Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2013, 16:51
Puhlease.
Puhlease. is offline
Ehm ja laatst had ik seks met mijn vriend en het was net als andere keren, gewoon heerlijk.
Maar tijdens de seks 'floepte' zijn penis er uit en ging zijn penis opeens in 'het verkeerde gaatje' zoals ik het noem.
Dat deed best wel pijn, en ik riep 'au'.
Ik schoot ook omhoog en bijtte op mijn tanden om niet te gaan huilen.
Hij had denk ik niks door, denk ik en ging weer verder.
Nog geen minuut later gebeurde het weer maar de penis ging er nu dieper in.
Ik kon de tranen niet tegenhouden en ik heb gehuild van de pijn.
Hij stopte toen ook en ging heel even naast me liggen.
Hij kleedde zich toen aan, ging naar beneden en liet mij achter zonder iets te zeggen of mij aan te kijken.
Ik durfde toen niet naar beneden maar ben uiteindelijk toch gegaan en hij keek mij iniedergeval aan beneden.
We hadden we het er niet over en was alles weer 'normaal'...

Ik weet dat hij graag anaal wil proberen en doen en daar had ik geen problemen mee.
Vrienden maken wel is opmerkingen naar hem dat hij het onverwachts moet doen 'want dat is lachen' en daarbij antwoordde ik met 'dat die dat niet moet doen en veel glijmiddel moet gebruiken want anders lig ik in tranen.'

Ik weet eigenlijk dus niet of hij dit expres heeft gedaan of dat het per ongeluk ging..
Ik ben nu heel bang dat hij dit weer doet en wil eigenlijk geen seks meer met hem..
Ik voel me gewoon raar.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2013, 16:53
Em.
Em. is offline
Praat er met hem over! Je hebt er niets aan dat wíj weten dat je dat niet wilt, je vriend moet dat weten! Dan kun je hem vragen of het expres was of niet en dat je dat absoluut niet waardeert (want het doet enorm veel pijn) en dat je zo geen seks meer met hem wilt/durft te hebben.
Oud 11-06-2013, 16:55
Verwijderd
Als je niet wilt dat hij dit doet, zeg het hem dan.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2013, 16:55
Puhlease.
Puhlease. is offline
Ik heb het geprobeerd alleen hij antwoord niet, loopt weg en doet alsof er niks is gebeurd.
Dat is met heel veel dingen zo..
Met citaat reageren
Oud 11-06-2013, 16:56
Verwijderd
Doorgaans als je iets niet wil dan zeg je daar iets van. Wellicht kan jij dat ook proberen.

Citaat:
Ik heb het geprobeerd alleen hij antwoord niet, loopt weg en doet alsof er niks is gebeurd.
Leuke dude
Met citaat reageren
Oud 11-06-2013, 17:00
Puhlease.
Puhlease. is offline
Ja het is geen prater, hij praat niet over zijn gevoelens.
Dan word ik heel boos en dan gaat ie wel opeens praten..

Probleem is dat ik het wel wil hoor, alleen niet echt op deze manier.. ofzo
Met citaat reageren
Oud 11-06-2013, 17:00
Stinkdier
Stinkdier is offline
Lekker vriendje
Met citaat reageren
Oud 11-06-2013, 17:01
xxaerxx
xxaerxx is offline
We praten wel in prive berichten is mischien ook pretiger voor jou
Met citaat reageren
Oud 11-06-2013, 17:16
Puhlease.
Puhlease. is offline
Citaat:
Lekker vriendje
Kijk hier heb ik niks aan.
Tuurlijk hier denk ik wel is aan, van wat een eikel is het ook dat weet ik zelf wel.
Hij heeft ook zijn goeie kanten.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2013, 17:22
Puhlease.
Puhlease. is offline
Ik weet alleen niet hoe ik het gesprek dan moet beginnen zovan;
Hé wist je nog van laatst tijdens de seks ...
dat lijkt mij een beetje raar om zo te beginnen.

Ik weet niet echt hoe ik dat moet aanpakken..
Met citaat reageren
Oud 11-06-2013, 17:22
Stinkdier
Stinkdier is offline
Ja maar het is wel goed egoïstisch! Hoe oud zijn jullie?

"hoi ik wil niet dat je me zomaar anaal probeert te nemen als we seks hebben want daar ben ik niet klaar voor, als je dat wilt kunnen we erover praten en anders nada''
Met citaat reageren
Oud 11-06-2013, 17:30
Puhlease.
Puhlease. is offline
Ik ben 18 bijna 19.
Hij is 17 bijna 18.

Haha, ga ik het zo zeggen inderdaad, is het ook meteen duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2013, 17:46
Stinkdier
Stinkdier is offline
Nou dan lijkt het me dat je er toch wel redelijk over moet kunnen lullen zonder je opgelaten te voelen.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2013, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Als je hier niet eens normaal over kan praten... Ik weet bijna zeker dat hij het wel doorhad. Hoe kan je dat niet doorhebben? Het is veel strakker enzo.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2013, 21:26
Verwijderd
Ik vind dit echt niet gezond klinken allemaal. Jij barst in snikken uit tijdens het neuken, hij trekt als reactie zijn kleren aan en gaat naar beneden het lijkt hem 'lache' om je onverwachts in je kont te nemen. Lijkt mij niet echt lachen he, zoiets vergt voorbereiding en glijmiddel en het belangrijkste: instemming van jou.
Als hij te kinderachtig is om op een normale manier te praten met jou en hij gaat zo met je om, wat moet je dan met zo'n gozer in vredesnaam?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2013, 16:23
Verwijderd
Hij had denk ik niks door, denk ik en ging weer verder.

ontopic: Vertel m dat ie t volgende keer gewoon moet vragen
Met citaat reageren
Oud 12-06-2013, 19:36
Verwijderd
Ontoelaatbaar gedrag! Hij mag NIETS doen wat jij niet wil en zeker niet als hij je nog pijn doet ook. Hij mag dit nooit meer doen. Dat moet je zeggen en anders echt kappen met hem. Niet gezond dit
Met citaat reageren
Oud 13-06-2013, 20:22
VolvoFH750
VolvoFH750 is offline
Citaat:
Ontoelaatbaar gedrag! Hij mag NIETS doen wat jij niet wil en zeker niet als hij je nog pijn doet ook. Hij mag dit nooit meer doen. Dat moet je zeggen en anders echt kappen met hem. Niet gezond dit
Nounou.
Oud 15-06-2013, 22:14
Verwijderd
Citaat:
wat een arogante lul
Met citaat reageren
Oud 16-06-2013, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dit echt niet gezond klinken allemaal. Jij barst in snikken uit tijdens het neuken, hij trekt als reactie zijn kleren aan en gaat naar beneden het lijkt hem 'lache' om je onverwachts in je kont te nemen. Lijkt mij niet echt lachen he, zoiets vergt voorbereiding en glijmiddel en het belangrijkste: instemming van jou.
Als hij te kinderachtig is om op een normale manier te praten met jou en hij gaat zo met je om, wat moet je dan met zo'n gozer in vredesnaam?
Dit, met de toevoeging dat je ook zelf verantwoordelijkheid moet nemen. Wil je iets niet? Dan laat je dat weten. Is er iets gebeurd waarover je wil praten? Vraag om een gesprek. Wil je vriend niet praten? Tja, bij 'm weggaan is wat drastisch, dat advies ga je toch niet van ons aannemen, maar weeg in ieder geval goed af wat jij daarvan vindt, want het is wel heel makkelijk om te besluiten dat je 'geen prater' bent en vervolgens je vriendin te negeren als er wat is. Zo werkt dat dus niet.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2013, 21:43
chickalaloco
chickalaloco is offline
Hi arme meid, ik ben nieuw hier. Ik ben helaas een maand geleden ook zo verrast van achteren, maar nu vind ik het eigenlijk wel best lekker dat anaal. In het begin hebben we wel ruzie gehad, maar een paar dagen geleden had hij een tube anale gel gekocht en sindsdien vind ik het wel prettig.

Laatst gewijzigd op 18-06-2013 om 21:51. Reden: reclame mag niet, dus mag je link voor de zekerheid wel even weg.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2013, 06:56
hookee
hookee is offline
Citaat:
Ik ben heel benieuwd naar zijn goede kanten en wat deze dude beter maakt dan een willekeurig iemand anders.
Maar goed, steek voor de grap je duim eens in zijn achterste, zomaar. Kijken of HIJ dat lekker vindt.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2013, 15:32
taartislekker29
taartislekker29 is offline
Citaat:
Ik weet alleen niet hoe ik het gesprek dan moet beginnen zovan;
Hé wist je nog van laatst tijdens de seks ...
dat lijkt mij een beetje raar om zo te beginnen.

Ik weet niet echt hoe ik dat moet aanpakken..

ik zou tegen hem zeggen dat je even met hem wilt praten en als je je verhaal hebt gehouden en hij loopt weer gewoon weg dan moet je echt een keer zeggen dat je zo niet verder kan en het pas weer opakt als hij over zijn maar ook vooral over jou gevoelns kan praten
Met citaat reageren
Oud 04-07-2013, 03:33
Verwijderd
probeer volgende keer geen doggystyle...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2014, 11:07
Verwijderd
Waarom geen doggystyle?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten