar naam vergat ... das pas slecht!
Inderdaad, je bent niet de enige met een kort-termijnsgeheugen!!
Oud 12-07-2010, 22:03
Akhlys
Akhlys is offline
Citaat:
Dat heb ik inderdaad ook wel vaker.. nogal beschamend, maar hej, we kunnen er niks aan doen
Oud 13-07-2010, 08:25
Verwijderd
als hij zegt dat hij geen relatie wil, hoef je hem niet meteen te laten gaan,
als ik jou was zou ik het volgende doen,
1. gewoon lekker blijven kletsen
2. nog vaker afspreken
3. zorgen dat je vrienden wordt/blijft
4. hem zeker niet vergeten
5. laten merken dat je hem belangrijk vind.

als je zorgt dat jullie goede vrienden worden en je doet gewoon aardig tegen hem dan komt de verliefdheid vast vanzelf ook bij hem!!
alleen als je het bovenstaande hebt gedaan en je merkt dat alles van jou kant komt zou ik idd overwegen hem te laten gaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten