Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2014, 13:19
Verwijderd
Intussen staat op mijn hoofd op ontploffen, dus ik ga het gewoon vragen, misschien dat iemand het weet, 3 uur later ben ik nog geen stap verder.

Ik heb nu een Xbox360, daar heb ik een Liveaccount op aangemaakt die ik al had omdat ik een Windows 8 phone heb. Gamertag is Player###. Mail is outlook. Nu wil ik de gamertag aanpassen naar mijn gebruikelijke nickname, maar die blijkt in gebruik te zijn. Na wat opzoekwerk heb ik die inderdaad ooit gebruikt voor GTAIV, een Windows Live account en dat is een hotmail-adres.

Ik heb nu dit gevonden: http://support.xbox.com/nl-NL/my-acc...rosoft-account

Eerst ging ik hotmail toevoegen aan outlook, maar dan gaat hij Player#### als naam houden en hotmail als goeie mail, dat is niet de bedoeling. Intussen heb ik het andersom geprobeerd, outlook toevoegen aan hotmail, maar dat wil hij niet, want 'outlook heeft al een Live account'.

Ok, ik loop vast en intussen heeft Microsoft me zo vaak gepest met securitycodes en smsjes en gemauw dat ik mijn Xbox én pc uit het raam wil smijten, dus help?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2014, 13:23
Verwijderd
Wacht, is dat nu toch dat verhaal daaronder... Ugh, nieuwe poging dan maar.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2014, 13:41
Verwijderd
Nope, die tactiek wil ook niet, ik probeer gamertag Player### naar extra e-mailadres xboxhoujebek@... te verplaatsen, maar ik krijg de melding: Sorry, we kunnen je Microsoft-account momenteel niet wijzigen. Ga voor meer informatie naar Xbox.xom/AccountSwap.

Op mijn pc kom ik dan hier op uit: http://support.xbox.com/nl-NL/my-acc...rl_AccountSwap
Met citaat reageren
Oud 07-05-2014, 14:27
Schrödinger
Schrödinger is offline
Waarom kies je niet gewoon een andere tag?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2014, 14:31
Verwijderd
Dat is te simpel ^^

Daar heb ik aan gedacht natuurlijk en die optie staat nu ter overweging, maar als je altijd overal hetzelfde gebruikt is het nogal dwaas dat je een andere naam moet gebruiken terwijl de naam eigenlijk gewoon in je bezit is. Dus als die mogelijkheid bestaat (en ik hem nu niet meer kan bevatten/zien) dan wil ik dat graag weten
Met citaat reageren
Oud 07-05-2014, 14:42
huntingyade
huntingyade is offline
is het anders niet mogelijk om de gamertag te veranderen en dan op de account die je nu gebruikt snel de gamertag te veranderen naar die je al had?

natuurlijk wel riskant voor als hun systeem niet meteen ziet dat de gamertag weer beschikbaar is en iemand anders hem mischien sneller in neemt.
Oud 07-05-2014, 17:36
Verwijderd
Citaat:
is het anders niet mogelijk om de gamertag te veranderen en dan op de account die je nu gebruikt snel de gamertag te veranderen naar die je al had?

natuurlijk wel riskant voor als hun systeem niet meteen ziet dat de gamertag weer beschikbaar is en iemand anders hem mischien sneller in neemt.
Dat heb ik bedacht, maar ik weet niet of het mogelijk is. Als iemand daar iets over weet? En ik denk niet dat iemand hem zo snel zal claimen, maar misschien duurt het ook een tijdje voor dat dat verwerkt is en ik hem werkelijk opnieuw kan gebruiken?

Ik denk dat ik nu in de periode van 30 dagen wachten zit, maar ik zou niet weten waarom, want ik heb nog niets gewisseld, enkel vandaag beide accounts die al bestonden op de Xbox gedownload.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2014, 19:13
Verwijderd
Dat is dus sowieso een probleem, want die oude account die de naam heeft, heeft geen recht meer van gratis wijzigen binnen 30 dagen. En 10 euro ga ik er niet voor neertellen, dan ga ik voor de optie van Schrö
Met citaat reageren
Oud 07-05-2014, 19:16
Verwijderd
Ik heb nog maar eens herlezen:
Citaat:
U kunt een gamertag slechts één keer om de 30 dagen verplaatsen naar een andere Microsoft-account.

Dit omvat ook nieuwe gamertags die u van Xbox Live hebt gedownload.
Als u een gamertag probeert te verplaatsen voor er 30 dagen zijn verstreken sinds u deze voor het laatst hebt verplaatst, krijgt u het volgende foutbericht:

Sorry, we can't change your Microsoft account right now.
30 dagen wachten dan maar. Ik ga voor de zekerheid dan maar iets verzinnen om Player### mee te vervangen mocht het dat niet zijn. Wat een gemauw.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten