Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Dat is helemaal niet aan Jou, het is hun relatie. Dat jij toevallig verliefd op haar bent verandert daar niets aan. Stel je voor dat jij in de schoenen van haar vriend staat...
||
Je bent ook niet op aarde om anderen moedwillig het leven moeilijk te maken om jezelf in een gunstige positie te brengen. Dat soort mensen mogen van mij een nekschot.
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Desondanks is het gewoon heel moeilijk het gevoel te negeren laat staan er niks nmee te doen. Daarom lijkt mijn open kaart spelen wel het handigst. Dan weet ik ook gewoon waar ik aan toe ben. Mocht ze het inderdaad vriendschappelijk bedoelen dan zal dit haar afschrikken. Alleen wat als dat niet zo is wat voor situatie kan ik verwachten. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Ondertussen ondermijnt ze zelf ook haar relatie door te flirten. Ik weet niet hoe oud ze is maar het kan zijn dat ze even op zoek is naar iets "anders". 4 jaar met haar eerste en enige man kan haar doen denken: "hoe zou 't zijn met een ander"? Die ervaring kan daarna dus nog steeds 2 kanten op. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar door niks te doen gaat het gevoel uiteraard niet weg. Heb mezelf ook voorgenomen mocht dit zo door te gaan maar gewoon eerlijk te zijn en haar reactie af te wachten. Weet ik ook gelijk of het vriendschappelijk bedoelt is of niet. Weet alleen niet wat ik zou moeten doen als dit niet het geval is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En waar Ertur is, zijn tieten. gatver |
![]() |
|
![]() |
Als dat meisje voor jou kiest is het haar schuld dat haar relatie met die ander kapot gaat en niet de jouwe, jij mag best laten merken wat je voor haar voelt en de meeste meisjes zullen je dan vervolgens gaan vermijden. Als zij voor jou kiest weet die andere jongen weer waar hij staat, dan zal het anders evengoed niks zijn geworden tussen hen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 14:54 | |
Liefde & Relatie |
Vertrouwen en Verleden Straciatella* | 18 | 20-08-2008 14:28 | |
Psychologie |
zwanger.. Verwijderd | 38 | 21-11-2006 22:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederland:broeinest voor moslimterroristen. Fellaci | 85 | 02-02-2002 10:15 |