Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2014, 22:03
Jepsio
Jepsio is offline
Hey ik ben 16 jaar en ik heb een meisje leren kennen via internet we zijn op een korte tijd close geworden echt close ze had gevoelen voor me maar opeens is ze een koppel met haar beste vriend haar enigste beste (vriend buiten mij en haar andere beste vriendin) ik heb gwn gezecht kies mij of hem als je hem kiest verlaat ik je omdat ik ook een KANS wou omdat ik der altijd op het rechte pad zet kwou zelfs bellen naar der school omdat ze gepest werd...

Kwou der laten gaan maar ik kan het niet ,zij zou me vreselijk missen

Kheb wijze raad nodig van oude mensen die er ervaring mee hebben
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2014, 23:00
bierkoning
bierkoning is offline
ja dat kan gebeuren. Ze is met een andere jongen. pech gehad. Wil je haar in je leven als gewone vriendin? Doe dan gewoon lief tegen haar. Wie weet gaat het met drie maanden uit en heb je weer kans.
Oud 04-03-2014, 12:26
Verwijderd
Gewoon laten doen waar ze zin in heeft.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2014, 18:59
InezLeeuwx
InezLeeuwx is offline
Het is wel kut maar je moet gwn geduld hebben denk ik....
Met citaat reageren
Oud 04-03-2014, 20:07
Jepsio
Jepsio is offline
Citaat:
Het is wel kut maar je moet gwn geduld hebben denk ik....
Heel k*t ik was woest wist niet wat ik moest doe nu is alles verkl**t heb alles van der verwijdert geen contact met der meer heb er niet veel last meer van ik denk dat zij een hoop last zal hebben ik was een van der weinige beste vrienden nu besef ik dat ik het heb verkl**t nu nog hopen dat er een wonder gebeurt
Met citaat reageren
Oud 04-03-2014, 20:10
Jepsio
Jepsio is offline
Citaat:
ja dat kan gebeuren. Ze is met een andere jongen. pech gehad. Wil je haar in je leven als gewone vriendin? Doe dan gewoon lief tegen haar. Wie weet gaat het met drie maanden uit en heb je weer kans.
Als ik stout mag zijn hoop ik stiekem dat het uit gaat binnen paar maanden/weken dat ze gaat beseffen dat ik misschien gelijk ga hebben dat een relatie een GOEDE vriendschap kan kapot maken dat heb ik gezien van mijn zus nu heeft ze der spijt van...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2014, 20:14
Jepsio
Jepsio is offline
Citaat:
Gewoon laten doen waar ze zin in heeft.
Mjha kan haar niet dwingen om verliefd op me te worden, maar het zou zo spannend zijn eindelijk men eerste liefje... Als ze men lief zou zijn zou ik bang zijn de jeugd heeft niet echt door dat je niet eeuwweg verliefd kan zijn dat je dan van elkaar moet houden en graag zien als je weet wat ik bedoel
Met citaat reageren
Oud 04-03-2014, 20:29
Unknown123
Unknown123 is offline
Heb je haar eigenlijk wel ooit in het echt ontmoet of nog niet? Lijkt me denk ik wel handig als je erg close bent?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2014, 20:52
Jepsio
Jepsio is offline
Citaat:
Heb je haar eigenlijk wel ooit in het echt ontmoet of nog niet? Lijkt me denk ik wel handig als je erg close bent?
Nog niet alleen gebeld, maar ze was echt speciaal voor me, woorden kunnen mooi zijn maar je weet niet of ze het meende ik was gewoon te blij had bijna men first lover toen is alles nu int water gelopen durf niet echt meer contact op te zoeken heb veel achter haar gelopen hmmz
Met citaat reageren
Oud 04-03-2014, 21:40
InezLeeuwx
InezLeeuwx is offline
Citaat:
Heel k*t ik was woest wist niet wat ik moest doe nu is alles verkl**t heb alles van der verwijdert geen contact met der meer heb er niet veel last meer van ik denk dat zij een hoop last zal hebben ik was een van der weinige beste vrienden nu besef ik dat ik het heb verkl**t nu nog hopen dat er een wonder gebeurt

Als je van iemand houd laat diegene los, als ze echt van je houd komt ze wel terug!! (Geloof mij, ik weet hoe kl*te deze situatie is.. )
Met citaat reageren
Oud 05-03-2014, 09:19
Jepsio
Jepsio is offline
Citaat:
Als je van iemand houd laat diegene los, als ze echt van je houd komt ze wel terug!! (Geloof mij, ik weet hoe kl*te deze situatie is.. )
Hoop ik duurt het dan lang voor ze trug komt ?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2014, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Mjha kan haar niet dwingen om verliefd op me te worden, maar het zou zo spannend zijn eindelijk men eerste liefje... Als ze men lief zou zijn zou ik bang zijn de jeugd heeft niet echt door dat je niet eeuwweg verliefd kan zijn dat je dan van elkaar moet houden en graag zien als je weet wat ik bedoel
Dat weet ik niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten