Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2014, 23:10
yobo
yobo is offline
Ik heb een probleem. Ik ben iemand die hoge eisen stelt als het gaat om een meisje, snel verliefd worden gebeurt dus eigenlijk nooit. Nu heb ik een collega die al dik vier jaar een relatie heeft. Waren elkaars eerste liefde, oftewel echt een verhaal uit een sprookje.

Nu heb ik een paar keer samengewerkt, zie haar af en toe op school en afgelopen maandag zijn we na werk wezen uiteten. Het klikt echt geweldig waren veel aan het flirten, of dit nou vriendschappelijk bedoelt was weet ik nou ook niet. Zoals jullie waarschijnelijk al raden is dit een van de weinige keren dat ik echt verliefd geworden bent.

Nu gaat het zwaar tegen mijn disciplines in om achter een meisje te gaan die in een relatie zit. Maar iedere keer als we elkaar zien dan voelt het zo goed aan. En heb ik ook nog last van alle daarbij horende verliefdheid dingen die je niet wilt hebben.

Wat is jullie advies voor mezelf heb ik de volgende opties, maar als iemand wat beters weet ook prima.

- contact houden en niks met de gevoelens doen
- open kaart spelen
- proberen te vermijden
- tegen me eigen disciplines in er vol voor gaan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2014, 10:35
HistoryMan
HistoryMan is offline
Is ze getrouwd of is ze aan het plannen om te trouwen?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2014, 11:18
Verwijderd
Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken? Alsof het prima is om een ongetrouwde maar bezette vrouw te verleiden, maar not done bij een getrouwde vrouw?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2014, 12:03
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Of
- proberen te vermijden
Oud 07-04-2014, 15:18
Heer Wil
Heer Wil is offline
gewoon er vol voor gaan, ze doet er zelf evengoed aan mee
Met citaat reageren
Oud 07-04-2014, 15:21
Qimm
Qimm is offline
Hoezo, mischien is het van haar helemaal niet flirten, maar gewoon normaal sociaal doen
Oud 07-04-2014, 15:45
Heer Wil
Heer Wil is offline
Als ze na het werk slechts met zijn tweeën uiteten zijn geweest is dat niet normaal sociaal doen, althans niet volgens mijn normen.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2014, 16:04
Qimm
Qimm is offline
Nee, stel je voor, uit eten gaan met iemand, dat is gewoon zo ongepast... Bah wat een slet.

Eh, nee. Ik vind uit eten gaan een zeer normale sociale bezigheid
Oud 07-04-2014, 17:59
yobo
yobo is offline
Zover ik weet is niet verplan binnenkort te trouwen. Sterker nog het loopt alles behalve goed tussen haar en d'r vriend
Met citaat reageren
Oud 07-04-2014, 18:36
boy98
boy98 is offline
Ik zou der neuken en kijken wat ze doet klinkt raar maar je weet het wel
Met citaat reageren
Oud 07-04-2014, 19:52
Qimm
Qimm is offline
Denk dat hij dan eerst langs de ehbo mag en dan mee met oom agent, iemand onaangekondigd neuken wordt ook wel eens verkrachting genoemd namelijk
Oud 07-04-2014, 19:54
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Zover ik weet is niet verplan binnenkort te trouwen. Sterker nog het loopt alles behalve goed tussen haar en d'r vriend
Dan zou ik rustig wachten tot ze vrijgezel is.
Oud 07-04-2014, 20:11
yobo
yobo is offline
Citaat:
Dan zou ik rustig wachten tot ze vrijgezel is.
Zou ik inderdaad kunnen doen. Alleen ze willen blijkbaar echt hun best doen voor hun relatie. Ze zei zelfs te denken aan relatietherapie. Maar moet ik dan wachten met het risico dat het gewoon aan blijft en ik eigenlijk me tijd weggooi.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2014, 20:34
Qimm
Qimm is offline
Dat is helemaal niet aan Jou, het is hun relatie. Dat jij toevallig verliefd op haar bent verandert daar niets aan. Stel je voor dat jij in de schoenen van haar vriend staat...
Oud 07-04-2014, 21:30
boy98
boy98 is offline
Luister niet naar qimm ik zou haar spreken dat je meer voelt enzo! je moet niet naar een ander kijken (die vriend) je moet naar jezelf kijken je bent toch niet hier op aarde om hem het leuk te laten hebben en jou gevoelens te onderdrukken
Met citaat reageren
Oud 07-04-2014, 21:38
Qimm
Qimm is offline
Je bent ook niet op aarde om anderen moedwillig het leven moeilijk te maken om jezelf in een gunstige positie te brengen. Dat soort mensen mogen van mij een nekschot.

Citaat:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
Is hier wel erg toepasselijk. Maar goed, je bent natuurlijk vrij de klootzak uit te hangen, dat is niet verboden. De vraag is, wil je het juiste doen, of wil je krijgen wat je hebben wil.
Oud 07-04-2014, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Luister niet naar qimm ik zou haar spreken dat je meer voelt enzo! je moet niet naar een ander kijken (die vriend) je moet naar jezelf kijken je bent toch niet hier op aarde om hem het leuk te laten hebben en jou gevoelens te onderdrukken
Wacht maar tot dat bij jou gebeurd. Of gaat dat niet bij jou, omdat je zo'n 'stoer' ventje bent en wie zou die nou verlaten...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2014, 00:11
yobo
yobo is offline
Citaat:
Je bent ook niet op aarde om anderen moedwillig het leven moeilijk te maken om jezelf in een gunstige positie te brengen. Dat soort mensen mogen van mij een nekschot.

Is hier wel erg toepasselijk. Maar goed, je bent natuurlijk vrij de klootzak uit te hangen, dat is niet verboden. De vraag is, wil je het juiste doen, of wil je krijgen wat je hebben wil.
Ik ben ook totaal niet verplan om de klootzaak uittehangen. Wat ik zelf al zei dat gaat zwaar tegen mijn disciplines in. En mocht ik het wel doen en het pakt dus zo uit dat ik krijg wat ik wil. Is ze dus een persoon die dat ook bij zou kunnen doen.

Desondanks is het gewoon heel moeilijk het gevoel te negeren laat staan er niks nmee te doen. Daarom lijkt mijn open kaart spelen wel het handigst. Dan weet ik ook gewoon waar ik aan toe ben. Mocht ze het inderdaad vriendschappelijk bedoelen dan zal dit haar afschrikken. Alleen wat als dat niet zo is wat voor situatie kan ik verwachten.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2014, 00:14
yobo
yobo is offline
Excuses voor de vele zinsopbouw/spellingsfouten het typen met een mobiel blijkt niet altijd even makkelijk te zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2014, 03:03
D3nn1s
D3nn1s is offline

werkt niet het vreet aan je, je gaat er kapot van. story about my life
Met citaat reageren
Oud 08-04-2014, 06:56
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik ben ook totaal niet verplan om de klootzaak uittehangen. Wat ik zelf al zei dat gaat zwaar tegen mijn disciplines in. En mocht ik het wel doen en het pakt dus zo uit dat ik krijg wat ik wil. Is ze dus een persoon die dat ook bij zou kunnen doen.

Desondanks is het gewoon heel moeilijk het gevoel te negeren laat staan er niks nmee te doen. Daarom lijkt mijn open kaart spelen wel het handigst. Dan weet ik ook gewoon waar ik aan toe ben. Mocht ze het inderdaad vriendschappelijk bedoelen dan zal dit haar afschrikken. Alleen wat als dat niet zo is wat voor situatie kan ik verwachten.
Ik reageerde op de reactie van de jongen die alles op wil lossen door meiden te neuken.
Oud 08-04-2014, 06:58
hookee
hookee is offline
Citaat:
Alleen ze willen blijkbaar echt hun best doen voor hun relatie. Ze zei zelfs te denken aan relatietherapie.
Ze is nog niet getrouwd, is dat ook nog niet van plan, maar denkt wel aan relatietherapie? Poeh, ze wil er ècht alles aan doen bij 'm te blijven.
Citaat:
Maar moet ik dan wachten met het risico dat het gewoon aan blijft en ik eigenlijk me tijd weggooi.
Ja vervelend hè? Je tijd weggooien tijdens een diner met een vrouw waar je gek op bent. Je kan je tijd veel nuttiger gebruiken.

Ondertussen ondermijnt ze zelf ook haar relatie door te flirten. Ik weet niet hoe oud ze is maar het kan zijn dat ze even op zoek is naar iets "anders". 4 jaar met haar eerste en enige man kan haar doen denken: "hoe zou 't zijn met een ander"? Die ervaring kan daarna dus nog steeds 2 kanten op.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2014, 11:18
yobo
yobo is offline
Citaat:
Ze is nog niet getrouwd, is dat ook nog niet van plan, maar denkt wel aan relatietherapie? Poeh, ze wil er ècht alles aan doen bij 'm te blijven.
Ja vervelend hè? Je tijd weggooien tijdens een diner met een vrouw waar je gek op bent. Je kan je tijd veel nuttiger gebruiken.

