![]() |
|
Jep, ik ben orgaandonor sinds mijn 18e. Sinds kort sta ik ook geregistreerd als stamceldonor. dat betekent dat mijn stamcelgegevens zijn opgeslagen in een database en mocht iemand stamcellen nodig hebben en ik ben een match (kans van 1 op een miljoen overigens) dan kan ik opgeroepen worden.
||
Citaat:
|
![]() |
||
al jaren
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Overigens heb ik zelf ook voor 'ja' gekozen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb uiteindelijk ook maar ja ingevuld gisteren, ook al vind ik het geen fijn idee dat er dan zo met mijn lichaam wordt omgegaan. Dat je iemand een vroege dood kunt besparen als je lichaam toch is "uitgeleefd", is toch iets waar ik wel aan mee wil werken. Misschien verander ik het ooit nog, mijn moeder is er echt op tegen en dat snap ik ergens ook wel, zou helemaal rot voor haar zijn wanneer ik eerder dood zou gaan dan zij.
Wat ik me wel afvraag, wat doen ze dan als je in coma ligt, misschien wel al maanden en dus eigenlijk in optimale conditie bent om alles af te staan? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Financiële beloning voor registratie als orgaandonor? :DELICIOUS | 21 | 30-10-2011 22:34 | |
Psychologie |
donor worden/zijn Tripp | 181 | 27-05-2009 18:46 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Actieve donorregistratie Reynaert | 70 | 29-12-2008 19:30 | |
Psychologie |
Wie ben jij? gewoonmax | 60 | 22-02-2007 16:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
Donorregister & bloeddonor Evil creature | 73 | 20-01-2004 22:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vragen over orgaandonatie E!!en | 18 | 19-11-2002 20:09 |