Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Mocht je daarover weinig kennis en ervaring hebben, ga op zoek naar een leuke online cursus. Bijvoorbeeld de gratis videocursus "Coding101" van Twit.tv. (zie de spoiler voor de eerste aflevering)
Spoiler
Heb je C# na een tijdje onder de knie, dan zijn de andere populaire ontwikkeltalen eenvoudig te leren. Want veel ontwikkeltalen lijken op elkaar.
Laatst gewijzigd op 05-03-2014 om 15:14. |
![]() |
|
![]() |
Ik weet nog dat ik een tijdje geleden dus een tutorial had gekeken om een chat app te maken. Ik had dus op die video gereageerd dat ik alleen berichten naar mezelf kon sturen etc. Zijn reactie was toen dat dat kwam omdat het alleen werkt bij een fixed IP adres. Nou kan ik er niet vanuit gaan dat iedereen dus gebruik maakt van een fixed IP en om een gebruiker steeds de routerinstellingen te gaan laten wijzigen en dat alleen maar voor een chat app vind ik onnodig.
Ik ben nog niet zo ver op het gebied van communicatie dan (wat je dus nodig hebt bij chat apps) dus daar moet ik nog even wat mee oefenen. Heb nog niet de aflevering bekeken dus dat ga ik nu eerst doen (: |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Publieke game test (School opdracht) hedgy | 6 | 27-03-2014 21:18 | |
Studeren |
Beste mensen giorgiooo | 1 | 27-03-2014 19:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
Evaluatie applicatie Mission JIA [jongeren t/m 25 jaar] Mission JIA | 2 | 15-06-2012 21:26 | |
Werk, Geld & Recht |
Project geld Dorgon | 6 | 21-02-2011 20:16 | |
De Kantine |
I-Mode Project chris k | 50 | 06-10-2004 19:07 | |
Software & Hardware |
Hulp gezocht bij ontwikkelen van C/S applicatie in VB.NET! Orion16 | 0 | 16-12-2002 17:12 |