Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
@Reverend @Stefan |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Leer luisteren naar elkaar. Turk February kan dat bv redelijk goed hier op het forum. Luisteren. Zo moeilijk is dat niet. Iedereen kan het leren. Als je daarin zin hebt. Voor mij moet en hoeft daarin niets. Groetjes, JustTalk |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Btw iedereen bedankt die hier in heeft gereageerd. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Psychologisch is dit niet heel gezond. Natuurlijk moeten er afspraken gemaakt worden, wat enkel samen kan/mag en wat (eventueel) apart. Vrijheid geven is een stuk vertrouwen schenken (dat misbruikt kan worden). Geen vrijheid (aan elkaar) schenken, is op elkaars lip gaan leven. Daar komen alleen maar vodden van. Tenzij de één als de schoothond van de ander door het leven kan en wil gaan. Als je vriendin dat gesprek met haar vriend gehad heeft, laat eens horen, hoe dat liep, wil je. Succes! Groetjes, JustTalk |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel lezen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verliefd op mijn beste vriendin Verwijderd | 26 | 30-01-2012 15:37 | |
Liefde & Relatie |
Relatie met de ex van mijn beste vriendin...? Lyouknow | 4 | 15-01-2010 11:29 | |
Liefde & Relatie |
Relatie met de ex van mijn beste vriendin...? Lyouknow | 8 | 04-01-2010 19:35 | |
Liefde & Relatie |
Twijfels over huidige vriendin door ex/beste vriendin Brasco | 8 | 05-05-2005 00:51 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Liefde & Relatie |
klein probleempje Verwijderd | 12 | 03-12-2002 16:34 |