![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind dit echt niet gezond klinken allemaal. Jij barst in snikken uit tijdens het neuken, hij trekt als reactie zijn kleren aan en gaat naar beneden
![]() Als hij te kinderachtig is om op een normale manier te praten met jou en hij gaat zo met je om, wat moet je dan met zo'n gozer in vredesnaam? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hi arme meid, ik ben nieuw hier. Ik ben helaas een maand geleden ook zo verrast van achteren, maar nu vind ik het eigenlijk wel best lekker dat anaal. In het begin hebben we wel ruzie gehad, maar een paar dagen geleden had hij een tube anale gel gekocht en sindsdien vind ik het wel prettig.
Laatst gewijzigd op 18-06-2013 om 21:51. Reden: reclame mag niet, dus mag je link voor de zekerheid wel even weg. |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, steek voor de grap je duim eens in zijn achterste, zomaar. Kijken of HIJ dat lekker vindt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik zou tegen hem zeggen dat je even met hem wilt praten en als je je verhaal hebt gehouden en hij loopt weer gewoon weg dan moet je echt een keer zeggen dat je zo niet verder kan en het pas weer opakt als hij over zijn maar ook vooral over jou gevoelns kan praten |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Anale sex zonder condoom Ronaldox | 18 | 14-02-2007 18:50 | |
Seksualiteit |
Vaginaal -vs- Anaal Midget | 46 | 14-02-2007 17:44 | |
Seksualiteit |
anaal > verbannen! someone17 | 59 | 14-04-2005 18:56 | |