Advertentie | |
|
![]() |
|
Naar mijn idee KAN het dan snel bergafwaarts gaan omdat er een nieuwe vorm van communicatie bij komt kijken; namelijk non-verbale communicatie (je houding, reacties naar anderen etc..), en dat kan in het begin even wennen zijn. Jullie hebben tot nu toe alleen verbaal gecommuniceerd neem ik aan.
|
![]() |
|
Persoonlijk zou ik nooit kiezen voor een relatie voordat je elkaar eigenlijk gezien hebt in het echte leven. Ik zou ook niet weten waarom haar ouders flippen als zei verteld dat jullie wat hebben? Anders hou je dat stukje nog even verborgen en verteld ze alleen dat jullie elkaar een keer gaan ontmoeten. En je kunt natuurlijk ook gewoon een keertje afspreken in een openbare gelegenheid zonder dat haar ouders ervan hoeven te weten. Zo'n eerste ontmoeting met elkaar met die gevoelens moet natuurlijk een onvergetelijk moment zijn.
|
![]() |
Steefdb, ben t r helemaal mee eens! The Hunter: je hebt wel gelijk, ik maak me niet zo zorgen over mijn houding enzo maar zij wel. Zij is bang dat ik anders over dr ga denken enzo terwijl ik al best vaak duidelijk heb gezegd dat dat niet zo is. Daarom vind ze t ontmoeten eng zegt ze maar ze wilt t wel, wat nu?
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Sexting is niet zo verkeerd hoor
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik weet niet hoe oud jullie zijn, maar toen ik 15 was had ik ook een vriendje via internet. Dat ging best prima en de eerste keer dat we elkaar echt ontmoetten, was totaal niet raar. Het is daarna wel heel naar, omdat je dan echt iets hebt om te missen en dan is het vooral moeilijk als je niet de middelen hebt elkaar vaak te zien. Daar loopt het meestal op stuk, want echt contact met andere mensen is aantrekkelijker en dichterbij, en noodzakelijk. Het is heel vervelend als je elkaar geen knuffel kan geven als er iets naars gebeurt en het is heel vervelend om elkaar niet te kunnen zien wanneer je dat wil.
Ik zou oppassen met pikante gesprekken. Sowieso moet je eerst maar eens met haar afspreken, misschien is die chemie tussen jullie wel puur en alleen met woorden en niet écht. Ik snap best dat ze het eng vindt, het is namelijk makkelijker om je open op te stellen op internet, dat is veilig. Jij kan haar niet beloven dat jouw mening over haar niet verandert, want dat weet je niet. Wat ik zei, misschien bestaat die chemie tussen jullie alleen op het internet. Probeer een afspraak met haar te maken (op een openbare, drukke plek, je weet nooit of het een gek is die je in de maling neemt!) en kijk dan hoe het gaat. Sexten is echt niet waar je nu aan moet denken, dat komt vanzelf wel als alles klopt.
|
![]() |
Hmm, ja dat je elkaar dat niet vaak kunt zien is naar. Ik woon een ongeveer een uurtje van haar vandaan, dat valt nog wel mee vind ik. Als ze nou in Groningen had gewoond was het een ander verhaal geweest, dan was het wel 4 uur rijden.
Over de openbare plek is een goeie tip. Ik weet al dat het geen een of andere gek is die zich anders voordoet omdat ik haar ook meteen op Facebook heb toegevoegd, ze foto's heeft gestuurd en ze een spraakbericht heeft gestuurd (dan zal ik het wel heel toevallig vinden als dit allemaal fake is). verder over onze gesprekken, we praten nu niet over seks, ze is er ook niet echt aan toe en dat accepteer ik ook gewoon en heb ik voor de rest gewoon leuke/lieve/gezellige gesprekken. Zij is btw net 15 en ik ben net 16. Maar ze is heel onzeker over de ontmoeting. Ze zegt bang te zijn dat alles niet gaat zoals ze zou verwachten en dat ik het daarna zeg maar heb gehad wat niet zo is. Ze zegt ook dat ze minder bang is als ze met me voorbereid dmv spraakberichten en video's, dit was vorige keer niet echt soepel gegaan (met de video's) dus beginnen we vooraf aan met spraakberichten. de bedoeling is eigenlijk dat ze het leuk gaat vinden om met mij spraakberichten te gaan doen en niet erom hoeft te gaan stressen, dus zat ik te denken haar iets liefs in te laten spreken en ik lief of blij/grappig terug reageer met spraakbericht waarom ze kan lachen, of zijn er betere tips? Laatst gewijzigd op 10-03-2014 om 13:06. Reden: onvolledige reactie |
![]() |
|
![]() |
Heb jij geen respect ervoor dat ze onzeker is ofzo? Ik houd rekening met haar gevoelens weetje, ik laat haar niet zomaar in de steek enzo. Ja ik ben van plan een gewone relatie te beginnen, maar als zij het nou moeilijk vind om elkaar voor het eerst te ontmoeten en onzeker is kan ze daar toch eigenlijk niks aan doen?? Ik begrijp haar wel wat er is enzo, en ze heeft ook 2 onserieuze relaties gehad die niet goed zijn gegaan, en nu wilt ze een serieuze relatie met mij alleen is ze bang dat dat niet goed verloopt als we elkaar gaan ontmoeten.
Graag serieuze reacties of PM me plz als je nuttige info hebt (; |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Catfishhy?? Of wel gecamt? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Nou. Idd rainbowflower het kan wel! En ik ga ervan uit dat ik niet gecatfisht wordt. Ze heeft foto's gestuurd, een spraakbericht en haar facebook gechecked. En ik vind de gesprekken die we hebben ook niet echt bij n ouwe vent passen
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
Liefde & Relatie |
M'n beste vriendin & vriendje hadden eerst ook... melissava | 9 | 29-04-2009 15:08 | |
Liefde & Relatie |
Ex loopt te stoken tussen mn vriendin & mij FT | 53 | 23-07-2007 15:06 | |
Liefde & Relatie |
goede vriendin & mijn ex suikerprinses | 26 | 22-10-2004 20:19 | |
Liefde & Relatie |
Mijn 'beste'vriendin & ik °sparkling° | 6 | 07-09-2004 20:56 | |
Psychologie |
psyche & werk/school Sterretje* | 14 | 29-07-2004 17:23 |