| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
wegdromen: saybia - the day after tomorrow
blij: blof & fernando lameirinhas - abraça me rustig: procol garum - in held twas in i
|
|
|
= cranberries-zombie en silverchair = nirvana = anouk en no doubt ( ), blind guardianen wegdromen doe ik bij alles wat ik mooi vind, daarom vind ik het ook mooi maar dat is zoveeeel.. ook wel bij silverchair, nirvana, green lizard (autumn en die andere waar ik ff de naam van vergeten ben)
Laatst gewijzigd op 18-08-2002 om 14:39. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
= Zowat alle 80's liedjes: Spandau Ballet - True, 10cc - I'm Not In Love, Bonnie Tyler - Total Eclipse of the Heart, Cindi Lauper - Time after Time, Foreigner - I Want To Know What Love is, Rightious Brothers - Unchained Melody, Michael Jackson - Billy Jean en zo kan ik wel even door gaan. = Coldplay - Don't Panic = M Beat ft. General Levy - Incredible (Ali G Soundtrack )
Laatst gewijzigd op 18-08-2002 om 15:05. |
|
|
||
|
Citaat:
vooral foreigner
|
|
|
machinehead - crashing around you, sepultura - born stubborn, kittie - spit.. afi - morningstar, sugar coma - lost morning, rhcp - by the way ( ), googoo dolls - iris, en van de liedjes die ik ken van dredg smashmouth - allstar niet echt speciale liedjes, reel big fish, sikth en greenday zijn wel fijne bands daarvoor.
|
|
|
|
|
= In principe alle bombastische Sliptknot-8ige metal muziek, nooit dus, want dat draai ik nooit... = Deluge - Close, NOFX - Falling In Love & Coldplay - Trouble = Rancid - Cranefist, Mark Foggo - Hello & alles van Skatalites
|
|
|
=zieke death/grind bands zoals internecine , vomitory, inhume, disavowed, severe torture, pyaemia =r'n b pop trance (kortom het gross van de artiesten die in de top 40 staan( let op , geen generalisatie in deze reply)
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|