Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je zet daar sowieso in dat je ze in gebreke stelt, waarom je dat doet en welke vordering je op hun hebt uitstaan. Beperk je zoveel mogelijk tot de feiten! Noem bijv. de data waarop je hebt gebeld en de medewerker die jou te woord heeft gestaan. (Dit is belangrijk omdat je zo aantoont dat je hun al meerdere malen in de gelegenheid hebt gesteld hun fout te corrigeren.) Maar niet welk gevoel dit jou gaf, dat is hiervoor irrelevant.
Daarnaast geef je aan dat ze binnen 10 werkdagen na dagtekening van de brief het genoemde bedrag op je rekening gestort wilt hebben en dat je juridische stappen zult ondernemen wanneer ze dit niet doen. Verstrek ook de benodigde gegevens (bankrekening en tenaamstelling daarvan). |
![]() |
|
Wat Dittrich al stelde. Maar ik zou er iets aan toevoegen dat het je diep zit dat hun administratie zo incompetent is dat ze jou zomaar geld afnemen. Ja, dat is puur emotie, maar dat is wel een subtiele hint richting het feit dat juridische stappen er wel gaan komen, en niet uitblijven als ze het maar genoeg doodzwijgen.
Mocht Microsoft niet over de brug komen, dan kan ik je Intrum Justitia aanraden. Ze bieden een online incasso service waar je je vordering enz kan invullen, en de eerste brief daarop is volautomatisch en (laatste keer dat ik het gebruikte) gratis. Ook daarna vond ik hun service prima. Een aanrader voor wie niet zo juridisch geschoold is, want ze laten je precies weten wat ze nodig hebben om verder te gaan.
|
Verwijderd
|
Met een aangetekende brief (eigenlijk 'poststuk met handtekening retour') toon jij aan dat zij het poststuk wel degelijk hebben ontvangen. Uiteraard kan iemand dan nog steeds wel zeggen dat het niet aangekomen is, maar doordat jij bewijs hebt (de handtekening retour) zul je in een rechtszaak voldoende bewijs kunnen leveren dat jij aan jouw verplichtingen hebt voldaan.
Vergeet overigens ook niet om rente te vragen, gelijk aan de rente die jouw pa betaald heeft over het bedrag op zijn creditcard-rekening. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi Kikaa #1847 Verwijderd | 500 | 26-02-2016 20:46 | |
Software & Hardware |
Gek van Windows! AceSpade | 10 | 14-08-2011 16:53 | |
Software & Hardware |
EULA Microsoft balkey | 52 | 20-09-2007 20:57 | |
Software & Hardware |
dual core of niet? twinkebel | 32 | 27-12-2006 22:48 | |
Software & Hardware |
Computer... Bijna m'n zegelboekje voor Spontane Reboot vol... Lees... En huiver :). S | 24 | 28-02-2002 19:49 | |
Software & Hardware |
anti-microschoft Draggy | 70 | 16-11-2001 14:16 |