Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2009, 17:10
melissava
melissava is offline
Ik heb nu bijna 5 maanden met een jongen. Drie maanden voor het aanging met hem ging het uit tussen hem en mijn beste vriendin. Ze was mij de hele tijd met hem aan het koppelen want ze wist dat ik hem leuk vind. Toen hij mij uiteindelijk had gevraagd heb ik ja gezegd, wat bleek, mijn vriendin was nog op hem. Ze vond het niet leuk dat ik met hem kreeg en ik heb echt heel veel ruzies met haar gehad. Ook mijn vriendje en mn beste vriendin zelf hebben ontzettende ruzie... Telkens vraagt mijn beste vriendin wie ik zou kiezen.. Maar ik wil niet kiezen.. Ik wil het niet uitmaken, maar ik wil mijn vriendschap met haar ook niet breken. Wat moet ik doen?!

Kus Melissa
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2009, 17:16
blablatje
blablatje is offline
Ze zat jullie te koppelen, maar nu jullie verkering hebben is ze boos op jou? Die weet ook niet wat ze wil.
Vertel maar aan je vriendin dat als ze hem nog leuk vond, ze dat eerder had moeten zeggen, want dan had jij misschien nog wel nee gezegd maar nu hebben jullie al verkering en is het te laat, en dat ze in het vervolg maar wat duidelijker moeten zijn als ze wil dat mensen rekening met haar houden.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 17:45
TheConfidant
TheConfidant is offline
Tja, heel vervelend, maar dat is eigenlijk gewoon vette pech voor die vriendin. Probeerde ze jullie te koppelen toen zij nog een vriend had? Dan zal ze hem toen ook al leuk hebben gevonden waarschijnlijk, maar gewoon ervan uit zijn gegaan dat haar relatie wel aan zou blijven. Nou, dat laatste gebeurde dus niet en de andere jongen die ze toen (en nu) leuk vindt is bezet.

Samenspeling van slechte timing en eigen schuld dat ze jullie tot elkaar bracht. Niets aan te doen. Dat ze zich naar voelt kan ik begrijpen, maar het is niet jouw schuld. Jij hoeft je dan ook niet te verontschuldigen, noch een keuze te maken tussen haar en je vriend.

Ik zou gewoon vriendelijk blijven. Je nergens voor verontschuldigen en dit bovenstaande (heel kalm) aan haar uitleggen in de hoop dat ze inziet dat jij nergens iets fout hebt gedaan. Als zij vervolgens ervoor kiest boos te blijven of (tijdelijk) het contact met je te verbreken, dan zal dat haar keuze zijn. Geef haar gewoon wat tijd om wat controle over zichzelf te krijgen en probeer zo vriendelijk mogelijk te blijven. Zoek geen ruzies op en als zij begint, hou je dan zo rustig mogelijk. Het zal over een tijdje wel weer minder worden.
Oud 27-04-2009, 17:49
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Telkens vraagt mijn beste vriendin wie ik zou kiezen..
de gene die mij voor zo'n keuze stelt mag z'n koffers pakken...
Oud 27-04-2009, 21:36
Neko*
Neko* is offline
Wat Qimm zegt.
Oud 27-04-2009, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Ze zat jullie te koppelen, maar nu jullie verkering hebben is ze boos op jou? Die weet ook niet wat ze wil.
Vertel maar aan je vriendin dat als ze hem nog leuk vond, ze dat eerder had moeten zeggen, want dan had jij misschien nog wel nee gezegd maar nu hebben jullie al verkering en is het te laat, en dat ze in het vervolg maar wat duidelijker moeten zijn als ze wil dat mensen rekening met haar houden.
Citaat:
de gene die mij voor zo'n keuze stelt mag z'n koffers pakken...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 22:09
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Wat een vicieuze cirkel zeg, de ene gaat naar de ander. Hoe oud ben je eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Wat een vicieuze cirkel zeg, de ene gaat naar de ander.
ehhhh
Met citaat reageren
Oud 29-04-2009, 14:50
WolterB
WolterB is offline
Dan had ze jullie maar niet moeten koppelen, haar eigen fout lijkt me zo.

En idd, als ze die vraag stelt ga ik met Qimm en Neko* mee.
Oud 29-04-2009, 15:08
metallica
metallica is offline
Uhm, ik heb echt respect voor m'n vriendinnen en zou normaal niets beginnen met een exvriendje van hen, maar als ze me eerst proberen te koppelen en daarna gaan zeuren hebben ze toch echt pech...
Ik zou gewoon voor je vriendje gaan, als ze problemen blijft maken zou ik haar, als ik jou was, zeggen dat ze op kan rotten
Reageren

Regels voor berichten