Ondertussen ondermijnt ze zelf ook haar relatie door te flirten. Ik weet niet hoe oud ze is maar het kan zijn dat ze even op zoek is naar iets "anders". 4 jaar met haar eerste en enige man kan haar doen denken: "hoe zou 't zijn met een ander"? Die ervaring kan daarna dus nog steeds 2 kanten op.
Met tijd weggooien bedoel ik meer van tijd investeren terwijl ik weet dat de kans klein is dat er iets uitkomt (dat denk ik teminste). Plus ergens achteraan gaan waarin ik normaal zelf in iedere situatie tegen ben.

Maar door niks te doen gaat het gevoel uiteraard niet weg. Heb mezelf ook voorgenomen mocht dit zo door te gaan maar gewoon eerlijk te zijn en haar reactie af te wachten. Weet ik ook gelijk of het vriendschappelijk bedoelt is of niet. Weet alleen niet wat ik zou moeten doen als dit niet het geval is.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2014, 11:38
Verwijderd
Stel dat je gelijk hebt en dat ze echt met je flirt en interesse in je heeft. Wil jij een relatie met iemand die tijdens een relatie al bezig is met de volgende?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2014, 11:44
Qimm
Qimm is offline
Hoe je eraan komt...
Oud 08-04-2014, 11:52
yobo
yobo is offline
Citaat:
Stel dat je gelijk hebt en dat ze echt met je flirt en interesse in je heeft. Wil jij een relatie met iemand die tijdens een relatie al bezig is met de volgende?
Heb je zeker een punt en me antwoord is daarop ook nee. Maar wat zou jij doen in deze situatie?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2014, 12:37
TheHunter
TheHunter is offline
sowieso niets doen.

Je schiet er niets mee op om het haar te vertellen, ze gaat echt niet opeens naar jou toe.

verder zijn het ook niet je "disciplines" maar je principes.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2014, 12:52
yobo
yobo is offline
Citaat:
sowieso niets doen.

Je schiet er niets mee op om het haar te vertellen, ze gaat echt niet opeens naar jou toe.

verder zijn het ook niet je "disciplines" maar je principes.
Dus me kut gaan voelen? Snap best dat je het niet eens bent met het niet vertellen. Maar als ik zo doorga word ik ook niet goed. Haar vermijden zou kunnen maar ik zal haar altijd nog zien op werk. Er zal vast nog een dag komen dat ik samen met haar sta. Om dan zes uur me mond te houden is ook niet echt handig
Met citaat reageren
Oud 08-04-2014, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Heb je zeker een punt en me antwoord is daarop ook nee. Maar wat zou jij doen in deze situatie?
Niets, ik zou gewoon doen tegen haar als ik samen met haar werkte en meer niet. Ze mag zelf ontdekken of die relatie van haar nog werkt, daar ga ik me toch niet mee bemoeien?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2014, 12:57
TheHunter
TheHunter is offline
Citaat:
Niets, ik zou gewoon doen tegen haar als ik samen met haar werkte en meer niet. Ze mag zelf ontdekken of die relatie van haar nog werkt, daar ga ik me toch niet mee bemoeien?
inderdaad.

En waar Ertur is, zijn tieten. gatver
Met citaat reageren
Oud 08-04-2014, 13:17
Verwijderd
Ja, denk je echt dat ik dat ben?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2014, 13:55
Heer Wil
Heer Wil is offline
Als dat meisje voor jou kiest is het haar schuld dat haar relatie met die ander kapot gaat en niet de jouwe, jij mag best laten merken wat je voor haar voelt en de meeste meisjes zullen je dan vervolgens gaan vermijden. Als zij voor jou kiest weet die andere jongen weer waar hij staat, dan zal het anders evengoed niks zijn geworden tussen hen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2014, 10:04
robbebber
robbebber is offline
Ik zou je principes volgen en niks van je gevoelens laten merken aan haar.
En je blijft dan inderdaad met een rot gevoel zitten maar erover praten met vrienden die je vertrouwdt kan best veel helpen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2014, 17:39
yobo
yobo is offline
Nu vraagt ze me weer om te gaan uiteten. Wil dat heel graag, maar als ik er niet wil tussen zitten lijkt het me niet verstandig
Met citaat reageren
Oud 10-04-2014, 17:49
TheHunter
TheHunter is offline
initiatieven van haar kant zou ik niet weigeren, maar je moet jezelf gewoon niet opdringen en voorlopig die gevoelens ook niet vertellen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2014, 18:40
arPos
arPos is offline
ik ga juist altijd achter vrouwen aan die in een relatie zitten.
Reageren

Regels voor berichten