Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
dit is weer wat meer WTF
de deur van de badkamer staat altijd open. ik doe zelf altijd alle deuren achter me dicht. fine, mmk? Nu woon ik alleen en kijk ik niet op van mindfucks, maar dat het lícht aanstaat is raar. schijnt 'opgelost' te zijn, staat nu voor de vijfde keer deze week de toiletdeur open. twee keer met licht aan, drie keer uit. Tocht is onmogelijk, ik heb alles dichtgeplakt tegen de beesten. ik vergeet het ook niet, ik woon hier al bijna 6 jaar. ik denk echt dat ieder ander 'm op dit moment wel zou flippen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En wtf, ik heb een 9,7 voor mijn Nederlands SE. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Telefoongesprek met een callcenter dat mij belt vanaf privénummer.
Ik: Hallo met [voornaam] Callcenterman: Spreek ik met de heer of mevrouw [achternaam]? (achternaam klopte) Ik: Ja. Callcenterman: Bel ik u gelegen? Ik: Mtja. Callcenterman: Het gaat over uw uitvaartpolis bij Nuvema. Ik: Die heb ik niet hoor. Callcenterman: Die heeft u niet?? Ik: Uhm nee. Callcenterman: Wanneer is er voor het laatst een adviseur van ons bij u langs geweest? Ik: Nou nooit. Callcenterman: Die is niet langsgeweest? O. Callcenterman: Mag ik u vragen, hoe oud wordt u komend jaar? Ik: Als ik klant ben bij jullie, hebben jullie die gegevens toch gewoon? Callcenterman: Ja maar net zei u nog dat u geen klant bij ons was! Ik: Dan hoeft u mij dus ook niet te bellen. >< wat een irritante mensen zijn dat; ik heb dit dus nooit, dus dit was voor mij de eerste keer dat ik door zoiets gebeld werd, en, tja, wtf. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dansschool gaat voor leesoefeningen van school en van die dingen. En die lerares is een vetkwab (al ben ik zelf niet van de magersten, maar ik pretendeer niet te kunnen dansen of lesgeven erin) die geen poot kan verzetten en die arme kinderen gewoon de grond in boort. Nu heb ik niks tegen arrogante stukjes vreten de grond in boren, maar ik heb niet het idee dat die kinderen dat zijn. Laatst gewijzigd op 12-02-2012 om 16:35. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
http://www.spitsnieuws.nl/archives/b...ukkig-als-seks
Volgens mij is er echt wat mis met de seks die je hebt als je van schoonmaken net zo gelukkig wordt. ![]()
|
Verwijderd
|
Zou dat ook niet een beetje liggen aan de ontvangende kant? Als beide partijen er lekker op los flirten (zoals in dat filmpje) is er toch niet veel aan de hand? Aan de andere kant wordt het voor de mannelijke presentator wel erg awkward als mevrouw er niet echt van gediend is, dat dan weer wel. Hoewel dat andersom probably ook wel zo zou zijn. Hrm.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
WTF er belt iemand voor Mevrouw X, over een of andere kennismakingsactie, ik spreek toch met mevrouw, vraagt ie nog, ik zeg nou ik ben juffrouw X, ja dan bellen we nog eens terug als mama thuis is. HUH? Ja ok, doe maar, maar ik neem niet meer op. Als je mij wil hebben, dan moet je je gegevens maar correct hebben.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #213 Dark Phoenix | 500 | 22-05-2008 16:09 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 38 Biertank 52 | 500 | 19-09-2007 22:20 | |
Verkeer & Vervoer |